❤7❤

947 93 16
                                    

Chimchim: Yoongi?

*Odesláno v 5:55*

Chimchim: Lásko ja se bojím😢

Suga: Jsem vzhůru❤ Čeho? 😶

Chimchim: U nás je bouřka...Mam z ní strach...Můžeme prosím volat?😢❤

*Uživatel Suga vám volá*

"Jiminie? Seš v pořádku?" řekl Suga.
Měl naprosto krásný hlas nechal jsem se unést a podíval se do kamery.
"J-jo...Mam jen strach" utřel jsem si slzy a slyšel ránu.
"Promiň to bylo u mě...Teď mě poslouchej ano?" řekl Suga.
Odkívl jsem a třesal jsem se.
"Dobře...Teď zavřeš okno a neboj jsem tu s tebou nic se ti nestane" řekl Suga klidně.
"Yoongi~ Já se bojím" řekl jsem se slazama v očí.
Yoongi si povzdychl a zapl kameru.
Zrudl jsem byl naprosto nádherný. "Jo ja vím jsem hnusnej, ale teď mě poslouchej...Lehni si a dej si sluchátka a poslouchej melodii ano? Budu tu s tebou furt Jiminie" neposlouchal jsem ho a sledoval jeho krásný svaly na rukou. Všiml si toho a zasmál se. Zakryl jsem si tvář a zrudl.
"Jiminie...Rád bych teď byl u tebe, ale moje rodiče neví, že jsem na kluky..." zněl dost vystrašeně. "Yoongi? Co ti dělají rodiče?" rychle si lehl a dělal, že spí mlčel jsem a poslouchal.
"Mine...Dej sem ten telefon..." začal jsem brečet a naříkábal nechci, aby mu mobil vzal.
"Dělej nebo dostaneš na prdel!!!" teď se lekl i sám Yoongi a típl to.
Vzlykal jsem a proklínal se za to, že jsem mu napsal, aby si semnou volal. Musím za Yoongim teď nebo nikdy. Počkat nevím kde bydlí...Přemýšlel jsem a napsal člověkovi, který o něm ví...Namjoonovi.

------------------------------------------------
neee~ nemohla jsem počkat s tím voláním neee xd jaké bylo vysvědčení? Ja měla jen tři 4 jo~ z matiky, ajiny, občanky jo ja vím z občanky je to nemožné...Z fyziky mi dala 3 why not :"D

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat