❤18❤

653 51 8
                                    

Yoongi se chvíli smál, ale když viděl v jaké jsem situaci přestal se smát a snažil se dát ruce z mého obličeje, ale nechtěl jsem byl to největší trapas. [No když ho chytne za jeho cute zadek tak jako xd] "Jiminie povol ty ruce" řekl Yoongi  já zatřásl hlavou. Pak mi prudce dal ruce z obličeje a já sklopil hlavu. "Jiminie to je úplně normální nevadí mi to" řekl Yoongi. Byl jsem na tolik rudej, že bych mohl dokonce splívat s jahodama nebo rajčatama. [ Myslím, že bych si ho hmed vzala xd] Yoongi mi zvedl bradu a já uhl pohledem. "Stydlivko" řekl Yoongi a dal mi pusi na nos. "Jdi se toho zbavit pokud tě to trápí" řekl Yoongi s úsměvem. Vyběhl jsem do koupelny budu znít jak idiot, ale nevím co s tím. Měl jsem na sobě jen dlouhý svetr a bál jsem se a ani nevím čeho celej rudej jsem šel po schodech a Yoongi akorát jedl rohlík vyběhl jsem schody a svetr se mi zvedl "kurva" zašeptal jsem. "Fajn klid Jimine to zmizne když se osprchuju" řekl jsem si, ale nechci se sprchovat, protože mám pyžamo dole.

*z pohledu Yoongiho*

Jimin vyběhl schody tak jsem si šel dál rohlík s máslem. Sedl jsem si do tureckého sedu a zapl nějaký film na telce. Slyšel jsem vrázní schodů a pak to utichlo rychle jsem se otočil a viděl Jiminoco zadek. Zakuckal jsem se a zrudl kdyby jste viděli jeho zadek pobýhá tu nahý se svetrem myslím, že Jimin si všiml co papám čunče. "Jiminie pojď kemě" zařval jsem. Viděl jsem ho na schodech jak si drží svetr na zadku a rozkroku "e-ehm Jimine?" řekl jsem celý rudý. Jimin pomalu došel kemě a celý rudý a ubrečený. "jiminie co se děje?" zeptal jsem se. Pokrčil trochu nohy a skousl si ret zamrkal jsem a nadzvedk obočí. "Jiminie neříkej, že nevíš co s tím" zeptal jsem se. Odkívl a začal plakat utřel jsem mu slzy a objal mě. Viděl jeem jeho zadek a tekla mi málem krev t nosu. "Chceš pomoct?" řekl jsem a ani nevím proč, ale dost ho to trápí. Ani se nehnul jako kdyby byl překvapený stejně jako já co mi vyšlo z úst. "J-já...Moc p-prosím...Pomoc mi..." řekl Jimin. Odkívl jsem a položil ho na postel myslím, že tohle bude ještě hodně zajímavé.

------------------------------------------------
Ťáu~❤ Jak se máte? Já ospale šla jsem spát ve 3h ráno xd Ano jela jsem nonstop a pak to srmnou seklo. Vstala jsem ve 12h :')
Taky dobrý xd a je tu návštěva a já se plně nevěnuju jim, ale vám❤ P.S kdo čekal, že k tomu dojde?(^ω^)(͡° ͜ʖ ͡°)





Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat