❤27❤

414 29 10
                                    

Probudil mě zvuk mobilu. Rychle jsen vstal a podíval se kdo mi volá. "Prosím" řekl jsem. "Ti dám prosím" řekl Namjoon. "Hey? Namjoone? Kde si vzal moje telefonní číslo?" zeptal jsem se. "Od Jina..Potřebuju s tebou mluvit" řekl. "Ehm dobře, ale je tu Tae a Kook..Takže nevím jestli by bylo dobrý sem chodit" řekl jsem. "V pohodě Kookie bude mlčet a Tae mě když tak profackuje polštářem" řekl a zasmál se. "Uhm...Dobře" řekl jsem a zavěsil to. v
Vyškrábal jsem se na nohy a zamířil si to do kuchyně. "Ahoj Gi" řekl Kookie. "Ahoj" řekl jsem. "Tae šel na chvilku ven" řekl. Odkívl jsem a šel si sednout na gauč. Kookie si po chvilce sedl a zakašlal. "Ehm...Sorry není mi dobře" řekl. Dal jsem mu ruku na čelo a dak ji dolu. "Vdit hoříš" řekl jsem. "Gi...Prosím nechoď nikam..." řekl a chytl mi lem trika. Otočil jsem se na něj a doufal, že nemá stejný problém jako Jimin. To by Tae byl dost překvapený. "Nemusíš se bát Tae a já jsme si zašli několikrát do nemocnice nemohu mít dítě a kdyby ano tak bych musel mít v sobě někoho jiný než je Tae" řekl a pustil mi triko. Než jsem mu stačil odpovědět někdo zazvonil Kookie zvedl hlavu a já šel otevřít Namjoon celý mokrý došel dovnitř a Kookie se mu začal smát. "Co se stalo?" zeptal jsem se. "Malý děti si tam hrali. No a já procházel a postříkali mě tou hračkou." řekl. "Aha tak já ti něco půjčím" řekl jsem. Odkívl a šel jsem do pokoje pro věci "možná ti to bude moc velký to triko" řekl jsem a hodil mu věci. "Všiml jsem si, že nosís dlouhý trika" řekl a usmál se. "Yoongi někdo ti volá" řekl Kookie. Došel jsem pro telefon a nekoukl se kdo mi vola, ale hnes to vzal. "Pan Yoongi? Prosím přijeďte do nemocnice" řekl doktor a típl to. "Stalo se něco?" zeptal se Kookie. Podíval jsem se na ně a oni na mě. "No...Prej mam jet do nemocnice takže tu budete muset bejt vy ddva samy a Namjoone neubliž Kookiemu Tae za chvilku přijde" řekl jsem. "Neboj už je to zamnou a kdyby ne tak dostanu od Jina a věř mi, že to bolí když ti někdo dává páskem na prdel a surově drží vlasy..." řekl a skrčil se. "Divíš se?" zeptal jsem se. Zakroutil hlavou a urovnal si své blond vlasy. "tak já jdu snad se nic nestalo jestli ajo tak mi kopejte hhrob" řekl jsem a rychle jel do nemocnice. Otevřel jsem dveře a rychlím krokem se dostal k doktorovi. "Pan Yoongi?" zeptal se mě. Odkívl jsem a držel v ruce nějaký výsledky. "Pan Jimin je v pořádku může jít domů, ale pokud bude mít křeče rychle ho sem odneste. Nesmí alkohol a moc jídla dám vám prášky na malé bolesti, protože dítě se občas hne a kopne do břicha. Za měsíc přijďte na kontrolu. Až bude v 5 měsíci zjistíme jestli to je dívka či chlapec. Prozatím to není jasné. Nesmí zvedat nic těžkého jen odpočívat. Pan Jimin je u sestřičky počkejte si tu až přijde. Přeju hezký den" řekl a usmál se. Wau skoro jsem nestíhal co říkal. Sedl jsem si na židli a čekal na Jimina. Když jsem ho uviděl jak mluví se sestřičkou a směje se byl jsem rád, že není smutný. Když si mě všiml upustil tažku a skočil na mě. "Ježiš Jiminie...Děláš jak kdyby jsme se neviděli rok" zamumlal jsem a obejmul ho. "Víš jaký to je bez tebe bejt sám? Už mě sem nikdy nepouštěj" řekl a políbil mě. Všichni na nás čuměli, ale mě to bylo jedno. Přeci jen každý má právo chodit s kým chce.
"Miluju tě Yoongi" řekl.
"I já tebe Jiminie" řekl jsem.

------------------------------------------------
Guyz~ Nats je šťastný člověk. :') Konečně jí někdo vyslechl :') Ahm...Celkem sad😂😂 prostě ignor od rodiču😒😂😂😂 Rip...Rodiče furt myslí teď na školu prostě wat nechte mě žít mam prázdniny ne Prostě nezajem😂😂😂😂 Taky je to tak u vás? Brácha se mi směje tak jswm ho profackovala plácačkou na mouchy zmrd😊😂😂😂😂 Jop my se navzájem hrozně "milujeme,, xddd

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat