❤19❤

707 57 21
                                    

Prosím všechny nevím kdo tohle všechno čte, ale všichni pod 13 tohle nečtěte :') Nevím proč to píšu když to stejně porušíte, protože vás zajímá sexík s Yoongim a Jiminem. :") :"D

Chvilku jsem nad ním byl a koukal se mi do očí. Sehnul jsem se k jeho svetr a držel si ho povolil stisk a vyhrnul jsem mu zubama svetr až ke krku. Chytil mě za triko a stiskl ho silně. "Sundej mi tričko pokud chceš" řekl jsem a rychle ho země sundal. Sehl jsem se k jeho krku a dělal značky potichu zavzdychal usmál jsem se a kousl ho na krk. Udělal jsem si mokrou cestičku k jeho pasu a zakousl se mu tam podíval jsem se na něj a kousal si ret jak roztomilý. Sehl jsem se k jeho kamarádovi a foukl na něj zachvěl se a vzal si do ruky prostěradlo. Olízl jsem mu špičku a snažil se nevzdychat strčil jsem si ho celýho do pusy a vzdychl až moc nahlas sousedi budou mít radost. Chytl mě jednou rukou za vlasy a nastavil si svoje tempo dovolil jsem mu to jen přece je to jeho po 1 nepočítám znásilnění. "J-já...U-už" řekl Jimin a vyndal jsem si ho z pusy. "Yoongi..Bolí to" řekl Jimin a kousl se do rtu. Sundal jsem si kalhoty s boxerkama a popadl dech.
"Tohle se do mě nevejde" řekl Jimin a zamrkal. Myslím, že by se do něj vešli i dva. "Věř mi, že vejde" řekl jsem a roztáhl nohy zavřel oči a čekal co se bude dít dál. Políbil jsem ho, aby nekřikl a narval do něj svojí kládu. Otevřel oči a stáhl se "Velmi úzký to se mi líbí" řekl jsem a Jimin mě chytl okolo ramen. pohl pánvý to mi dalo znamení, že se můžu pohnout vzdychal až moc nahlas, alespoň sousedi zjistí co mají za souseda, který je jak králíček. "Ty jsi ale zvíře Yoongi" zavrněl mi do ucha Jimin a roztáhl víc nohy. "Mmm...R-rychleji" řekl Jimin a přidal jsem na svým tempu vzal jsem jeho kamaráda do ruky a začal mu ho honit ve stejné rychlostim "Ah~ Yoongi ty si děsný zvíře~" řekl nadrženě Jimin. Udělal se mi do ruky a na jeho břicho stáhl se a díky tomu jsem se udělal do jeho zadečku. Vylezl jsem z něj a svalil se vedle něho "b-byl jsi úžasný Yoongi" řekl udýchaně Jimin. "Nápodobně zlato" řekl jsem a políbil ho.
"Příště můžeš použít nějaké hračky. Semnou je peklo" řekl Jimin a já se nad tím pousmál nevinný králíček.

------------------------------------------------
Minuta ticha pro Nats, která psala něc co nikdy nepsala a psala jak kdyby byla na Jiminovo místě. Amenu~ 😂😂 Hey chtěla jsem tam dát hračičky, ale to až příště. Samozřejmě dole jednou bude sám Yoongi(^ω^)(͡° ͜ʖ ͡°)
Co by jste řekli na to kdyby Jimin otěhotněl? (^ω^)
*NT*

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat