Nem hazudok, ha azt mondom, ezt a "fejezetet" a legnehezebb megírni az összes többi közül. Első fanfictionom, első befejezett történetem, első publikált sztorim, első olyan történetem, amit már lassan 2 éve írok. Rengeteg elsőm van benne, és nagyon furcsa, hogy ennyi volt az egész. Vége.
Két és fél éve, amikor regisztráltam az oldalra soha nem gondoltam, hogy kifogok tenni ide bármit is. Aztán, amikor végül remegő kezekkel rányomtam a közzététel gombra és megosztottam az első pár fejezetet, abban nem hittem, hogy bárki is olvasni fogja. Hisz tény, nem egy Shawn Mendes, BTS vagy 1D történet, ami az itt lévő fanfiction sztorik kb. 70-75%-a. De aztán feltörtek a lelkes FOB rajongók, szeretők, a szívem pedig repesett, hogy vannak emberek akik szeretik és olvassák amit itt összehordok. Nektek köszönhetően tudtam befejezni a sztorit, és nem dobtam félre porosodni valahová a szekrényem mélyére, mint az összes többit.
Köszönöm hogy itt voltatok, hogy végigolvastátok az egész, néhol már szappanoperába átmenő fanfictionom. Azt hogy esetlegesen kommentel, vote-tal vagy listára helyezéssel jeleztétek felém, ha tetszett, amit olvastok.
Ti vagytok a legjobbak, de komolyan! :)Hogy mi lesz ezután?
Nos, a Fangirl-nek itt vége, Pete és Natasa végre valahára boldogok lehetnek a maguk módján a már nem is olyan kicsi gyerekekkel együtt. Még ha Teressa, mint anyós, nem is túl szívmelengető, ez legyen a legkisebb problémájuk :D Natasa Fannival és Erikával együtt visszaköltözik Amerikába, Haley boldog a sebész férje oldalán, Margareth és Santal pedig újra felveszi eltűnt barátnőjükkel a kapcsolatot. Minden jó ha a vége jó, szokás mondani.
Természetesen lehetne még húzni a dolgokat, kisebb szösszeneteket írni a családi pillanatokról, vagy indítani egy "második évadot" a gyerekek szemszögéből már tiniként, mert azt úgy szokás, de sok értelmét nem látom, így hanyagolom :) Szerintem nem hagytam elvarratlan szálat, ha mégis úgy érzitek jelezzétek és magyarázok :D
Addig meg örülök, hogy sikeresen befejeztem, jeeej!
A jövőt nézve pedig csak annyit mondhatok, hogy mindenképpen szeretnék továbbra is írni, publikálni. Rengeteg ötletem van az ifjúsági sztorikán át, a fantasy-ig, sok minden. Még az is lehet, hogy újabb Fob fanfictionnal térek majd vissza egyszer, kitudja ;)
(Ötlet van, csak sajnos nem elég hozzá, de majd egyszer :D Bár ha ez meg is történne, az egyértelműen Peterick sztori lenne... hm, majd meglátjuk. )Mindenesetre remélem, hogy bármit is alkotok, a profilomon maradó olvasók kedvüket lelik majd bennük :) És előre is köszönöm nekik! c:
Hát akkor azt hiszem ez ennyi volt, még egyszer köszönök mindent, és rengeteg remek könyvet kívánok nektek, lelkes olvasóknak itt a Wattpadon! :D
Bye-bye~
ESTÁS LEYENDO
Fangirl // F.O.B //(Befejezett)//
FanficNatasa életét egy kicsit sem lehet normálisnak nevezni. Az apja jó pár éve elhagyta a családját a lány húgával együtt, míg ő magának egy pasifaló, anyának alig nevezhető nővel kellet beérnie, aki az alkoholt sem vetette meg soha. Évekig elviselte a...