20. FINALUL

347 23 14
                                    

Ne-au băgat pe toți în acea baie, unde nu era lumină. Era beznă. După ce au încuiat ușa, am început să bâjbâi după ceva de care să mă țin.

— Unde sunteți? întreb eu.

— Aici! au răspuns amândoi.

— Nu vă văd.

— Alexis, nu mai trage de timp. Spune odată pe cine ai ales! șopti Cristi.

— Da, haide odată! m-am săturat să tot aștept, comentă și Vlad.

— La naiba cu voi și cu dragostea asta! șopesc eu, răstit. Nu am ales încă pe nimeni.

— Atunci de ce ai mai pus jar pe foc?! se tăsti Vlad.

— Nu știu! Am fost o tâmpită! spun eu, pe același ton ca al lui.

— Ba nu! Te-am stresat noi prea mult...spuse Cristi.

Am auzit telefonul sunându-mi pe partea cealaltă a ușii. Era al meu. Ușa se deschise, iar Jacob îmi înmână telefonul. După ce s-a făcut din nou beznă, am răspuns.

— Alo? Mami? Ce faceți?

— Bună scumpo! Facem bine. Ne întoarcem peste câteva zile, dar să știi că vom avea musafiri.

Ce fel de musafiri?

— Eh, lasă că aflii atunci...

— Nu mă face curioasă. Spune-mi acum!

Bine, dar să nu țipi! Știi că acum câțiva ani ne vizitau frecvent domnul și doamna Coulter? Care aveau un fiu?

Adică Mihai? (BanuBianca, nu interpreta greșit, asta nu se va întâmpla niciodată, nici în carte și nici în viața reală)

Dă. Păi...noi te-am cam...

— Ce?

— Ești logodită cu Mihai, scumpo. Nu putem schimba asta acum. Îmi pare rău.

CE? zbier eu. CHESTIA ASTA CU LOGODIRILE NU MAI E LA MODĂ DE MULT, MAMĂ! A EXPIRAT ACUM VREO DOUĂ SECOLE, CE NAIBA!

Tatăl tău crede că e mai bine așa. Îmi pare rău.

— Doar el crede asta? Doar el a fost de-acord? Nu mă lua pe mine cu de-astea, mamă. Nu mă minți!

— Alexis, de-ajuns cu pălăvrăgelile! se răsti mama. Ajungem peste câteva zile în jurul orei patru seara. Să faci puțină curățenie...

Nu am lăsat-o să termine și am trântit telefonul, începând să plang. Simțeam cum o senzație de furie mă cuprinde.

— Ce dracu'! înjură Vlad.

— Cine era? întrebă Cristi.

— Îmi urăsc părinții...spun eu, printre plânsete.

— De ce? Ce au făcut? întrebă Cristi, din nou.

— M-au logodit cu un bou! Acum chiar nu voi mai putea să aleg pe nici-unul din voi. Îi urăsc! Mă urăsc, îmi urăsc viața...

— Deschideți ușa, nenorociților! urla Vlad, bătând cu pumnii în ușă.

— Alexis, spune-mi că nu e adevărat. Spune-mi că e una din glumele tale proaste!

— Cristi...te aleg pe tine...șoptesc eu, iar apoi totul se face negru în fața mea.

Sfârșit








------------
Hey guys! Scuze că a fost atât de scurt acest capitol. Cred că voi face și volumul doi, dar deocamdată, nu mă lovește inspirația. Vă rog mult să lăsați o critică constructivă! Probabil voi face câteva bonusuri, înainte să încep al doilea volum. Voi pe cine credeați că va alege Alexis?

because i love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum