21. rész: TISZTÁZVA

426 23 1
                                    

Jungkook pov.

Szépen ki lettem hajítva. Mondjuk megértem, talán nem kellett volna ennyire félvállról venni ezt az ügyet. Fáradtan és komoran léptem be Jiminnel közös szobánkba, ahol a szobatársam éppen zenét hallgatott. Mihelyst meglátott, kihúzta a fülesét.
- Te amúgy normális vagy? Itt nyávogsz, hogy ilyen meg olyan szerelmes vagy, aztán mikor végre összejössz vele, simán megcsalod.
- Hyung, ez nem így van!
- A saját szememmel láttam, hogy kézenfogva sétáltok... Van fogalmad róla, hogy HeeSeul min megy most keresztül? - Nézett rám szúrósan.
- Most akkor te sem hallgatsz meg? - Emeltem meg a hangom, mire vonásai megenyhültek.
- De. Na, mondd.
- A Bighit a hibás... Ők akarják ezt az egészet. Nektek nem mondhattam el, mert attól féltek, hogy fellázadtok majd az érdekemben...
- Hova sullyedünk... Úgy látszik, már nem elég nekik a több millió példányos lemezeladásunk.
- Hát nem, ide semmi nem elég.
- És erről beszéltél már Lunával?
- Nem nagyon hitt nekem, mivel Tzuyu felhívott, és egyből azt vette le, hogy hazudok.
- Ez így nagyon gáz. - Húzta el a száját. - És mit akart az a csaj?
- Nem hívtam vissza. Kurvára nem érdekel, hogy mi kínja. Jelenleg csak vissza akarom kapni a barátnőmet. Azt viszont nem tudom, hogy hogyan fogom kivitelezni.
- Hmm... Mi lenne, ha megpróbálnék beszélni vele?
- Köszi, hogy felajánlottad, de tuti azt mondaná, hogy én küldtelek rá. Ide drasztikusabb megoldás kell.
- Mit forgatsz a fejedben, maknae?
- Egy fasza tervet, amivel kockára teszem a helyem a bandában, de... Á, megéri. - Mosolyogtam határozottan.
- Tudod mit? Ha kell, beszállok. Majd csövelünk együtt. - Nyújtotta felém a tenyerét, majd kezet ráztunk. - És mi a pontos terv, ha szabad tudnom?
- Majd ha megfelelően ki lesz dolgozva, akkor beavatlak. Addig is megköszönném, ha informálnád a többieket a történtekről.
- Bízd csak rám.
- Kösz tesó!
- Nincs mit, tesó. - Dugta vissza a fülesét mosolyogva. Oké. Akkor ez a része kész. Mivel megéheztem, lementem a konyhába valami rágcsi után kutatva, amikor megcsörrent a telefonom.
- Haló. - Szóltam bele a készülékbe, mire Tzuyu idegesítő hangján válaszolt.
- Jaaaj, végre felvetted! Azthittem már személyesen kell lemennem érted. - Bármennyire is szeretném, nem szakíthatok vele telefonon. Akkor elmondaná az ügynökségnek, és ugyanúgy kényszerítennének. Ki kell várni a negfelelő pillanatot. Addig is el kell játszanom, hogy érdekel amit beszél.
- Bocsi, csak fürödtem. Na, mondd, mi ilyen sürgős?
- Semmi, csak... Hiányzol.
- Te is nekem. - Blaaa, ez nehezebb lesz, mint gondoltam.
- Jaaaj, de cuki! Ó, jut eszembe! Holnap zöld ruhában leszek, te is vegyél fel valami olyat, ami megy hozzá! Elvégre akkor jelentjük be a kapcsolatunkat. - Na igen. Bejelentek valamit, de biztos hogy nem ezt.
- Oké. Már nagyon várom.
- Én is! Na szia, szeretlek!
- Én is téged. Szia! - Nyomtam ki a telefont. A stratégia összeállt a fejemben, és gyorsan írtam is a csoportba, hogy a fiúk is értesüljenek róla. Elégedett mosollyal süllyesztettem telefonomat a zsebembe, és megfordultam. Akkor találtam szemben magam egy morcos HeeSeullel, aki valószínűleg hallotta az előbbi beszélgetést. Nem szólt semmit, csak besietett a konyhába. Én utánamentem, és megállva az ajtóban kezdtem beszélni hozzá.
- Holnap bebizonyítom, hogy téged szeretlek. Csak annyit kérek, hogy nézd az ötös csatornát este hatkor, jó?
- Majd meglátom. - Válaszolt anélkül, hogy rámnézett volna. Istenem, hogy nekem mennyire hiányzik, hogy rám mosolyogjon, a csókja, a csilingelő nevetése... Nem tudom, hogy fogom bírni holnapig... Már ha egyáltalán megbocsájt.
- Köszönöm. - Ezzel el is hagytam a helységet, bár legszívesebben megszeretgettem volna Lunat, olyan cukin durcizik. Még ezt is aranyosan csinálja. Közben ránéztem a csoportra, és örömmel állapítottam meg, hogy mindenkire számíthatok... Még Taere is.

Timeskip~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HeeSeul pov.

Sokat vaciláltam, hogy nézzem-e ezt az adást vagy ne, de mint mindig, most is a kíváncsiságom nyert. Az esti sztárhírek elkezdődtek. A műsor kb a felénél járhatott, Mikor a műsorvezető megszólalt.
- Most pedig élőben kapcsoljuk a Bighit entertainmentet, ahol forrásaink szerint Jungkook, a BTS aranytorkú maknaeja készül hatalmas bejelentésre. Kapcsoljuk a helyszínt.
- Mikor megláttam Kookot és Tzuyut egy szinpadon, azonnal görcsbe ránfult a gyomrom.
Kookie a mikrofonhoz sétált, és belekezdett mondandójába.
- Köszönöm, hogy ennyien néznek minket. Nos, maguk azért jöttek ide, mert kiváncsiak, mi van köztem és Tzuyu közt. Hát, ha rajtam múlna, egy óriási, vastag fal lenne. - Erre a tagok felröhögtek, Kook meg folytatta. - De sajnos egy kényszerkapcsolatban élünk. Vagyis éltünk eddig, mivel én most kijelentem, hogy nem vagyok hajlandó megjátszani több kapcsolatot. Lehet, hogy emiatt most állok itt utoljára, mint BTS tag, és bár nagyon imádom a csapatot, ha kell, én kilépek, de azzal a lánnyal akarok lenni, akit tényleg szeretek, nem azzal, akit rámerőszakolnak. Ekkor RapMonster is felállt a pódiumra.
- Ja, és ha a maknaet kiteszik... Akkor számoljanak azzal, hogy én is otthagyom a bandát.
- Meg én is. - Indult feléjük Jimin
- Én is. - Társult J-Hope
- Ahogy én is. - Követte Suga.
- És mi szintén! - Kiáltotta V és Jin egyszerre.
- Szeretünk benneteket, A.R.M.Y., és nem akarjuk, hogy mindenféle hazugsággal tömjék a fejeteket. Lehet ez volt az utolsó alkalom, hogy mint a Bighit entertainment bandája állunk itt, de ha ki is leszünk rúgva és ha nevet is kell változtatnunk... Akkor is számíthattok ránk, mert nindebképpen folytatjuk, amit elkezdtünk még jó sok ideig! - Nyugtatta a tömeget Rapmon, Jungkook pedig ismételten a mikrofonhoz lépett.
- Na, mostmár hiszel nekem, Luna? - Hogy hiszek-e neki? Ez az idióta képes volt kockára tenni miattam a karrierjét és a bandát... 100000%ig biztos vagyok benne, hogy szeret. Kikapcsoltam a TV-t, és csak bambultam magam elé. Akkor eszméltem fel, mikor a világ hét legaranyosabb sráca belépett az ajtón. Na, az volt az a pillanat, mikor elbőgtem magam. - NamJoon hazalmas karjai körülöleltek, én pedig beletemettem arcom a mellkasába. - Ti... Ti nem vagytok normálisak...
- Most valami újat mondj. - Nevetett Jin, mire én is elmosolyodtam.
- És hol van Kook?
- Az udvaron. Nem mert bejönni. - Válaszolt YoonGi, én pedig mintha puskából lőttek volna ki, úgy rohantam. Egyenesen neki a gyanútlan Kookiemnak. A lendülettőll mindketten felborultunk, és én felette támaszkodtam meg. Jungkook letörölt egy kósza könnycseppet az arcomról, de a kezét továbbra is ott pihentette.
- Szeretlek... Suttogta. Én nem válaszoltam, csak szenvedélyesen megcsókoltam, mire elnevette magát. - Úgy látom, ez nem csak nekem hiányzott. - Tápászkodott fel, majd felhúzva engem is a földről, átkarolta a derekamat.
- Ugye... Minden rendben az ügynökségnél?
- Persze, egy kicsit puffogtak, de mivel mi vagyunka legnagyobb bevételforrásuk, ezért nem tudnak megválni tőlünk.
- De hogy a francba volt ennyi bátorságod?
- Volt egy célom, amit elakartam érni... - Kacsintott. - Szerinted sikerült?
- Abszolút! - Csókoltam meg ismét.

Na helló 😄😄😄 Hamarosan itt a vég, egészen pontosan a következő részt terveztem befejező résznek. Nemsoká jelentkezem 😘😘😊

Unexpected (Váratlan) BTS FFTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang