❤12❤

883 79 9
                                    

Bylo to velké překvapení, které nikdo z nás nečekal, ale neznají mojí mamku krom Taeho. Ten ani neveděl jestli mluvit nebo mlčet.
Yoongi jen mrkal a čekal kdo z nás promluví, aby taky promluvil.
"No..Myslím, že takhle na sebe budete koukat a nikdo nic neřekne... Dobře je to tvoje mamka proč na ní koukáš jako kdyby si jí chtěl zabít?" zeptal se Hoseok bez emocí.
Oddychl jsem si a polkl.
"Protože k tomu mám důvody Hoseoku...Chceš snad říct mojí minulost? Myslel jsem si, že začnu novej život našel jsem si nejkrásnějšího kluka, kterého nadosmrti miluju, ale ne..Vrátíš se ty..." řekl jsem a rozbrečel se.
Yoongi mě obejmul a utěšoval mě nebejt jeho jsem mrtvý a nevim co všechno.
"J-já Jiminie...Omlouvám se ti za všechno... Chápu u-ublížila jsem ti, ale m-mám tě furt ráda!" stiskl jsem Yoongiho triko a dal mi pusu na tvář. Usmál se a hladil mě po vlasech.
"Jo?máte ho ráda a udělala tuhle věc?! Paní nechci na vás křičet na policii, ale to co ste udělala to vám syn jen tak neodpustí!!!" zařval Tae.
Najednou bylo ticho jako kdyby se moje vzpomínky vrátily. Yoongi mě naštěstí utěšoval takže se nemusím ničeho bát zatím.
Hoseok a Yoongi nic nechápali musím jim to říct.
"Moje minulost byla ta nejhorší...Málem jsem v ní umřel..." řekl jsem a Yoongi se vyděšeně na mě podíval.
"A-ale já bych pro tebe udělala cokoliv! P-prosím odpusť mi to!!" začla brečet a dovnitř vlítl můj nevlastní otec.
"Ah...Yoongi...Proboha..." opřel se o dveře a sledoval mě měl jsem chuť mu jednu vrazit, ale jsem na policii.
"Pane jsem Jiminovo kamarád...A žádam vás, aby ste odešel víte co to udělá s Jiminem...Nebo vám to musím připomínat?!" řekl Tae a flákl ruku o stůl. Namáčkl jsem se na Yoongiho a oba se na nás podívali.
"T-ty...M-máš přitele?" zeptala se mamka. Odkívl jsem a nevěděli co říct.
"J-já myslela, že po tom co se s-stalo...Nebudeš nikoho mít.." řekla překvapeně.
"Otec,, se zasmál a flákl se do čela nojo jak jinak. "Tak fajn jsme na policii klidně tu řeknu celou mojí minulost..." přestal se smát a polkl. Tae moc dobře věděl, že to říkat nesmím, ale jsem starší takže mám v sobě sílu.
"Yoongi raději ho držte..." řekl jsem a Hoseok ho držel.
Stoupl jsem si a utřel si slzy.
"Moje minulost je velká noční můra...Jako malý jsem měl kamaráda, kterého jsem miloval. Chodili jsme spolu každý den ven a hráli si všude možně. Jednoho dne jsem slavil 7narozeniny. Čekal jsem na něj venku a nepřišel myslel jsem si, že je nemocný. Tak jsem čekal dny, tejdny...Ale nic nepřišel ani ne zavolal rodiče se tvářili spokojeně ignorvali můj smutek. Zhoršil jsem se v známkách a pak to začlo. Oba dva mě mlátili za každou španou známku ve škole mě ignorovali jako kdybych byl duch. Potom moje tělo nevydrželo ani ránu a sesipal jsem se na zem. Nějaký pán mě okamžitě odvezl do nemocnice to jsem vnímal. Ale pak? Pak jsem nevnímal  5let. Oni o mě nestáli tak si mě vzal ten pán s tou paní přišli mi po vědomí...Samozřejmě jsem se cítil furt zle. Nic jsem si nepamatoval ani kdo jsem ani jak se jmenuju a zapomněl jsem na méjo kamarádam. Vzpomněl jsem si na něj v 15letech kdy hořela škola, která byla zničeho nic v plamenu. Bylo tam jeh oblečení a já se řezal a chtěl odejít za ní....v 21letech jsem se rozhodl začít nový život. A ještě když jsem byl malý odpanil mě tenhle hajzl Yoongi nebudeš 1...Což mě mrzí...Pak jsem napsal Yoongimu...Postupem času jsme se oba do sebe zamilovávali...A dopadli jsme oba stejně. Takže teď nebo nikdy..." řekl jsem. Všem tekli slzy a "otec,, se snažil zdrhnout, ale zastavila ho policie. Yoongi brečel nejvíc a vytrhl se Hoseokovi a skočil na mě.
"J-jimine...P-p-proč..." vzlykal Yoongi.
Utíral jsem mu slzy, ale nepomohlo to. "C-co si myslel t-tím teď nebo n-nikdy?" zeptal se Yoongi.
"Všechno Yoongi...Budeš žít semnou?" zeptal jsem se usmál se a odkívl.
"Ty hajzle!!!" oba jsme se otočili a mamka ho začla mlátit. odtrhl jsem jí a Tae přidržel Otce na zemi.
"Je to jen potrat!!! Neměla sis ho vzít!!! Mělas zjistit pravdu ty náno!!!" flákl jsem mu jednu a všichni mlčeli.
"Teď mě poslouchej Jimine...Ten kluk je naživu.." zamračil jsem se a chtěl mu šlehnout další, ale zastavil mě tae.
"Ten kluk..Je Yoongi" srdce mi přestalo fungovat a všichni se zarazili.
"Yoongi..." začal jsem silně brečet a omdlel. Myslím, že se moje minulost vrátila na povrch.

------------------------------------------------
Hello~ Taky je u vás hnusné počasí? Původně jsem chtěla ven, ale pršelo tak jsem si vzala mobil a začla psát. °^° Myslím, že na prázdniny vůbec hezky nebude..:/
*NT*

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat