Düzenlenmiş bir bölümdür...
"Anlatmazsan kız benim olur. Onu beğenmiyorsan öldürürüz sıkıntı değil bizim için" dediğinde Uzay'a dönüp, gözlerine baktım.
"Ona bir şey yapma !"
"Ah... Beni hiç tanımamışsın Uzay. Tabi ki de ona bir şey yapacağım" dediğinde sertçe yutkunup, gözlerimi kapattım. Ölümü bekliyordum, gerçek bir ölümü. Bir anda birisi;
"Ağabey bu çocuğu da dışarıda bulduk. Bu kızın kuzeniymiş" Gözlerimi yavaşça açıp, Rüzgar'ın yüzüne baktım. Yemin ederim geri zekalı bu çocuk.
''R-Rüzgar senin burada ne işin var ?''
''Ya abla size geliyordum. Bu salaklar seni kaçırınca ben de peşinden geldim''
''İyi bok yedin'' dedim fısıldayarak.
''İlk defa üç kişi birden öldüreceğim, çok mutluyum'' dediğinde silahı başıma koydu Bahadır. Gözlerimi kapattığımda ise Uzay'ın yavaş yavaş 'yapma' seslerini duyuyordum. Gerçekten bu çok acı bir durumda fakat bir yandan da seviniyordum.
''Söyleyecek misin Uzay ?'' dediğinde silah patlama sesi duyunca kalbim çok hızlanmıştı. Toprak ve... Deniz. İnanamıyorum Toprak ilk defa birisini vurmuştu. Deniz bir anda adamlara saldırmaya başlayınca Toprak'ın gözlerine baktım. Sanki renk değiştiriyordu. Toprak bir anda yanımda adama tekme atınca yere düştü, adam ayağa kalkmaya çalıştı fakat kalkamadı, yere yapışıp kaldı mal. Her neyse... Deniz ise arkama geçip ellerimi çözdü. Toprak ise Uzay'ın elini, Rüzgar ise o mal mal etrafa bakıyordu. Pardon etrafa değil direk gözlerini Toprak'a dikmişti.
''Toprak sen ne yaptın ya ?'' dediğimde Rüzgar hemen söze atıldı.
''Merhaba güzelim. Sen neler yaptın ya ?'' dedi ve elini alıp, öptü. Toprak ise elini arkasına koyup, sıktı.
''Bana bak, yürü git başımdan Rüzgar''
''Siz nereden tanışıyorsunuz ?'' dediğimde herkes bana bakmaya başladı.
''Buraya gelmeden önce bu mal bana sırnaştı. Ben de dövdüm'' dedi Toprak. Ben ise kahkahalar atıyordum, Deniz'e baktığımda ise Uzay'a bakıyordu. Önüme dönüp, derin bir iç çektim. Toprak bana sarılıp;
''Şu malı al tepemden lütfen. Neyse sen iyisin değil mi ?''
''Evet evet iyiyim'' dedim ve yürüdüm. Peşimden geldiklerinde sırıttım. Rüzgar'ın arabasına binip, onları bekledim. Toprak'ı zorla öne bindirip, Rüzgar'ı sürücü koltuğuna bindirdim. Tabii ki de zorla. Uzay'ı evine bıraktıktan sonra Toprak'ın evine geldik. Rüzgar bana bakarken gözlerimi devirdim.
"Ben o eve gitmiyorum Rüzgar. Toprak da kalacaksan gel" Toprak beni dürtünce ona 'Ne var?' bakışı attım. Rüzgar bir süre düşündükten sonra Toprak'a baktı.
"Geleyim mi kız ?"
"Off... Gel ya gel" deyip evin kapısını açtı. Rüzgar eve girince direk banyoyu kaptı. Ben ise koltuğa oturup, Toprak'ın anlatmasını bekledim. Toprak anlatmayınca ayağa kalkıp, merdivenlere ilerledim.
"Tamam dur Okyanus. Ben bir süredir spor salonuna gidiyorum. Sırf seni koruyabilmek için. Oradayken Deniz'i gördüm. O da orada çalışıyormuş. Kurs meselesi o işte. Deniz kurs yerine çalışmaya gidiyormuş" dediğinde şok içinde koltuğa oturdum.
"Madem onu gördün neden bana haber vermedin ?"
"Gerçekten seni yıkmak istemedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Hatası 1
RomanceNeden aşık olunurdu? Neden aşık olduğunda, acı çekmek zorundaydık? Kahve çekirdeğine benzeyen gözleri, dikkatimi çekmişti. Ona aşık olmuştum. İlk defa birisine aşık olmuştum. Sonunu bile bile sevmiştim onu. Neler yaşayacağımı, neler yapacağımı bilme...