Probudila mě velká rána z venku prutce jsem sebou trhl a spadl z Yoongiho. Ten se posadil a rozhlížel se kolem sebe a pomohl mi na nohy.
"Co to bylo za ránu?" zeptal se Yoongi. Oba jsme vystřelili ke dveřím a otevřeli překvapeně jsme se podívali. "Bouračka?" zeptal jsem se a vystřelil ven všichni nevěděli co dělat jo volat sanitku mohli, ale to už zajistil Yoongi. "Kdo je v tom autě?" zeptal jsem se "n-nevíme a-ale podle toho než se s-stala bouračka vypadalo to jako k-kdyby tam byli dva k-kluci a ten co způsobil bouračku taky a-ale jen sám." řekla paní. Auto zachvilku vybouchne jestli je nedostanu ven. Vlezl jsem do auta a vytáhl 1 člověka potom druhého a auto začla pomalu hořet "ne Jimine vybouchne to!!" zařval Yoongi, ale já neposlechl. Rychle jsem se rozeběhl pryč a auto vybouchlo Yoongi stál jak opařený na místě. Sanitka přijela a vzali i mě "nic mi není jsem v pohodě přísahám" řekl jsem, ale neposlechli mě. Pak mě pustili a Yoongi na mě skočil rychle jsem ho chytl pod zadkem a vyhoupl ho, aby mi nespadl občas se na nás lidi podívali a dostávali cukrovku. "To už mi nedělej" řekl Yoongi a nafoukl tváře. Skousl jsem mu nos a celý rudý mi dal hlavu na rameno šel jsem s tím sexy miminkem domů. Kdyby tam nebyli lidi asi bych ho tam někde ohl...[Mě to nedělá problém(^.^)] Yoongi se na mě podívak a zamrkal.
"Jiminie ty si ale čunče." řekl Yoongi se smíchem. Nechapal jsem o čem mluví a odlepil se odemě a začal se znovu smát.
"yoongi co je?" řekl jsem a zasmál jsem se s ním.
Snažil se popadnout dech, ale když chtěl začít mluvit tak se někam podíval a rozesmál se znovu. Obča si říkám z jaké zoo ho pustili ťunťu. "N-no..ehm..." řekl Yoongi a utřel si slzy od smíchu. "Myslím kdybych na tobě vysel nejméně tak...10min? Možná ani ne tak bych se asi smál víc" řekl Yoongi. "Co je na mě tak vtipnýho, že se směješ?" Řekl jsem a nafoukl Tváře.
"Awww jsi roztomilý asi bych tě snědl kdybych mohl" Řekl a roztáhl mi tváře. "už mi řekneš co se stalo?" řekl jsem.
"No jelikož to očividně nevíš což se divím tohle bys měl vědět tak ti to řeknu, protože je to velmi vážně. Stojí ti..." řekl Yoongi a já nabral červenou barvu a zakryl jsem si tváře větší trapas zažít nemůžu.------------------------------------------------
Hi~ Jak se máte? Já se mám hrozně dobře~ ^w^ Je to velmi a veelmi nejlepší pro každého člověka všichni to milujeme a je to náš bůh...WAfle~ ❤-❤
*NT*
ČTEŠ
Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]
Fanfic"Proč si nechceš psát? T^T" "Protože tě neznám?" "Ale já tě chci znát! °^°" "A pak mě odkopneš jako každý?" "Já nejsem všichni! Věř mi!" "Dokud nezjistíš co jsem zač" [Start: 23.6 17] [End: 27.7 17]