❤21❤

583 39 6
                                    

"Jimine...Někdo volá" řekl jsem a rychle jsme vybějli pro telefon. "Ano?" řekl Jimin. Neslyšel jsem co se stalo, ale Jimin přestal úplně dejchat s rychle odložil mobil. "Jiminie co se stalo?" zeptal jsem se.
"H-hyung...K-kookieho srazilo auto" řekl Jimin a rozbrečel se popadl jsem bundy obuli se a jeli do nemocnice. "Dobrý den jdeme za Jeonem Jungkookem" řekl jsem udýchaně. "Ano volala jsem vám. Pan leží na pokoji 43" řekla a rychle jsme šli. Jimin furt plakal a všichni se občas zeptali co se stalo, ale Jimin neodpověděl. Otevřel jsem dveře a Tae tam ležel brečel u něj a držel mu ruku. "T-tae" řekl Jimin a Tae zvedl hlavu měl opuchlé oči a červené. "J-jiminie..." řekl Tae a obejmuli se a mě taky. "Přežije?" zeptal jsem se. "N-náštěstí ano...Nedokázal bych si představit co by se stalo kdyby umřel" řekl Tae a chstl jeho ruku. Kookie hejbl hlavou a my pozorně sledovali. "T-t-tae..." řekl Kookie a ten se k němu nahl. "K-kookie...Seš blázen!" řekl Tae a začal brečet víc. Kookie se letmo usmál a snažil se hýbat rukou, ale moc mu to nešlo. Doktor přišel a podíval se na Kookieho, který pomalu otevřel očka. "Kookie tohle mi už nedělej málem jsem dostal infarkt" řekl Tae a políbil ho na nos. Jimin mě ze zadu obejmul a dal bradu na moje rameno. "T-tae...T-to nebylo naschvál... N-někdo mě srazil a-ale ne omylem..." řekl Kookie a všichni jsme se na něj podívali. "Jak jako, že tě někdo nesrazil omylem?! To bylo úmyslně?" řekl Tae. Kookie odkívl a doktor to celé slyšel. "N-nevzpomínám si kdo to byl, a-ale byla to dodávka...Černá" řekl Kookie. "Dobře pana Jeona budete hlídat před černýma dodávkama spíše jakou koliv." řekl doktor a odešel. "My už půjdeme s Yoongim..Doufám, že tě Tae ochrání kdyby něco volejte." řekl Jimin a odkívl. My šli pomalu domů a stmívalo se Jimin měl pocit, že nás někdo sleduje a furt se otáčel. "Neboj Jiminie máš jen zlé sny. Vyspíme se a vše bude v pořádku ano?" řekl jsem a Jimin odkívl. "Nezhasínali jsme?" zeptal jsem se s překvapeným výrazem skoro u domu. "J-jo..." řekl Jimin a oba jsme chvilku stáli venku. "Ehm Jimine asi máme nezvaného hosta" řekl jsem a hodili do otevřeného okna kámen. Slyšeli jsme slabé au a nadávání "Co teď?" zeptal se Jimin "zavolám Hoseokovi" řekl jsem a Jimin odkívl.
"Ahoj Hoseoku...Máme tady menší problém. Někdo je v Jiminovo domě a nevypadá zrovna přátelsky" řekl jsem.
"Dobře za 5min jsem u vás hlavně kdyby vyšel ven schovejte se a nafoťte a nechoďte dovnitř Namjoon a Jin tu jsou semnou." řekl Hoseok a típl to.
Sedli jsme si na lavičku a viděli Hoseoka, který bez problèmu vykopl dveře. "Hey!!" řell Jimi.. "Neboj dveře to vydrželi" řekl Hoseok a šel dovnitř. "Jdu s ním" řekl Namjoon a rozeběhl se po schodech nahoru. Najednou mi začalo volat neznámé číslo.
"Ano?" řekl jsem. "Jimine tady Tae. Někdo tu pravděpodobně je" řekl Tae. "To si děláte prdel u nás někdo je a u vás taky?" řekl jsem a slyšel od nás ránu. "Dobře vem něco čím ho můžeš praštit po hlavě a pak ho silně spoutej dokud nepřijdeme." řekl Jsem. "Dobře, ale rychle" řekl Tae a já to típl. "Namjoone!!" zařval Hoseok a my stáli jak tvrdí Ya Jin se modlil, aby se mu nic nestalo. "No myslím, že bych častěji mohl zachraňovat Hoseoka málem ho znásilnil." řekl Namjoon a nesl Hoseoka přes ramena. "Umím chodit sám" řekl Hoseok. "No to víš že jo a vystartuješ tam. Nech to na mě" řekl a dal mi Hoseoka. Slyšeli jsme asi 20 ran Namjoon přišel a vláčil za sebou někoho. "Ehm myslím, že se tu něco děje. Tenhle znak měl i tvůj otec samozřejmě, že jsem si toho všiml. Asi se vás snaží...Zabít nebo rozdělit" řekl Namjoon a odhodil kluka k nám. "Tos nemusel" řekl Jimina usmal se. "Musel" řekl Namjoon a ten kluk se posadil a když nás viděl začal zdrhat. "Nic sme nerozbili jen...Ehm nekoukejte se do toho šuplíku ehm..." řekl Namjoon a Jin celý zrudl a flákl ho do ramene. Oba jsme vystartovali do bytu a rovnou do pokoje kde jsme našli ten šuplík "Yoongi víš jak jsem ti říkal...Že jednou použijeme hračky?" Řekl Jimin a já koukl do dveří. "Ano?" řekl jsem a vysipal šuplík na zem. "Myslím, že jsem něco našel..." řekl Jimin a zrudl. "Ehm wau? Kde se to ti vzalo? Ten kluk snad nám chtěl pomoct...Namjoone!!!" řekl jsem a už tam nebyli.
"Y-yoongi koukej..." řekl a držel v ruce něco co jsem nechtěl možná vidět.
"To...snad..ne.." řekl jsem a tekla mi krev málem z nosu.
Jestli tohle Jimin bude mít na sobě asi dostanu cukrovku.

------------------------------------------------Ehm(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)Xd Vstala jsem až ve 13h lebo tu je návštěva, která tu spí a budila mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

------------------------------------------------
Ehm(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)
Xd Vstala jsem až ve 13h lebo tu je návštěva, která tu spí a budila mě. Znáte ten pocit když se vam zdá o Yoonmin? A pak mamka proč při spaní slintám.😏😂😂😂
ty hračičky by vypadali na Jiminov krutě(^ω^)
A neříkejte, že ne, protože je ták roztomilý, že kdybych ho v tom viděla moje duše by opustila svět. xd Ehm ten ocas mi pravděpodobně měl bejt pro holku, ale ehm jelikož jsem hroznej uchyl xd tak proč ne :")
*NT* nebojte nedělám z Jomina holku °^° akoršt to bude mít v zadku no(^ω^)(^ω^)(^ω^)(^ω^)(^ω^)(^ω^)😂😂😂😂

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat