22. rész: THE END

493 25 6
                                    

15 évvel később

- Areum, maradj már nyugton! - Emeltem meg a hangom, mire végre hajlandó volt hagyni, hogy befonjam a haját. Esküszöm, ez az 5 éves kislány kitesz egy egész ovis csoportot. - Na, kész. Nézd csak, milyen szép lett a hajacskád! - Tereltem a tükör felé kislányom. - Gyere, keressük meg apát meg a bátyádat.
- Oké! - Nyújtotta felém a karjait, utalva arra, hogy szeretné, ha az ölembe venném. Én eleget tettem a kívánságának, aztán bementünk Soung-Gon szobájába, ahol életem két legfontosabb férfia már öltönyben feszített.
- Nagyon helyesek vagytok, fiúk!
- Tudjuk. - Mondta Jungkook, a kisfiunk pedig helyeslően bólogatott.
- Na, ti egoisták! Jo lenne indulni, Nam-Joon bácsi nem rég telefonált, hogy ugyan hol vagyunk, mert már mindenki ott van rajtunk kívül.
- Apa, versenyezzünk a kocsiig!
- Én is, Én is! - Mászott ki az ölemből Areum is
- Szerintem ez nem a legjobb öt-
- Az utolsó egy záptojás! - Kiáltotta el magát Kook, majd kifutott a házból, nyomában a csöppségekkel. Hát, ilyen az, amikor az ember 2+1 "gyereket" nevel. Elmosolyodtam, majd kisétáltam az autóhoz.
- Na, halljam, ki nyert?
- Én! - Mondta Soung-Gon.
- Meg én! - Ugrándozott a kislányunk is
- Igen, holtversenyben nyertek.
- Gyerekek, nagyon ügyesek vagytok! De legközelebb lehet kellene hagynotok apát nyerni, mert tudjátok, hogy ő már öreg. - Erre a picik felnevettek, Jungkook meg játszotta a sértődöttet. - Csak vicceltem. - Nyomtam egy puszit az arcára, mire kaptam egy csókot, majd elindultunk a partyra, amit a BTS minden évben megrendez, mióta a tagok kevésbé aktívak családjaik végett. Mindannyian megházasodtak, és családot alapítottak Yoon-Gi kivételével. Bevallása szerint ő és a felesége még nem állnak készen egy ekkora felelősségre. Tae felesége jelenleg terhes, Nam-Joonnak két ikerfia született, Areummal egyidősek. Jinnek két lánya, és egy fia, aki még csecsemő. J-hopenak egy lánya és egy fia, míg Jiminnek egy Soung-Gonnal egyidős lánya. Ők egyébként osztálytársak is. Röpke negyedóra utazás után megérkeztünk az egykor "dorm"ként szolgáló épülethez, a nagybátyám házához. A gyerekek mint a villám, úgy pattantak ki a kocsiból, mivel nagyon várrták már, hogy a többi gyerekkel játszhassanak. Kivettem a süteményt is az autóból, majd Jungkook kezébe nyomtam, és a bejárati ajtó felé vettük az irányt.
- Na, megjöttek a kedvenc vendégeim! - Kapta fel Ajousshi a gyerkőcöket az ölébe, majd miután jól megcsiklandozta őket, bevezetett a házba. A kicsik a nappaliba érve rögtön leültek játszani, mi pedig köszöntünk a többieknek.
- Na, mind megvagyunk. - Állapította meg a leader.
- A lényeg, hogy HeeSeul sütijei megvannak. - Kapta ki V férjem kezéből V a tálcát.
- Abból én is kérek! - Toppant be a nagybátyám.
- Mávr nivncs! - Dugta a süteményt a háta mögé tele szájjal.
- Szerintem engedd el... - Simítottam Ajousshi vállára, akit abban a minutumban el is ragadtak a gyerekek.
- Bácsikám, gyere! Te leszel a pap! Össze kell adnod Eun Hye-t ( Jiminnie lánya ) és Soung Gon-t! - Újságolta boldogan Areum.
- Hogy mi? - Pattant egyből Jimin, amin én személy szerint jót nevettem. - Jeon, azonnal mondd meg a kis "gigolo" fiadnak, hogy Eun-Hye-t ne fűzögesse!
- Ülj már le Jimin, ők csak gyerekek... - Nyugtatta a felesége.
- Jó, jó. De akkor is. Az én egyetlen pici lányom... Most gondolj bele! Gonnie tiszta apja! Ha a lányomnak egy Jungkook kettő lesz a férje, abba belehalok.
- Hé, mi a baj velem? Helyes vagyok, okos, vicces, tehetséges, megértő, és- Itt félbeszakítottam.
- Nagyon szerény, igaz, életem?
- Jó na. De most szólj hozzá, asszony!
- Ne aggódj, bevédelek! - Nyomtam egy puszit az arcára - Jungkook néha gyerekes, párszor hisztis, önfejű, makacs és úgy mosogat, hogy az edények koszosak maradnak, de... Mit is akartam mondani? - Gondolkoztam el, mire mindenki felnevetett
- Khm... Kicsim, arról volt szó, hogy bevédesz, nem arról, hogy hátba szúrsz...
- Ja, tényleg! Szóval mindemellett igazán szeretetre méltó és áldozatkész ember, aki mindent megtesz a családjáért. Szerintem nektek nem kell bemutatnom. Határozottan ő a legjobb dolog, ami velem történhetett. - Hajtottam a fejem a vállára, mire ő átölelt és a hajamba puszilt.
- Szeretlek, kicsim.
- Én is téged. - Váltottunk egy diszkrét csókot.
- Na, menjünk ki, nézzük mivel foglalatoskodnak a picik. - Szólalt meg Jin, mire kikecmeregtünk a kertbe.
- Apa, apa! Nézd, megtanultam az I need u egy részét, figyi! - Szaladt J-hope-hoz 10 éves lánya, majd tökéletesen eltáncolta a refrént. Persze mind megtapsoltuk.
- Büszke vagyok rád, Joo-Shi!
- Köszi, Apa! Na, megyek játszani. - Ezzel le is lépett.
- Tiszta apja ez a gyerek... - Elmélkedett NamJoon.
- Te se tagathanád le a fiúkat. - Jegyezte meg Suga. - Most kedvet kaptam egy gyerekhez... Lehet Swagebb lesz, mint én... Mondjuk az lehetetlen.
- Kell már nekünk egy August D Junior. - boxoltam a vállába.
- Ezt még megbeszéljük. - Ölelte át a felesége.

Timeskip

- Na, elaludtak. - Eresztett el Kook egy fáradt sóhajt, mikor kilépett a gyerekszobából. - Hosszú volt ez a nap. - Feküdt be mellém az ágyba.
- Az biztos... De rengeteg nosztalgikus élményben volt részünk... Jó volt látni a helyet, ahol összejöttünk...
- Ja, az jó sztori... Amikor a karjaimba vetetted magad, hogy " imádlak, Jungkookie! "
- Nem is így történt! - Vágtam a képébe egy párnát nevetve.
- Én így emlékszem. - Vigyorgott.
- Úgy volt, hogy éppen összevesztünk, mert féltékenykedtél a nagy semmiért.
- V mellett feküdtél.
- Mert beteg volt.
- Igen, de akkoriban ő is beléd volt esva, szóval féltem, hogy kihasználja a helyzetet... na mindegy, folytasd.
- Szóval, haragban voltunk, te meg feljöttél bocsánatot kérni, és szerelmet vallottál. Aztán én is bevallottam, hogy lávollak, és lesmároltál.
- Tudom, én is emlékszem rá. Csak húztam az agyadat.
- Agyon is vernélek, ha nem emlékeznél hogy hogy jöttünk össze.
- De kemény valaki! - Vigyorgott önelégülten mire ismét az arcába vágtam a párnát, amiből egy hatalmas párnacsata kerekedett. Egyszercsak kinyílt az ajtó, és Seong-Gon sétált be rajta.
- Anyaa, halkabban játsszatok, mert mi szeretnénk aludni! - Ezzel el is hagyta a szobát. Mi összenéztünk, majd elnevettük magunkat.
- Most jól meg lettünk szidva.
- Rendesen elszégyelltem magam. - Elhelyezkedtem az ágyamban, majd Jungkook mögém bújt.
- Jóéjt, Kookie.
- Jóéjt, Luna.

Na, hát ennyi volt az Unexpected😭😭😊... Számomra ez a legjelentősebb ficim, hiszen ez volt az első, amit írni kezdtem. Remélem tetszett, és nem bántad meg, hogy elolvastad! Köszönöm a csillagokat és a kommenteket, nagyon aranyosak vagytok❤❤❤😘.. Bármely másik könyvemhez pedig jó olvasást!😊😄😗

Unexpected (Váratlan) BTS FFOnde histórias criam vida. Descubra agora