Cred că nu mai e o surpriză ca planul lui Cristi era să ne prefacem că suntem împreună ca să-l facem gelos pe Vlad. Presupun că v-ați dat seama.
M-am apropiat ușor de ei și am ascultat conversația lor șoptită. Pe măsură ce mă apropiam, cuvintele se auzeau tot mai clar.
— Mi-ai promis! a șoptit Vlad.
— Nu este vina mea. Tu nu ai fost în stare! ripostă Cristi.
— Dar am avut încredere în tine! a spus din nou Vlad, printre dinți.
— Îmi pare rău că nu i-am putut rezista. Trebuia să acționezi mai repede dacă o voiai!
— Cristi? le întrerup eu conversația. Despre ce vorbiți?
— Alexis, hai să mergem, a spus Cristi, adunând lucrurile din apă.
M-a prins apoi de o mână și m-a tras la mal, în timp ce eu mă uitam în spate, la Vlad. Era trist și furios în același timp. Am ieșit din apă, iar eu și Cristi ne-am îmbrăcat. Am plecat în sfârșit spre camera noastră.
— Ce s-a întâmplat acolo? Despre ce vorbeați? am întrebat eu, așezându-mă în pat lângă cristi.
— Cristiiiii! s-a auzit vocea pițigăiată a lui Loren. L-ai văzut pe Vlad?
— Pleacă, vacă blondă! am strigat eu.
— Ce? Alexis? Ce cauți tu acolo?
— Ești surdă! Copil futut ce ești, pleacă în clipa asta!
— Ușor Hulk! mi-a șoptit Cristi. Calmează-te.
— Nu! M-am săturat! am spus eu mergând către ușă.
Am deschis-o și în fața mea se afișă scorpia de Loren, care era doar în costumul ei de baie foarte decoltat.
— Ce vrei? o întreb eu.
— Vreau să știu unde e Vlăduț.
— Vlăduț are treabă la piscină. Altceva mai doriți, majestate? întreb, în batjocură.
— Aș vrea să-ți zmulg părul, dar eu nu bag mâinile în sârma aia pe care o ții pe cap.
Atunci am îmbrâncit-o.
— Mi-au venit toți dracii, curvă!
— Pe cine faci tu curvă?
— Ascultă, prințesă. Dacă nu ai de gând să îți ții gura de la comentarii, ai face bine să dispari din calea mea până număr la 5.
— Vai, dragă.
— 1
— Chiar crezi că îmi este frică de tine?
— 2
— Mai visează. Singura scroafă blondă ...
— 3
— ...de aici ești tu, târfă mică.
— 4...!
— Îmi arăți că știi să numeri până la cinci, sau ce?
— Gata, ai încurcat-o! spun eu și îi trag un pumn în în burtă.
Ea nu a întârziat și și-a băgat mâinile în părul meu. Am început să dau cu picioarele în ea, asigurându-mă că o doare, însă ea continua să tragă. Însă la timp, chiar înainte să încerce să dea cu palma în spinarea mea, o ușa s-a deschis și cineva m-a prins de mijloc, iar altcineva a prins-o pe Loren din același loc.