❤24❤

491 42 5
                                    

Najednou někdo začal zvonit a Jimin spadl z postele. "Sss...Dojdeš tam s tím zadkem?" zeptal se Jimin a uchechtl se.
"Ehm snad jo" řekl jsem a došek bez problému ke schodům.
"Promiň Jine chvilku to bude trvat!" zařval jsem na Jin za dveřma. "Dobře nemusíš spěchat!" zařval Jin. "Jelikož je tu 15schodů a ja jsem na 10 a pak mě budeš muset odnést tak spěchám!" zařval jsem a omylem sešel dva schody. "Ehm myslím, že jsem našel nahradní klíče!" zařval Jin.
Zarazil jsem se a cukl koutlem rtu. "Si děláš země prdel!!!" zařval jsem na posledním schodu a proklínal se otevřel a zamrkal. "No...Myslím, že v te posteli si měl zůstat" řekl Jin a zasmál se. "Neříkej bez tebe bych to nevěděl" řekl jsem a protočil očima.
"Tak šup...Skoč mi na záda" řekl Jin. Skočil jsem mu na záda a zalapal po dechu "to jsem tak těžkej?' zeptal jsem se.
"Jsi úplně lehký jak pírko" řekl Jin a vyběhl rychle do pokoje. "Vážně... jimine mohl by ses oblíct?" zeptal se Jin a koukal jinam. "Tak mi podej nějaký oblečení..." řekl Jimin podrážděně. "Ehm fajn" řekl Jin s kamenným výrazem a šel pro oblečení.
Jimin se oblíkl a Jin tam stál a culil se oba jsme se na sebe podívali a stáhliho k nám. "Ty si debil! Pusť mě!" zařval Jin a zasmál se. "Culíš se!" řekl Jimin a mrkl na mě jedním okem. "Vy dva...Co to sakra je?" zeptal se Jin a vytáhl ocas. Nabral jsem červenou barvu a zakryl si obličej. "Jimine co si dělal Yoongimu" zeptal se vystrašeně Jin a Jimin se jen usmál. "Právě proto mě bolí zadek" zastěžoval jsem si a přistála mi rána na zadku. "Au!!!" zařval jsem a otočil se na Jina, který zvedl hlavu a zase ji položil. "Jimine..." řekl jsem a ten dělal, že neví o co go. "Jeden z vás to musel bejt." řekl jsem Jin znovu zvedl hlavu. "Kluci ono vás to přestane bolet prospěte se, protože za hodinu musim jít." řekl Jin a nabral červenou barvu. Oba jsme se na sebe podívali a zamrkali Jin se zvedl z postele a udělal nám čaj s ovocným salátem.
"Dobře já už jdu měli by jste se prospat zavíraji se vám očka." řekl Jin a podívali jsme se na Jimina který už spal. "Ehm...Jimin je tvrdý spáč jeho je prohere nic...Ani tamto jsme dvojčata.." řekl jsem a zavíral oči. Jediný co jsem slyšel byl Jin, který odcházel.

------------------------------------------------
Hi~ jak se máte? ^-^ já se mám dobře akorát včéra venku jsem se trochu nudila. 😄
Jo to je ten pocit dělat někomu křoví😂
Očividně si dám asi pauzu od této knihy. Zajímavé je, že nepíšu žádný smutný konce i když jsem někdy za ně ráda což je divný. :')
Ale je to napínavější...😄
*NT*

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat