❤Vkook❤

431 25 12
                                    

S Taehyungem jsme šli v tichosti vedle sebe domů. Tae koukal před sebe a já na své nohy. Oba jsme za celou cestu neřekli ani slovo. Otevřel jsem dveře od bytu sundal si boty a šel nahoru po schodech do pokoje. Svalil jsem se na postel a prohrábl si své černé vlasy. Koukal jsem do stropu a přemýšlel o nás dvou. Já a Kookie jsme nejlepší kamarádi. Ano dávali jsme si pusu nebo tak, ale je to přátelská, jenže pro mě je to víc než to a Tae si toho nevšímá. Nevím jak by reagoval kdybych nu řekl, že ho miluju. Z mého přemýšlení mě vyrušil Tae, který byk ohlí a sledoval jsem jeho zadek. Skousl jsem si ret a raději koukal dál na strop. "Kookie nevíš kde mám ten župan?" zeptal se mě Tae a otočil se. Zvedl jsem hlavu a podíval se na něj. "Nevím možná bude u mě" řekl jsem a sedl si. Tae šel kemě do skříně a prohledával jí. 'Ah tady je!" Vykřikl Tae a vyndal župan. Slíkl se do boxerek a já raději sledoval dveře. "Jo ja vím měl jsem se slíkat v koupelně" řekl se smíchem Tae a zamkl za sebou dveře od koupelny. Povzdechl jsem si a došoural do kuchyně. Nalil jsem si vodu do hrnečku a napil se. Opřel jsem se o linku a zavřel oči. Slyšel jsem někoho jít po schodech ignoroval jsem to a vydal se směr gauč. Tae tam seděl v županu a měl ho nad kolena. "Máš vůbec něco pod tím županem? Zeptal jsem se při sedání na gauč. "Jo boxerky." odpověděl a koukal furt na telku. Povzdychl jsem si a upijel z hrnečku. Tae psal očividně Hoseokovi. Žárlím na Hoseoka, že s ním je víc času než semnou. Tae se na mě podíval a měl v očí jiskřičky. "Kookie seš v pořádku?" zeptal se mě cukl jsem sebou a podíval se na něj. "Ano hyung jsem v pořádku" odpověděl jsem na jeho otázku a koukal radši na telku. "Zachvilku přijde Hoseok budeš sám doma pokud ti to nevadí" řekl a usmíval se. Ah Tae co mi to děláš? "Ne..Nevadí" řekl jsem a díval se při tom na televizi. Tae se šel převlíct do tílka a kalhot. "Jdu do koupelny kdyby si mě hledal" řekl a odešel. Po 3minutách zvonil Hoseok šel jsem mu otevřít a měl úsměv na tváři. "Čau Hoseoku Tae he v koupelně" řekl jsem bez úsměvu a zabouchl naštvaně dveře. Cukl sebou a podíval se na mě. "Hey Kookie seš v pořádku? Chováš se poslední dobou divně." řekl Hoseok a zasmál se. Jo ještě se směj nevíš jaký to je. "Nic mi není a i kdyby nic vám do toho není!" zakřičel jsem a Tae akorát přišel. Sledoval nás ze schodu a došel k nám ustoupil jsem a sklopil hlavu. "Kookie proč si vyjel po Hyungovi?" zeptal se mě. "Se ho zeptej ne?" řekl jsem ironicky a Hoseok se zamračil. "Tak hele škvrně nevím co ti je, ale ty si na mě hnusný poslední dovou co jsem ti uudělal tak hrozného?!" zakřicel na mě Hoseok a Tae se na mě podíval. No přebíráš mi Taehyunfa co jinýho. "prostě nemám náladu a nekřič po mě" řekl jsem. "Hoseok má pravdu jsi poslední dobou divný a drzý a to i na mě" řekl Tae a opřel se o Hoseoka. Slzy mě štípali v očí tak jem vybějl rychle schody zamkl se v pokoni a sjel po dveří. Začal jsem brečet a vzlykat. "Kookie otevři" řekl Tae. "Nech mě být!!" zakřičel jsem a začal víc brečet. "Kookie prosím" řekl Tae a slyšel jsem jak si dáva hlavu o dveře, protože to malinko bouchlo. "Ne chci bejt sám" řekl jsem. "Otevři sakra!" zařval Tae. Nadskočil jsem a vzlykal. "Kookie prosím" řekl Tae. "Tae nech ho potřebuje klid" přidal se Hoseok. "Hoseoku já ho tu nemůžu nechat co když si něco udělá?!" zakričel Tae a měl jsem pocit, že brečí. Opřel jsem si hlavu o dveře a otevřel oči. "Kookie prosím moc prosím" řekl Tae a zavzlykal. Kopl jsem do dveří a nikdo nemluvil. "Tae!!" zakřičel Hoseok. "Kookie prosím!!!" řekl Tae. Klepali se mi nohy nemohl jsem ani vstát. "Hoseoku nech mě potřebuju Kookieho!" zakřičel Tae. Ciže to řekl? "Tae uklidni se" řekl Hoseok a slyšel jsem ránu. "Ne hoseoku neuklidním se dokud toho králíčka nebudu mít u sebe v objetí a řílat mu, že vše bude v pořádku!" zařval Tae. Opřel jsem čelo o dveře a mlžilo se mi před očima kvůli slzám. Agh Tae kdybys věděl jak mi to trhá srdce. "Dobře půjdu domů' řekl Hoseok. "Kookie" řekl Tae. Otevřel jsem dveře a Tae mi skočil o okolo krku a spadli jsme na postel. "Ty blbče!! Víš jak jsem se o tebe bal?!" zakřiček Tae a bouchal mě do hrudi. Jeho slzy kapali na můj obličej. Chytl jsem ho za ramena a rychlím pohybem jsem se nahl k jeho rtům a spojil je. Tae zmateně ležel a nevzlykal. Odtrhl jsem se od jeho rtů a podíval se mu do očí. "K-kookie" řekl Tae a chytl se za rty. "Jak dlouho to v sobě dusím! Tae sakra já tě miluju ani nevíš jak moc! Jsi pro mě všechno! Místo toho si furt z Hoseokem! Víš jak mi to trhalo srdce?! Jin zamnou přijel a řekl mi, že vše bude v pořádku! Ty ses na mě ani nepodíval! Jaký by bylo kdyb..." nestačil jsem doříct svůj román a Tae se mi přilepil na rty. Povalil mě pod sebe a dal ruce nad hlavu. Odtrhl se od mých rtů a zamrkal. "Ťuňťo miluju tě nejvíc na světě Hoseok a já jsme chodili k Yoongimu a Jiminovi a postarat se o Kristen bylo mi zle když jsem tě viděl brečet nikdy bych s Hoseokem nic neměl" řekl a začal mě líbat spolupracoval jsem a sundaval mu triko. mě udělal to samé a dělal mi značky na krku. Zakousl se mi na lícní kosti a olízl je. Udělal si mokrou cestičku k Boxerkám a stáhl je. Uchopil mého kamaráda do ruky a dal si ho až do krku "a-ah Tae!" zavzdychal jsem a prohl se v zádek. Začal pohybovat nahorů a dolu. "J-já Tae...P-prosím chci v-víc" řekl jsem a podíval se na mě. Sundal si kalhoty a boxerky. "Dobře měl jsem mlčet" řekl jsem nad jeho velikostí. Dal jsem mu nohy okolo boků a ruce za krk. Cejtil jsem něco v zadku  tak jsem zakňučel nebylo to příjemné. "T-tae to bolí" řekl jsem "potom přijde něco horšího baby boy" řekl a skousl mi ušní laluček. Zabořil jsem mu hlavu do ramene a Tae země vyndal prsty. "Rychle?" zeptal se mě odkívl jsem a narval ho do mě až po kořen. "AaaH!" vykřikl jdem a zaklonil hlavu. "Já ti to říkal" řekl a přisál se mi na krk začal do mě přirážet jako zvíře. "T-tae prosím víc" řekl jsem a přirážel proti němu. Soustředil se na můj mod a krk myslím, že vybouchnu. "T-tae j-ja" řekl jsem a udělal se na naše břiška Tae po chvilce do mě. Salil se na mojí spocenou hruď a oddechoval.
"Miluju tě Jungkookie"
"I já tebe TaeTae"

------------------------------------------------
Haaj!❤ Jelikoú kniha skončila, ale slíbila jsem Vkook zlatce😂❤ Tak jsem jí udělala Vkook❤ Prosím vás nebrečte mi u konečného všechny kapesníky jsem rozdala😂 Přeci se uvidíme u dalšího Textingu ^w^ Jop dokopala jsem se psát I am Wrong😂👌 Ptřebuju pauzu jsem na prášky. A nebrečte mam tu z kapesníku Niagarské vodopády. 😂❤

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat