3. „Nu, stai! Nu am terminat încă! Magdaaaaa!"

509 21 5
                                    

După cam 10 zile...

Ultima săptămână a trecut repede, iar eu am reușit să trec cu bine peste teste. Nu prea am vorbit cu Vlad sau cu Cristi, deși ei se tot băgau singuri în seamă. Nu am aflat acea veste bună pe care voia să ne-o dea Cameron, iar Jacob a aflat de meet și l-a rugat pe Cristi să ne dea permise.

— Grăbește-te! Mai repede! a spus Jacob, aruncându-mi hainele în față.

L-am dat afară din cameră și m-am schimbat cu o pereche de pantaloni de trening scurți, gri, și un maiou negru, simplu, apoi mi-am îndreptat părul și m-am machiat doar puțin și m-am încălțat cu cei mai comozi adidași. Am luat permisul și mi l-am pus la gât, apoi am mers în cameră la Jacob. El era îmbrăcat și m-a așteptat vreo 20 de minute.

— A dat domnul? întrebă el, apropiindu-se de mine. Hai să mergem, vom întârzia! a spus el, apucându-mă de mână.

— Pa, mami! Pa, tati! am strigat eu, iar apoi am ieșit din apartament.

Am început să alergăm către Palatul Culturii. Ideea era să intrăm printre primii ca să nu ne înghesuim, dar planurile s-au dus pe apa Sâmbetei când eu m-am trezit târziu. Când am ajuns, niște gratii despărțeau un spațiu prin care trebuiau să treacă toți vloggerii și gamerii.

— Ți-ai luat permisul? îl întreb pe Jacob, nevăzându-i micuțul card.

— Da, spuse el, scoțându-l din buzunar. Este chiar ai...însă nu apucă să termine, căci un tip veni și i-l fură.

— Întoarce-te, vagabont puturos ce ești! am strigat eu.

— Băgami-aș! înjură Jacob. Cum mai intru eu printre primii?!

— De obicei nu fac asta, spun oftând, dar...poți lua permisul meu.

— Serios?

— Da, ia-l până nu mă răzgândesc...

— Ok.

L-a luat și a intrat prin spate. După vre-un sfert de oră, mai multe mașini de diferite culori au ajuns în fața drumului format de gratii, iar din ele au coborât mai mulți vloggeri. Întâi a coborât Magda, apoi Vasco, Mikey Hash, și după ceva vreme, din aceeași mașină au coborât Cristi, Vlad și Selly. Cristi m-a văzut și a venit la mine.

— Hei, ce faci? De ce nu ai intrat încă? întrebă el.

— Cineva mi-a furat permisul, iar Jacob a intrat deja, mint eu.

— Oh, păi atunci intră cu noi pe partea asta, a spus el, trăgându-mă de mână.

Am mers împreună cu Cristi la Vlad și Selly, și după ce Cristi le-a explicat situația, am făcut cunoștință pe rând, cu toți vloggerii. Magda și Bianca Adam mi s-au părut cele mai de treabă așa că am mai stat puțin de vorbă cu ele, în timp ce băieții dădeau autografe și făceau poze. Apoi, Cristi a venit, m-a luat de mână și m-a dus înauntru, la o masă, unde s-au așezat și restul.

— Cristi, ce caut eu aici? spun eu, incomod.

— Nu vrei să stai să te înghesui printre ceilalți, nu? întrebă Vlad, în locul răspunsului pe care trebuie să mi-l dea Cristi. Așa, stai la masă cu prietenii tăi și nu faci nimic.

Mă bucuram în același timp că ei mă considerau prietena lor. Le-am zâmbit amândurora, iar apoi mi-am scos telefonul din buzunar și am început să fac poze și selfie-uri cu toți vlogglerii, începând de la Tequila, până la Munteni. Când am ajuns la ei, am făcut un selfie când ei mă pupau fiecare pe un obraz. Le-am postat rapid pe instagram si pe story, apoi am mers spre toaletă. Acolo, am auzit mai multe fete vorbind, spunând lucruri ciudate.

— Ați văzut fata aia care stă la masa Muntenilor? întrebă una din ele.

— Da, sigur e iubita unuia dintre ei, a spus alta.

— Dar oare a cui?

— Cred că este a lui Vlad, ați văzut că vorbește numai cu el?

— Eu cred că este Cristi. Când au intrat în clădire, se țineau de mână.

Am ieșit din toaletă fluierând, prefăcându-mă cu nu am auzit nimic. Am preferat să fac asta, decât să încep o ceartă. Am mers înapoi la masă, unde toți făceau poze și dădeau autografe. M-am așezat și am continuat să mă plictisesc, și până la urmă i-am șoptit lui Vlad și lui Cristi că plec.

— Nu pleca încă! a spus Vlad.

— Mda, știu că te plictisești, dar mai târziu mergem cu toții la Mc', spuse și Cristi.

— Mhm, mai bine ai merge să-ți cauți fratele, cred că vrea și el să meargă cu noi, continuă Vlad.

— Ok, am spus eu.

Am plecat din nou de la masa băieților, mergând direct către masa Magdei. Știam că îl voi găsi acolo pe Jacob. Și acolo l-am găsit. Făcea poze cu Magda și nu lăsa loc celorlalți fani.

— Bun, bun! Acum fi supărată...da, cu botic, acum zâmbeste! spunea el, făcând selfie-uri încontinuu.

Am luat-o prin spate și i-am șoptit la ureche ceva Magdei, apoi l-am apucat pe Jacob de guler și l-am tras înspre masa băieților.

— Nu, stai! Nu am terminat încă! Magdaaaaa! țipa el.

— Calmează-te, vom merge cu toții la un fastfood și o să mâncăm. Muntenii ne-au invitat și pe noi, și vei putea face mai multe poze cu Magda acolo.

because i love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum