❤11❤

911 82 13
                                    

Koukali jsme na sebe nejmíň 2h. Tae si odkašlal a podívali jsme se na něj.
"No myslím, že je čas, aby se Yoongi k tobě nastěhoval...A ty okamžitě do nemocnice s tou rukou!" řekl Tae a vzal mě do náruče a dal do auta. Hoseok vzal Yoongiho a dal mi ho do klína.
Obejmul mě a rozplakal se tak hodně, že jsem měl mokrý triko. Když jsme dorazili do nemocnice sestřička k nám okamžitě běžela a vzala si Yoongiho a ta druhá sestřička mě.
Kulka nebyla úplně vevnitř takže mi to vyndavala [bych se posrala xd] divil jsem se, že jsem přežil. Zavázala mi ruku a dala nějaké prášky proti bolesti a mastičku.
Šel jsem za Yoongim, který na tom byl hůř, ale ne tolik, aby šel třeba na operaci. Měl nějaké modřiny roztrhlý ret, ale aspoň ne nic zlomeného.
Yoongi se kemě rozeběhl a skočil na mě chytil jsem ho a zabořil hlavu do jeho trika.
"No vy dva jdeme na policii..." zvedl jsem hlavu a Yoongi se nesl jako princezna. Jo já vím mám tu ruku, ale nic to není teda zatím.
Seděli jsme oba v autě a Hoseok šel s Taem na policii polkl jsem, protože jsem cejtil Yoongiho dech na krku. Otočil jsem na něj hlavu a přibližoval se nechal jsem ho nebudu jo odstrkávat. Chtěl mě políbit, ale otevřeli se dveře a Tae zakašlal.
"V mém autě si to rozdávat nebudete" oba jsme zrudli a flákli Taemu pohlavek.
Hoseok přišel s nějakým policistou a Yoongi se na mě namáčkl. Hoseok nám otevřel dveře a Yoongi stál za mnou "Jsi roztomilý když se stydíš" zašeptal jsem Yoongimu a ten nabral červenou barvu.
Dal jsem mu pusu na nos a zakryl si obličej. "Potřebujeme pana...Yoongiho a pana Jimina." řekl ten policajt.
Vzal jsem Yoongiho za ruku a dotáhl ho dovnitř. Sedli jsme si ke stolu a čekali co bude dál. Oba jsme se překvapeně koukli do dveří a zarazili se.
Ten kdo tam stál nemohli jsme tomu uvěřít.
"Mami..." řekl jsem.

------------------------------------------------
Guyz~ Znáte ten pocit když vás pes zalehne a začne vám lízat ksicht? Krásný budíček! 😄 Prázdniny rychle utečou -_- a pak zase do té pitomé školy... Joo~ Všichni řeší prázdniny a Nats školu...Why not..😂
*NT* btw. Jiminova minulost se vrátí~

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat