❤22❤

513 38 61
                                    

Dal jsem Jiminovi ty věci zpět a šel si lehnout. "Dobrou jsem una...Moment Kookie a tae!" řekl jsem a zavolal jim.
"Tak" řekl jsem. "No byla to sestřička" řekl Tae s klidným hlasem. "Ehm jdu spát..." řekl jsem a Tae se uchechtl. "To bejt tebou nedělám, ale dobrou" řekl Tae a zavěsil to. Proč bych to neměl dělat Jimin by mě nezabil snad. došel jsem do pokoje a rovnou do postele.

*z pohledu Jimina*

Yoongi šel spát a mě něco spadlo z te krabice na zem. Pouta? To si země...zamrkal jsem a podíval se na oblečení a na náš pokoj. Ušklíbl jsem se a šel za Yoongim spal jak růženka akorát jen v boxerkách což se mi hodí. Nandal jsem mu rukavice čelenku a mašli byl roztomilý. Něco zamrmlal a pomalu jsem mu stáhl boxerky ten mě zabije až se vzbudí. Vzal jsem ocas a pomalu mu ho dal nad zadek zabruček a zamlaskal.
Spoutal jsem mu ruce a zavázal oči jo ten mě 100% zabije, ale jsem nevinný králíček no ne?

*z pohledu Yoongiho*

Pomalu jsem se probouzel a nemohl hnout rukama..Počkat jak to? Otevřel jsem oči a všiml si, že mám šátek akorát trošku průhlednej. Jimin na mě očividně dal to oblečení, ale ocas patří úplně jinam. Škubl jsem a cejtil doteky na hrudi zachvěl jsem se a zvedl nohy.
"Yoongi...Jsem nevinný no ne?" řekl sladkš hlas Jimina. "Nevinný králíček, který si rád hraje." řekl jsem a cejtil jak si sedl na moje břicho. "Já vím, že tě Tae varoval slyšel jsem to." řekl Jimin a políbil mě oplácel jsem mu polibky
"Yoongi rád bych byl ten dole, ale...Proč bych teď v tuhle situaci nebyl na hoře, že?" řekl Jimin a udělal si mokrou cestičku k podbříšku. "Hm...Co s tebou Yoongi..." řekl Jimin a já čekal co se bude dít dál.

------------------------------------------------
ťáu~ Jak se máte? já potřebuju chlor. :') proč?

Myslím, že moje oči se vydali do školy. Protože tohle co jsem přečetla mi dělá problémy s očima...
Echm zdravím tu co to psala pokud to čteš :")

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat