Chimchim: můžete mi sakra říct kde jste?!
Tae: Klid~ Už jsme skoro u domu😇
Chimchim: Honém~ Yoongi mě potřebuje😢
Tae: Neboj zlato dupnu na plyn!
Chimchim: To zlato si říkej Kookiemu.😄
Tae: Nojo furt xd
Viděl jsem auto, které u mě zastavilo. "Tak nasedej prde" řekl tae, který se tomu zasmál.
Protočil jsem očima a sedl si vedle něho. "Teď se drž" řekl Hoseok a otočil jsem se na něj. Byl připoutanej snad 2 pásy. "To je to tak hrozné?" zasmál jsem se a otočil se spádky. Tae se rozjěl a já si dal hlavičku o ten jeho fukárek.
Začal se smát a Hoseok jen zamrkal.
"S tebou nikam nikdy jezdit nebudu" zasmáli jsme se a jeli dál. V autě byl klid dokud Tae nezapl nějakou hudbu.
"Vole co to posloucháš?" Hoseok tam chudák se modlil, aby sme přežili.
Jeli jsme už 2h a já pomalu usínal.
Probudilo mě zabrždění a opět hlavička.
"Umíš budit normalně?! Ty si horší jak Kookie v kuchyni" zasmál se Hoseok a podíval se na mě.
"Tady bydlí?" zeptal se zvědavě Tae. A já odkívl wau teď nebo nikdy.
Vystoupil jsem z auta a zamnou Tae a Hoseok. Cejtil jsem, že Yoongi potřebuje pomoct.
"Já...Tae..." začal jsem brečet a padl jsem na zem.
"V pohodě Jiminie půjdu pro něj..." řekl s úsměvem Tae.
Kookie mě obejmul a hladil po zádech. Jestli se Yoongimu něco stane nepřežije ten jeho otec. Tae došel ke dveřím a vykopl je jeho bych nechtěl nasrat.*Pohled Taeho*
Vešel jsem dovnitř a jeho matka brečela a když si mě všimla přiběhla kemě a ukázala na schody. "Jděte ven je tam jeho přítel..." odkívla a rozeběhla se ven.
Vzal jsem si raději tyč kdyby náhodou budu krotit přece zvíře takže nechci dostat nemoc.
Slyšel jsem něčí pláč a řvaní vtrhl jsem do pokoje a Yoongi ležel od krve na zemi a jeho otec se ho pokoušel fláknout na spánek nějakým vínem.
Odstrčil jsem ho tak silně, že se flákl o stůl a padl na zem.
Když jsem viděl Yoongiho tak jsem neměl ani chuť mluvit až ho uvidí Jimin tak začne 3 světová. Nevěděl kdo jsem, ale bylo mu jedno, že se na mě nalepil jak pijavice.
"No tak Yoongi nebuď dítě..." řekl jsem s kamenným výrazem.
"T-ty..Znáš moje..j-jméno?" řekl s křehkým hlasem.
Odkívl jsem a donesl ho dolu. Slyšeli jsme křik jeho otce a podkopl mi nohy. Yoongi vyletěl ven aspoň, že na měkkou trávu.
"Yoongi!! Uteč!!" křičel jsem na něj a nemohl se zvednout. Vytáhl jsem mobil a rychle napsal Hoseokovi o pomoc.
Vlítl do baráku a flákl jeho otce. "Ten kdo vypadl ven..To je Yoongi?" zeptal se zvědavě Hoseok a já slabě odkívl.*z pohledu Jimina*
Slyšel jsem řev a nějaký padání věcí. Nedokázal jsem se tam podívat Hoseok najednou vyskočil z auta s rozeběhl se tam. Kookie mě pustil a furt koukal na dveře jako kdyby tam někdo byl.
"Hoseoku pozor!!!" rychle jsem se otočil a ten otec mířil na Hoseoka a já jako gentleman jsem se rozeběhl a střelil mě do ruky. "Jimine ty blázne!!!" spadl jsem na zem a začal brečet hrozně to bolí ani nevíte jak jsem byl rád, že to neschytal Hoseok, ale já.
Podíval jsem se na trávu a neuvěřil svým očím. Myslím, že ani ten dotyčný.
"Yoongi..."
"Jimine..."------------------------------------------------
Mňam...Měla bych spát s mojí retardací :') Ameno...Semeno...Dojíme..Kojíme...Ameno!! Dojíme!!
plz guyz kill me😂😂😂😂😂
*NT*
ČTEŠ
Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]
Fanfiction"Proč si nechceš psát? T^T" "Protože tě neznám?" "Ale já tě chci znát! °^°" "A pak mě odkopneš jako každý?" "Já nejsem všichni! Věř mi!" "Dokud nezjistíš co jsem zač" [Start: 23.6 17] [End: 27.7 17]