Kousal jsem se do rtů a bál se co bude dál. "Hmmm natrhnout tvůj sexy zadek 2x nechci." řekl Jimin a kousl mě pod břicho myslím, že bych z něj vymrdal duši kdybych nebyl přivázanej. Cejtil jsem něco studeného v mém zadku. "J-jimine co to je?" zeptal jsem se.
"To je ten ocas" řekl Jimin. Jimim se otíral schválně o mého kamaráda a já se snažil nevzdychat. "Yoongi...Dlouho to nevydržíš..." řekl Jimin. Zaklonil jsem hlavu a kousal se do rtů. "Yoongi já tě chci slyšet..." řekl Jimin a vzal si mého kamaráda do úst. Prohl jsem se v zádech a zalapal po dechu "Jimi...Ah..Nie" řekl jsem. Kousal mě a já se mohl zbláznit má očividně tesáky, protože mi to dávalo něco jako eletrický šok. Vždycky jsem nadskočil "Snad se tak rychle neuděláš" řekl Jimim. Zakňučel jsem a táhl poutama jestli by se neuvolnili, ale ne.
"Nene nedostaneš se ven." řekl Jimin. Slyšel jsem jak si sundavá kalhoty a boxerky "Myslím, že tě už dál trápit nebudu." řekl Jimin a dosedl na mě oba jsme vzdychli. Jimin pomalu dosedával a vzdychal tak na hlas, že sousedi a jejich rodiče měli krásnou noc. "Yoongiii...Ty si zatraceně velký~" Řekl Jimin. "Jo...Ty zase úzký" řekl jsem a přirážel proti němu pánvý.
Cejtil jsem svůj vrchol "j-jimine j-já..." nestačil jsem doříct větu a udělal se do jeho úzkého zadečku. "Y-yoongi to bolí.." řekl Jimin. Usmál jsem se a z nějakého důvodu jsem se dostal z pout. "Jsi si jistý, že jsem přivázaný?" řekl jsem a sedl si jenže jsem měl ten ocas v zadku a vzdychl. Jimin se snažik zdrhnout, ale povalil jsem ho pod sebe a zalapal po dechu. "Yoongi to hrozně bolí pomoc mi" řekl Jimin. "Kam spěcháš?" zeptal jsem se a olízl mu celou delku. Prohl se v zádech a roztáhl nohy. Nečekal jsem to a Jimin mi zasouval ocas do zadku. "H-hey!" řekl jsem a vzal si jejo úd do pusy. Vzdychal a i já, protože nepřestal přirážet ocas do zadku. "Y-yoongi já už...!" řekl Jimin a stím se mi udělal do pusy. Bez přípravy jsem svého kamaráda strčil do Jimina. "Yoongi!!!" zařval Jimin. Vážně je to rajská hudba to jeho hekání a vzdychaní a prosení.
"Ty si zvíře Yoongi...V-víc!!" řekl Jimin a já mu vyhověl.
Po několika přírazek jsme se oba s křikem udělali. Svalil jsem se na Jiminovo spocenou hruď a oddechoval. "Hoří mi zadek.." řekli jsme oba na ráz. "fajn kdo se o nás bude starat?" zeptal se se smíchem Jimin. "Um co Jin?" zeptal jsem se odkívl a nějakým způsobem jsem se nahl k telefonu. "Ok tohle bude trapný, ale já se vůbec totálně nemůžu hnout a to je co řícr y zvíře" řekl Jimin a zasmál se. Vytočil jsem Jinovo číslo a čekal až mi to zvedne.
"Ano Yoongi?" řekl Jin.
"Ehm ahoj je mi to trapné, ale mohl by ses o nás postarat?" řekl jsem.
"Co se vám stalo?" zeptal se Jin.
"Noo...Tak trochu jsme se oba zřídili při.." řekl jsem.
"Oh aha. Vás bolí zadek?" zeptal se Jin a uchechtl se.
"No...Nemůžeme se ani hnout" řekl jsem.
"Dobře, dobře hned jsem u vás hrdličky." řekl Jin a položil to.
"Hned tu bude" řekl jsem a usmál se.
"Miluju tě Yoongi" řekl Jimin a obejmul mě.
" i já tebe Jiminie" řekl jsem a dal mu pusu do vlasů.------------------------------------------------
Guyz~ Nats onemocněla :')
Chápete to? Celý prázdniny jsou ma hovno vůbec si je neužívám. T_T a echm děkuju jedn osobě, která mi poslala jednu fotku Taehyunga. Otěhotněla jsem~😂❤
ČTEŠ
Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]
Fanfic"Proč si nechceš psát? T^T" "Protože tě neznám?" "Ale já tě chci znát! °^°" "A pak mě odkopneš jako každý?" "Já nejsem všichni! Věř mi!" "Dokud nezjistíš co jsem zač" [Start: 23.6 17] [End: 27.7 17]