Probral jsem se s bolestí hlavy byl jsem očividně u sebe doma. Seděl jsem pár minut na posteli a dostal žízeň slyšel jsem někoho v kuchyni a podle hlasu to musek bejt
Tae, Hoseok, Kookie, Namjoon..Počkat Namjoon?! A mamka. Šel jsem raději do koupelny a napil se opláchl jsem si obličej a lekl se někoho kdo mi dával ruce na bok. "Kookie taky tě rád vidím, ale nemohu dolu...Potřebuju Yoongiho a ty to víš." řekl jsem. Dotyčný se uchechtl a dal mi hlavu na rameno. "Tak když už jsem tady tak..." řekl Yoongi. Rychle se otočil a vykulil oči chtěl jsem něco říct, ale zastavila mě Yoongiho ruka na mejch rtech.
"Měli by jsme si o tom promluvit...Tak pojď dolu." řekl Yoongi. Zjistil jsem, že má na sobě ručník, který by spadnul kdybych ho nechytl. "Ehm díky Jiminie~" řekl Yoongi a převlíkl se. Došli jsme dolu a všichni se na nás podívali, ale spíše se dívali na mě. "Jimine já..." řekla mamka. Zavrčel jsem a sedl si na Yoongiho stehna. "No myslím, že vás syn vám neodpustí, protože je na prášky. My sme si to vyjasnili a myslím, že sme mi řekla něco o tom, že odejdete a necháte syna na pokoji. jo zním jako nějaký policajt nebo víc, ale mám v tom pravdu" Řekl Jin na jeden nádech. A ten kde se tu vzal? Zamrkal jsem a podíval se všude.
"Jak si se tu vzal?" řekl jsem překvapeně. Vysvětlil mi, že mu spadl telefon pod stul.
"Víš Jiminie ná jsem z vás nejstarší krom tady dámy. Mě je 25 a tobě 21, že?" řekl Jin s úsměvem. Odkívl jsem očividně mu vše řekla mamka jak jinak. "No Moonie myslím, že na ten zadek nakonec dostaneš" zasmál se Kookie. Namjoon protočil očima a flákl mu pohlavek Kookie nafoukl tváře a zasmál se.
"Jiminie Jina moc neznáš, ale je psycholog. Mohl by ti třeba pomoct mě pomohl od šikané" řekl Namjoon. To se divím, že ho zkrotil no radši nebudu řešit jak. "Namjoone je to zamnou začnu novej život s Yoongim i přesto, že jsme se znali a nepoznali se." řekl jsem a podíval se na Yoongiho. Ten odkívl a propletl semnou prsty a usmál se. "Všichni tu začneme nový život." Řekl Yoongi.------------------------------------------------
Hi guyz~ Bohužel ten příběh byl delší, ale to jsem si nestačila opsat takže se oomlouvám za divný konec xd Nevím co s tím bylo, ale divný bylo, že ta nekapitola šla a tohle ne což je fost divný ?_?
*NT*
ČTEŠ
Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]
Fanfiction"Proč si nechceš psát? T^T" "Protože tě neznám?" "Ale já tě chci znát! °^°" "A pak mě odkopneš jako každý?" "Já nejsem všichni! Věř mi!" "Dokud nezjistíš co jsem zač" [Start: 23.6 17] [End: 27.7 17]