7. rész: WE LIKE TO PARTY - part 1

498 31 1
                                    


Este nyolc körül kezdtem készülődni. A sminkeléssel kezdtem. Miután kész lettem a fejem "renoválásával", kivasaltam a hajam és felöltöztem. Választásom egy fekete, szív kivágású ruhára esett, melynek alját tűl borította. Olyan... Habos-babos. Ehhez felhúztam egy csillogó, szintén fekete magassarkút, és egy arany színű nyakláncot is magamra aggattam. Mire készen lettem, elérkezett az indulás ideje.
- Lunaaa! - Hallottam V hangját a földszintről. - Kész vagy már?
- Megyeeek! - Befujtam magam, felkaptam a retikülömet az asztalról, és lesiettem a lépcsőn. Mikor megláttam a fiúkat, egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni. Ki voltak "pattintva", igen, ez a megfelelő kifejezés. Szépen kiöltöztek, és mindegyikük haja be volt lőve. Ahogy a lépcső aljára értem, megcsapott a 4 különböző pasi parfüm kombója... Mint minden lány, én is nagyon imádom ezeket az illatokat, és most is kiélveztem a helyzetet. Mielőtt még teljesen bekábultam, végre megszólaltam.
- Jól néztek ki.

JUNGKOOK POV

- Luna! - Kiabált Tae - Kész vagy már?
- Megyeeeek! - Hangzott a válasz.
- Á, akkor ez még egy óra. - Kuncogott Jimin, de állítására rögtön rácáfoltak az egyre hangosabban kopogó léptek. Mikor a hang irányába fordultam, nem hittem a szememnek. HeeSeul... Nagyon szép volt. Nem mintha eddig nem lett volna az, csak... WOW!
- Jól néztek ki. - Mondta mosolyogva.
- Köszi! - Vigyorgott vissza V. - Te is nagyon klasszul festesz.
- Tényleg? Nem lett kicsit... Tudjátok... Kihívó?
- Nem. Gyönyörű vagy, Luna. - Csókolt neki kezet Jimin. Ezt a pofátlan playboyt!
- Na skacok! Ideje lenne indulni. - Szólalt meg Hobi, amiért hálás voltam neki. - A taxi már kint vár. - Ezzel elindultunk az éjszakába. Miután a clubhoz értünk, a fiúk belevetették magukat a partyba, Luna pedig hozzám fordult. Gyönyörű szemei még ebben a kevés fényben is csillogtak... Érkezésünkkor vettem észre, hogy barna szemeiben található néhol arany szín is... Nagyon megtetszett. Abban a pillanatban újra elvesztem bennük.
- Jungkook... Nem fognak titeket felismerni? - Aggodalmaskodott.
- Nyugi - Karoltam át a vállát - Mindig ide járunk. Eddig egyszer sem ismertek fel. Most se fognak.
- Biztos?
- 100%. - Ezzel megfogtam a kezét és a pulthoz vezettem. - Érezzük jól magunkat, rendben? - Ő csak mosolyogva bólintott, mire akarva-akaratlanul az én szám is mosolyra húzódott. - Mit iszol?
- Hmm.. Egy nagy abszintot kérek! - Könyökölt a pultra.
- Ööö... HeeSeul? Biztos vagy te ebben? Az elég ütős pia...
- Te mondtad, hogy legyek nyugodt. Neked sem kéne aggódni.
- Jól van, jól van. Akkor 2 nagy abszintot kérek! - Miután megkaptuk az italokat, koccintottunk, és felhajtottuk a poharak tartalmát. Folytattuk az alapozást egy-egy vodka naranccsal, végül ivócimborám valami erős koktélt kért. A pultos csak rosszallóan megrázta a fejét, de nem szólt semmit. Épp ki akartam fizetni a koktélokat, de HeeSeul megelőzött.

TO BE CONTINUED (But NOT TODAY [#viccilány])

Na, hát itt a kövi rész első fele. 😶😊😊 Remélem tetszett, bár kicsit rövid lett, de nem volt mostanában sok időm 😳😌😌 Egyébként így nyár közepe felé szeretnék mindenkinek kellemes szünetet kívánni 😏😂😂
Pusziii 😘😘😄

Unexpected (Váratlan) BTS FFOnde histórias criam vida. Descubra agora