Trei zile...trei zile neneorocite pline de chinuri. Anonimul ăla îmi tot trimitea mesaje, dar eu îi dădeam cu seen. Jacob are de gând să iasă cu Magda, Justin a încercat să mă sărute, dar l-am lovit, iar de gemeni nu mai știu absolut nimic.
— Tata! am strigat eu. Îmi împrumuți cardurile tale?
— Desigur! a strigat tata înapoi. Sunt în portofel, iar portofelul este în bucătărie.
Deși știe că le voi epuiza, tata tot îmi dă cardurile lui. Într-un fel, sunt copilul preferat, iar tata mereu îmi împrumută bani sau îmi cumpără tot ce vreau. Am mers la mall pentru a-mi cumpăra haine și costume de baie. Am intrat în primul magazin și am cumpărat cam de toate. De la haine la modă până la accesorii mărunte. Am cumpărat și ceva pentru Angel, pentru ai mulțumi că a fost drăguț și ne-a invitat.
Angel este un băiat blond, cu ochii albaștrii, un foarte bun prieten cu Jacob. Fratele meu nu suportă băieții de o vârstă cu el, așa că s-a împrietenit cu niște tipi mai mari. Se pare totuși că se înțelege bine cu Muntenii, deci nu putem spune chiar că nu-i suportă.
Lui Angel i-am cumpărat un tricou cu un Panda, exact așa cum îi plac lui tricourile. De aceea, câteodată îi mai spunem "Panda".
Am ieșit din primul magazin și deja aveam câteva pungi, mai exact trei. Următorul, un magazin H&M, mă aștepta cu porțile larg deschise. Am cumpărat ceva și de acolo, iar apoi am decis să mă așez cu toate pungile pe o canapea dintr-un spațiu amenajat. Erau destul de multe, și erau grele. Norocul și salvarea mea, a venit imediat. Cameron și-a făcut apariția împreună cu un prieten.
— Helău, ce-i cu tine pe aici? întrebă el.
— Fac cumpărături pentru vacanță. Am înțeles că vine și sora ta, nu?
— Da, este și ea pe aici. O căutam.
— Uhm, Cameron! Vin-o și ajută-mă! se auzi o voce pițigăiată, strigând.
Ne-am întors cu toții privirile spre o fată blondă, cu ochii verzi. O combinație destul de ciudată, după mine. Avea în mână diferite pungi colorate, însă avea mult mai multe decât mine. Era îmbrăcată cu cele mai la modă haine.
— Oh, Loren! Ea este Alexis, a spus Cameron, mergând să o ajute.
— Oh, deci ea este tipa care vine cu mine în vacanță? întrebă ea, plescănind o gumă.
După ce m-a analizat în detaliu, a spus:
— Hm, credeam că voi avea o concurență mai mare.— Și eu mă bucur să te cunosc, am spus, îngustându-mi ochii.
Nu-mi plăcea de fata aia. Părea destul de arogantă, și când mă privea, pe fața ei se afișa scârbă.
— Bun, deci să înțeleg că voi împărți camera cu țăranca asta? întrebă blonda, din nou.
— Loren, încetează! a spus Cameron.
M-am abținut de la comentarii, doar pentru că era și Cameron lângă noi.
— Da, scuze. Îmi pare rău că nu pot fi pe gustul tău, am spus totuși.
— Alexis, nu o băga în seamă. Este foarte morăcănoasă astăzi, continuă Cameron.
— Fetițo, vrei scandal? întrebă din nou Loren.
— Tu vrei să se lase cu bătaie? întreb și eu.
— Voi vreți să vă dau cap în cap? întrebă Cameron. Nu știu cum o să rezistați numai să vă priviți, d-apăi în aceeași cameră?
— Lasă că am eu grijă de ea...
După aproximativ 6 zile...
— JACOB, IDIOTULE! AI ÎNNEBUNIT?!
— Îmi pare rău...
— Ieși afară!
Am trântit ușa în urma lui. Nu-mi venea să cred ce făcuse. Tocmai îmi povestea cum confirmase faptul că eu și unul din frații Munteanul suntem împreună, la cererea unui fan care i-a comentat la Vlog.
Zborul era peste două ore. Eu mă aranjam, când am auzit soneria la ușă. Tata s-a dus să deschidă, iar apoi pofti musafirii înauntru. Mă întrebat cine poate venii așa de dimineață. Era o zi înnorată și cerul dădea semnele unei ploi ce urma să vină. Îmi era destul de frică, având în vedere faptul că trebuia să mergem cu avionul.
Cineva ciocăni la ușă, iar apoi i-am auzit vocea lui Jacob, zbierând:
— Nu, nu intra acolo!Dar era prea târziu. Vlad intrase în cameră și m-a găsit în sutien. Am început să zbier și să arunc cu tot ce prindeam în el.
— Vlad! Pervers neastâmpărat! Eroare a naturii, avort nereușit, copil opac, ieși afară acum! am zbierat eu.
Vlad a primit un adidas în cap, așa că s-a retras din cameră. M-am îmbrăcat rapid și am ieșit din cameră ca să merg să-l omor. Când am ajuns în sufragerie, era cu spatele la mine și vorbea pe un ton panicat cu Jacob.
— Ai grijă! a strigat Cristi.
Nu a avut tim să se ferească. Am sărit pe el, mi-am încolăcit picioarele în jurul taliei lui și mi-am înfășurat brațele în jurul gâtului său. Vlad a căzut pe spate, peste mine, însă eu nu am slăbit strânsorile. Apoi a venit mama și a început să-mi țină predică despre cât de nesimțită sunt. I-am dat drumul lui Vlad și am mers în camera mea. Mi-am luat rucsacul cu telefonul și laptopul, apoi geamantanul și am ieșit pe ușă. M-am încălțat și mi-am luat rămas bun de la părinți, apoi am mers spre o parcare pentru taxi-uri. Am luat unul care ne-a dus la aeroport, unde ne-am întâlnit cu Angel și Loren...