❤4❤

1K 96 15
                                    

Chimchim: Moonie...?

Moonie: Hmm? ^^

Chimchim: Yoongi si mě blokl co mám dělat?

Moonie: Jdi za ním? Proč se sním vlastně bavíš?

Chimchim: Mám ho rád, ale on mě asi ne...Zničeho nic mi přirostl k srdci. Nechtěl jsem mu to říct, ale omylem jsem mu to napsal...

Moonie: No...Ja s ním nic neudělám nevím kde bydlí a je mi to jedno víš jaký Yoongi je...Teda pokud ti to řekl.

Chimchim: Řekl mi, že je Gay...Taky jsem mu to řekl.

Moonie: Neřekl ti všechno...Chceš abych ti to řekl?

Chimchim: Dobře, ale nelži prosím mám ho rád a bojím se o něj...

Moonie: Někteří z naší školy Yoongiho šikanují za to co je. Samozřejmě joni znásilňuj8 na záchodech nebo venku. Yoongi je loutka a zamiloval si se do špatné osoby.

Chimchim: Yoongi...Proč to dělají? 😖

Moonie: To se zeptej jich a ne mě...Já jsem s tím přestal.

Chimchim: Nemám vás rád! Nelezte mi na oči a nechte mě bejt já si Yoongiho nějak najdu!!

Moonie: xxx-xxx-xxx

Chimchim: Jeho telefoní číslo?

Moonie: Hmm...

Chimchim: Díky..

Moonie: Bejt tebou se bavím s někým koho znáš. Ale vím jaký si si stejný jako Yoongi. A to mi na tobě vadí...Bav se s náma i přes to co děláme blbosti nás znás jeho ne.

Chimchim: Já s váma bejt nechci už mě unavuje jak se ke všem chováte...A k Yoongimu hlavně... Jděte mi z očí!

Moonie: Jak chceš, ale pak zamnou nechoď, že chceš spádky.

Chimchim: Pff k tobě? Co si myslíš? Si jen zrůda, která si zaslouží chcípnout! [Sorry lidi xd Jinak Moonieho mám ráda😊❤]

Moonie: To odvolej!! Nikoho mít rád nebudeš nebudeš nikoho milovat a nikdo tebe budeš na tom stejně jako Yoongi!!!

Chimchim: Já už někoho miluju Moonie...

Moonie: Sám sebe? Tys nikdy nikoho nemiloval.

Chimchim: Miluju Yoongiho...❤

------------------------------------------------
Help mě pls v tomhle vedru se nedá žít T_T jup za chvilku vysvědčení moje známky nic moc :"D Fyzika prostě za 4 jop Divím se, že projdu xdddd
*NT*

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat