10. fejezet

143 14 8
                                    


Ez a nap is el jött végre! Már korán reggel éreztetve volt mindenkivel, hogy a mai nap különleges, mint például, hogy hajnalban Haley keltet azzal, hogy feltépve az ajtóm máris parancsokat osztogatott. Ezután jött a szokásos rohangálás a házban, kocsi kulcs keresés és a többi. Három órát vesztegettem el az életemből azzal, hogy a fodrásznál ültem, majd még hármat a kozmetikusnál. Mindezek ellenére ugyan olyan nyúzottnak és rendetlennek érzem magam, hiába vagyok már a gyönyörű barack ruhámban. Elnyomva egy ásítást nézek ki a limuzin ablakán. Fura, hogy az ember mit meg nem tud szokni egy hét alatt. Haley idegesen dobol mellettem, míg velem szemben Teressa néz ki halál nyugodtan a tájra. El kell ismernem, hogy gyönyörű nő, főleg a csodaszép ruhájában, ami még a karcsú alakját is kiemeli. Roy-nak egy biztos, van ízlése. 

Ahogy a templom előtt megáll az autó, most először, de szembesülnöm kell a ténnyel, amit már majdnem el is felejtettem. Végül is Roy nem kicsit híres író és így, hogy az egész Fob is itt van nem csodálom, hogy jó pár kamerás ember szalad a kocsinkhoz, amint leparkolunk. Haley száll ki elsőként, majd a menyasszony, utána pedig én, mire őrült vakuzás veszi kezdetét. Hunyorogva a fényektől igyekszek az uszály alját fogva sietni, és csak akkor szusszanok fel picit, mikor beérünk a templom belsejébe. Bentről már kihallatszik a násznép hangja, akik eddig türelmetlenül várták a megérkezésünk. Alig van időnk megpiheni, a bevonuló már meg is szólal, és padnyikorgások közepette beállunk az ajtóhoz. Izzad a kezem az idegességtől. Bent körülbelül háromszáz ember van, akik árgus szemekkel fognak figyelni minket és azt hiszem nem lenne épp szerencsés pont most elájulnom. Bár, ha előre esnék a ruha felfogná az esésem. Haley megindul a zene ismétlődésének hála és rózsaszirmokon járva Teressa is, amiért nekem is muszáj. Igyekszek nem nézelődni, csakis az előttem lévő barna kontyra koncentrálni, de ez nem igazán köti le a figyelmem hosszútávon, így lopva oldalra pillantok. 

Ó, de minek is kellet! Tekintettem azonnal megtalálja a három fiút, akik mosolyogva nézik a menyasszonyt. Szerencsére nem vették észre, hogy ledöbbenve, még vissza is fordulok feléjük, csak hogy tovább csodálhassam őket. A szívem őrült mód kalapál, így semmi kétség, hogy ugyan az a helyzet most is, mint Pete esetében. Nati vs Szerelem 1-0. Elégedetten teszem meg a maradék távot és büszkén állok a pap jobb oldalára barátnőm mellé. Roy szerelmesen pillant kedvesére, aki viszonozza a gesztust. Mosoly kúszik az arcomra, hallgatva az esküjüket, ami viszont rögtön lerohad, amint megpillantom a gyűrűt vivő Pete-t. Fekete haját most felzselézte, így még jobban feltűnik mélybarna tekintete, amit le sem vesz a párról. Ahogy felhúzzák a gyűrűt és a fiú visszalép az eredeti helyére, a tekintetünk egy másodpercre összeakad, a szívverésem pedig kihagy ezzel együtt egy ütemet. Nati vs Szerelem 1-1. Ajjaj!

-----------

A szertartás gyönyörű volt és Roy-ék valami hihetetlenül szépek együtt. Mosolyogva nézem a fotózásuk, amikor két kart érzek meg a nyakam körül, majd hihetetlen visítást hallok a fülem mellet.

- Natiiii! - értetlenül pillantok az izgalomtól kipirult barátnőmre - Képzeld, megkérdeztem Pete-t és ő megkérdezte a srácokat, ők meg azt mondták oké, szóval lesz velük közös képünk, ááá!!

Őszinte döbbenettel bámulom a vidáman ugrándozó lányt, akihez én magam is csatlakozok, amint felfogom a mondandója lényegét. Komolyan lesz közös képem a Fob-bal? Komolyan? Nem örülhetünk sokáig egymásnak, rövidesen ugyanis megpillantjuk a felénk közeledő négyest egy fotós kíséretében. Haley a kezem után nyúl, majd egymás ujjait szorongatva megyünk a fiúk elé.

- Lányok, ők itt a bandám többi tagja, Patrick, Andy és Joe. Skacok ő itt a húgom Haley és a barátnője Natasa - a bemutatást olyan gyorsan és unalommal teli hangon hadarja el Pete, hogy csak pislogni tudok.

Fangirl // F.O.B //(Befejezett)//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang