Rozloučil jsem se s Jiminem a šel domů šíleně jsem se nudil bez Jimina je tu ticho. Přemýšlel jsem jaký by byl pokoj pro mimčo, ale jestli to bude kluk tak bych udělal modrej pokoj pokud dívka tak růžovej. Někdo mi začal volat tak jsem došel pro telefon. "Ahoj Yoongi můžeš mi dát Jimina?" zeptal se Taehyung. "Ehm on je v nemocnici" řekl jsem. "Cože?! Co se stlo?" zeptal se. "No...Jimin čeká dítě" řekl jsem. "Juuu!! Fakt? Tak já pojedu s Kookiem k tobě a vše nám řekneš" řekl Tae a zavěsil to. Po 30min konečně dorazili. "Ahoj" řekl jsem s úsměvem. "Ahoj Gi" řekl Kookie. "Já jsem furt z toho šťastný" řekl Tae a měl jiskřičky v očí. "Jako kdyby Gi nebyl ten musel bejt vzhůru tak den" řekl Kookie. "Nene dozvěděli jsme se to včéra...Teda Jimin furt zvracel. A v nemocnici řekl doktor, že má dítě Jimin se bál, že bych ho odkopl, ale takový bych nebyl" řekl jsem. "Aww škoda, že tohle škvrně děti mít nemůže" řekl Tae a ukázal na Kookieho. "Prosim? Co kdyby si ho měl ty?" zeptal se uraženě Kookie. "Hele to, že jsme byli ožralý a ty nahoře neznamená, že budu hned těhotný" řekl Tae. "To je fakt jinak by Jimin už dítě měl" řekl smutně Kookie. "Ani mi to nepřipomínej" řekl jsem. "V jakým je měsíci?" zeptal se Tae. "Ve druhým." řekl jsem. "to jste si fakt ničeho nevšimli?" zeptal se Kookie. "Jimin vůbec nevypadá jako těhotný" řekl jsem. "Neboj 7měsíců uteče rychle a narodí se vám doufám zdravý mimčo" řekl Kookie. Měl pravdu když 2 měsíce utekly rychle a to se známé už rok. "Bože opravdu se znáte rok?! Wau...My s Kookiem už od 7let" řekl Tae. "Ehm ano je to dost dlouho" řekl Kookie. Povídali jsme si o všem možném. "Nechceš, aby jsme tu přespali?" zeptal se Tae. "Je to na vás" řekl jsem s úsměvem. "Tak tedy dobrá aspoň nebudeš sám." řekl Kookie. Povídali jsme si o všem možném. O tseho trapných zážitcích o Kookieho dětství a i o mě. "A s tímhle chodím?" zeptal se Kookie. "Tak sorry, že jsem byl ještě malý, protože jsem nevěděl, že kondom neni balonek" řekl Tae a já s Kookiem jsme se mu začli smát. "A co mám říkat já?" zeptak se Tae. Kookie se přestal smát a profackoval Taeho polštářem. "Jako malý jsem byl hrozně nešikovný. Ve škole jsem zapálil celou tělocvičnu. Tae samozřejmě přišel o vypěstovaný chloupek. A pak kdo je tu úchylný na chlupy" řekl Kookie. "Říkal jsem mu Ferda Obrovský...A ty si ho zanil" řekl Tae. Začli jsme se smát a nemohli popadnout dech. "A co ty Gi?" zeptal se Kookie. "No...V dětství jsem měl první lásku dívku. Byla bruneta a hezká. Rozdávala všem takový sušenky a byli moc dobrý. Později jí vyhodili ze školky za znásilnění kluka. Od te doby jsem ji raději přestal miloval nedokážu si představit jí vidět když udělala tolik věcí" řekl jsem. "Wau...Tak to je mazec. Nemohla mít takový rodiče?" zeptal se mě Kookie. "Uhm neměla matku teda nevlastní. A nebyla příjemná bála se chodit domů." řekl jsem. než stačil někdo něco říct Kookiemu začal zvonit mobil. Odběhl si ven a my na něj čekali. "Jsem rád, že Kookieho pustili z nemocnice" řekl Tae. Odkívl jsem a letmo se usmál. "Tae Gi" řekl Kookie. "Ano?" zeptali jsme se. "Nebudete tomu věřit" řekl Kookie. "Já postoupil do zpěvecké soutěže" řekl Kookie a skocil na Taeho s kterým spadl z gauče. "Gratuluju Kookie" řekl jsem. "tae?" zeptali jsme se. Chudák ležel na zemi a koukal jak mrtvola. "Promiň, ale jsem šťastný! Tohle se mi nikdy nestalo!" řekl Kookie a pomohl Taehyungovi na nohy. "Jdu spát dobrou noc" řekl jsem. "Dobrou Gi" řekl Kookie. Usmál jsem se šel do pokoje umyl jsem se a lehl si do postele. Myslel jsem na Jimina a nakonec usnul.
------------------------------------------------
Hi~ °^°
Kdo se těší stejně jako já? ^w^ jsem zvědavá co to bude. Come back home v MV? xd občas MV není což mě mrzí, ale co alespoň nějaké písničky jsou v MV. Ehm neni to od iBigHit takže to není pravý MV aspoň myslím O.o xd.
Guyz já tam byla! *w* prej takový kdo to sakra je je mi povědomý...A kamarádka hele neni to někdo z k-popu? Vypadá jak Sehun a já jen ne to ne co by tu dělal. a dneska vidím fotku tutu a tam kde stál a já šla skoro u něj ne úplně. Ale kamarádka si ho prohlížela jak kořist. Mám z toho trauma ....Mohla jsem si říct o podpis, ale je to dlouho xd a kdo ví jestli by mi ho dal...By mi kleplo😂😂😂😂😂
ČTEŠ
Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]
Fanfiction"Proč si nechceš psát? T^T" "Protože tě neznám?" "Ale já tě chci znát! °^°" "A pak mě odkopneš jako každý?" "Já nejsem všichni! Věř mi!" "Dokud nezjistíš co jsem zač" [Start: 23.6 17] [End: 27.7 17]