my first love 19

653 53 57
                                    

״היי ג׳ימני, איך הייתה החתונה?״ אימו שאלה, ג׳ימין נתן מכה על השולחן ששלחה זרמים של פחד לאימו ״בגלל זה נתת לי ללכת, כדאי שאת סופית תפרידי ביני לבין יונגי. כול זה רק בגלל שאת רוצה שאני אתחתן עם הבת-״ אימו קטעה אותו ״רק תמשיך את המילה ואני מוחקת את יונגי לאלתר, אתה יודע טוב מאוד למה אני מסוגלת״ אימו חייכה חיוך ממזרי.
כן ג׳ימין יודע למה אימו מסוגלת, בגלל
זה כול השנים הוא פחד ולא התנגד להוריו. הוריו מסוגלים להכול וזה גם אומר להרוג את יונגי ושאנשים יחשבו שזו רק ״תאונה״, הוא פחד שיונגי יפגע בגלל זה הוא הקשיב לכול מילה של הוריו וגם ביצע.
״אני לא רוצה להתחתן איתה" ג׳ימין לחש ״אני לא שואלת מה אתה רוצה? אני עושה שטוב לך״ אימו השיבה וחיבקה את בנה.
הנער דחף את אימו, הוא לא רוצה חיבוק בטח שלו ממנה ״מה שטוב לי? אם הייתי עושה מה שטוב לי, הייתי מקבלת אותי כמו שאני. חשבתי שאת אמא שלי אבל טעיתי, אמא צריכה לאהוב את בנה לא משנה מהוא עשה. אני אוהב אותו, אני אוהב אותו ברמות שאני לא יכול לתאר, אני החזקתי כול השנים האלו רק בגלל שאני יודע שיום אחד ניפגש. אבל גם את הרגע הזה הרסת, תודה אמא״ את המילה האחרונה הוא אמר בלעג ועלה לחדרו ״הוא לא יודע מה טוב בשבילו״ גברת פארק דיברה לעצמה.
נ.מ יונגי
💀סמאט💀
חזרתי הביתה לא שתיתי מלא, כי הייתי אמור לנהוג ״באקי אתה בבית?״ צעקתי לבית החשוך ״כן בוא לחדר״ הלכתי לחדרנו המשותף ומה אני רואה
באקי שוכב על המיטה חצי עירום ושאני מתכון חצי זה רק עם בוקסר, בצד על השידה היה יין ושתי כוסות זכוכית ״באקי מה?״ לא הבנתי את הסיטואציה או יותר נכון לא רציתי להבין ״אני רוצה לעשות את זה יונג״ הוא אמר בקול סקסי וקם לעברי ״באקי א-״ הוא הניח את האצבע שלו על שפתי ״בבקשה יונג, אנחנו שנתיים יחד ולא עשינו את זה״ הוא לחש לאוזני, מעביר בי זרמים לא רגילים.
נכנעתי לבסוף, מה יש לי להפסיד? אני דוקא צריך את זה, לשכוח מהכול. ואם אני עושה את זה אני מתכון לתת את כול כולי לבן אדם שמולי.
נ.מ באהקיון (מי היה מאמין😱)
יונגי התקרב אליי עוד קצת, הרגשתי את הבטן מתהפכת לי, התרגשתי. סוף סוף נעשה את זה, אחרי זוגיות של שנתיים זה יקרה, חיכתי לזה כול הזמן.
הרגשתי זוג שפתיים קטנות ודקות נוחות על שלי, נישקתי אותו בחזרה. הנשיקה הייתה אגרסיבית, נשכתי את שפתו התחתונה והוא פתח את פיו, הכנסתי את לשוני ושיתנו נלחמנו אלד עם השני, לא וויתרתי אני ניצחתי.
שמתי את ידי על צווארו והוא הוריד את ידיו למונתי, הוא התקדם קדימה ואני הלכתי אחרוה כד שנפלנו על המיטה. התנתקנו לשניה מחוסר אוויר, הסתכלנו אחד על השני מתנשמים. חייכתי והוא חייך אחריי, לא הפסקתי למצמץ וכבר יונגי הוריד את החולצה.
הסתכלתי על גופו, הצבע הלבן פשוט הפנט אותי ״אוהב את זה?״ יונגי שאל אותי, התחלתי להסמיק. תפסתי את פניו לעוד נשיקה ושיתנו התמסרנו אליה.
הפכתי אותו שככה אני מעליו, הוא הסתכל עליי במבט שואל "שאני יהיה הבטום? ממש לא" וטרפתי את צווארו, משאיר שם סימנים סגולים וכמה נשיכות שכולם ידעו, מין יונגי הוא שלי.
ירדתי לבטנו מנשק את פיתמטו הימנית ובשמאלית אני משחק בידי, גינחות קטנות יצאו מפיו כמו מנגינה לאוזניים רצתי לשמוע אותו גונח כול יום.
עברתי לביטנו נושך ומשאיר שם סימני נשיכות ״באק~״ שמעתי אותן גונח את שמי, חיוך התפרס על פני. ירדתי עם שביל נשיקות והגעתי למכנס שלו, הרמתי את פני לראות את תגובותו, הוא רק הנהן לחיוב.
פתחתי את הרוכסן שלו ובשניה שולף את מכנסיו, רואה את הבליטה שנוצרה שם דרך הבוקס השחור.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
״אני אוהב אותך״ אמרתי והכנסתי את איברי לתוכו ״אהה ב...א...ק״ הוא אמר את שמי בין גניחה לגניחה, הלב שלי דהר כמו משוגע, הבטן שלי מתהפכת מכאבים וכול פרפרי הבטן שתקפו אותי.
״אהה״ יונגי הוציא צעקה והבנתי שפגעתי לו בנקודה הרגישה שלו, פגעתי לו שם כמה פעמיים והוא הקפל מעונג ״כן שם״ הוא המשיך לגנוח ואני המשכתי.
״יונגי אני גומר״ אמרתי ובאותו רגע גמרתי בתוכו, יונגי גמר מיד אחרי ואני נשכבתי לידו.
״אני אוהב אותך״ אמרתי לו ״אני גם אוהב אותך״ הוא החזיר לי ושתינו נפלנו לשינה נעימה.
--------------------------------------
ג׳ימין פגוע מאימו שהיא אירגנה את החתונה, היא יודעת כמה הוא אוהב את יונגי ועדיין פוגעת בו.
באהקיון, החבר של יונגי. הם עשו את זה בפעם הראשונה אחרי זוגיות של שנתיים.
האם החתונה תקרה בין ג׳ימין וג׳יני?
האם הזוגיות של באהקיון ויונגי יתחזקו והם יתחתנו?
זה הסוף של יונמין?
*רק שתדעו נהייתי אדומה שכתבתי את הסמאט הזה, אני לא כותבת כאלה דברים ורציתי לקבור את עצמי. מקווה שתהינו כי זה מה שהצלחתי להוציא🙈🙈*
תהנו, אוהבת❤️❤️

my first love/yoonminWhere stories live. Discover now