☆Bölüm 3☆

644 561 98
                                    

Düzenlenmiş bir bölümdür...

Multi de Okyanus var.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

"Kız ne gülümseyip duruyorsun ? Ne oldu anlatsana ?" dedi hemen annem.

"Yok, yok bir şey"

"Olmuş olmuş bir şey olmuş da sen bana söylemiyorsun"

"Of... Anne yok bir şey"

"Kız anlat yoksa cimciririm seni" Ah... İşte klasik anne türü... Cimcirmek.

"Sinemaya gittik, yemek yedik, bana elbise aldı sonra da eve geldik"

"Vay benim Uzay oğluma bak sen" deyip aramıza geldi babam.

"Ya... Baba" dedim ve devam ettim.

"Benim ödevim var. Odama çıkıyorum" dedim ve odama çıktım. Ve gördüğüm şeyle çok şaşırdım. Deniz... Buradaydı. Kendimden çok sevdiğim Deniz buradaydı... Bana bakıyor ve bana yaklaşıyordu.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

"S-senin burada ne işin var?" dedim odamın kapısını kilitleyerek. Bana yaklaşınca duvara yaslanıp, başımı eğdim.

"Seni görmek istedim" dediğinden sonra gözlerimi, gözlerine diktim.

"Neden onca yaptığın şeyden sonra beni görmek istedin ?" dediğimde elimi tutup, kalbine koydu. Kalbi... Hızlanmıştı.

"Seni seviyorum" demesiyle hafif bir şekilde sendeledim. Kafamı kaldırıp, ona baktım. Onu itip, yere düşmesini sağladım.

"Seni ciddiye almıyorum ! Sana güvenmiyorum, git evimden hemen !" dediğimde ayağa kalkıp, tekrardan elimi tuttu.

"Seni sevdiğimi istersen bin kere her yerde bağırarak söylerim. Yeter ki beni annem gibi bırakma" dediğinde elimi çekip, yatağa oturdum.

"Hayır, git buradan. Seni daha fazla dinlemek istemiyorum" dediğimde gözlerinden yere bir damla yaş aktı.

"Okyanus, dinle lütfen" dedi ve devam etti yanıma yaklaşarak.

"Ben sevmekten korktum. Seni sevmekten, birisine değer vermekten çok korktum" dediğinde göz yaşlarımı silip, ayağa kalktım.

"Git başımdan Deniz" dedim gözyaşlarımın sıcaklığını yanağımda hissederek.

"Ağlama Okyanus. Sen ağlarsan olmaz ben dayanamam"

"Dayanamıyorum anlıyor musun ? Sana nasıl güveneceğimi bile bilmiyorum"

"Ne demek sana güveneceğimi bilmiyorum ?"

"Ben... artık seni sevmiyorum" verdiğim cevap bilincimden uzak bir cevaptı. Onun gitmesine bir sebepti bu... Fakat ben onun gitmesini istemiyordum.

"Ne ?" dedi gözyaşlarını silerek. 

"Ne demek ben seni artık sevmiyorum Okyanus"

"Seni unuttum ben artık Deniz. Biz seninle olamazdık zaten"

"Ne demek olamazdık Okyanus ? Neler söylüyorsun sen ?"

Hayatımın Hatası 1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin