9. „Dorm cu tine?"

405 16 2
                                    

După ce ne-am cazat la hotel, Cristi mi-a dat numărul lui, și după câteva minute după ce m-am instalat, mi-a trimis mesaj.

Vino cu toate lucrurile tale în camera mea și a lui Vlad...

Nu știam ce avea de gând să facă, dar oricum nu voiam să împart aceeași cameră cu Loren, așa că mi-am luat valiza și ghiozdanul si am mers către camera lor. Chiar când mă pregăteam să ciocăn, ușa s-a deschis brusc și Vlad a căzut peste mine. Era dezbrăcat. Avea doar boxerii pe el. Apoi, bagajul lui a zburat pe deasupra noastră și s-a izbit de perete.

— Nu-mi poți face asta! țipă Vlad, ridicându-se de pe mine.

— Oh, ba pot! Tu m-ai dat afară de la locul meu, acum eu te dau afară din camera ta! Simplu! Dormi cu Loren săptămâna asta.

Cristi a venit și m-a ajutat să mă ridic, apoi mi-a luat bagajul și l-a dus înauntru. M-am uitat derutată la Vlad, care îl privea nervos pe Cristi.

— Stai așa. Adică Alexis doame cu tine? întrebă el, mărindu-și ochii.

— Da frate, ai probleme? întrebă Cristi, venind lângă mine.

Degetele lui și-au făcut loc printre ale mele. Pielea mi se făcu de gâină, pupilele mi se micșoraseră, iar obrajii mi se înroșiseră. Când a văzut că Vlad nu spune nimic și doar mă privește uimit, Cristi a spus:
— Păi, dacă nu ai nimic de comentat, eu și iubita mea, avem ceva de făcut. Au revoir!

După ce am intrat în cameră, Cristi a încuiat ușa. Am analizat camera. Era destul de drăguță, dar avea un pat matrimonial, pentru două persoane.

— Nu-ți face griji. Asta face parte din plan. Cel mai probabil, mâine sau poimâine vei dormi din nou cu Loren.

— Dar până atunci...spun eu, arătând către pat.

— Ce?

— Unde voi dormi eu?

— În pat, logic! Unde ai vrea să dormi? 

— Cu tine?

— Păi logic că da, unde altundeva? Nu-ți face griji, nu te mănânc, o să stau numai pe margine.

— Mm, bine...

Era dimineață, ora 7 când am găsit hotelul și ne-am cazat. Am decis să mai dormim puțin cu toții, iar apoi, pe la ora unu, să plecăm pe plajă. Nu m-am mai schimbat, pur și simplu m-am trântit în pat și am adormit instantaneu. Când m-am trezit, Cristi era la duș. Am decis să-mi aleg niște haine și să aștept să iasă Munteanul, iar apoi să fac și eu un duș. După ce a ieșit, Cristi mi-a spus că nu mergem la plajă astăzi, ci mergem la piscină. Am aprobat și am mers să mă schimb.

Am intrat în cabina de duș și am făcut un duș rece, răcoritor, iar apoi mi-am luat costumul de baie negru, din două piese, de la Kalvin Klein. Adevărul era că aveam noroc că nu observase tata câți bani mai are pe card. Mai avea doar 3-4 lei pe fiecare. Iar costumul de la KK a costat o grămadă. Mi-am luat rochița albă și am ieșit din baie. Mi-am prins apoi părul într-un coc dezordonat și am ieșit împreună cu Cristi din cameră.

După ce Cristi a încuiat ușa, el a mers în camera lui Angel și a lui Jacob, pentru a vedea dacă s-au pregătit. Eu am mers la Vlad și Loren. Am vrut să bat la ușă dar am auzit un orgasm, așa că m-am retras tristă. Un alt nod mi se formase de data aceasta în stomac.

— Ce s-a întâmplat? ce fac idioții?

— Fac ceva mai intim. Hai să mergem noi...am spus eu, trăgându-l pe Cristi de stricou. Jacob și Angel?

— Vor să mai doarmă. Mergem doar noi, stai liniștită. Ne vom distra.

Am aprobat și am mers împreună cu Cristi la piscina hotelului. Nu erau decât câteva persoane acolo. Mi-am dat rapid jos rochița, iar Cristi s-a dezbrăcat, rămânand doar în bermude. Apoi s-a aruncat imediat în apă, stropind câțiva oameni mai în vârstă care se relaxau pe șezlong. Am chicotit și m-am așezat și eu pe șezlong, închizând ochii. În sfârșit mă relaxam puțin după atâta stres. Relaxarea a luat sfârșit atunci când am simțit picuri reci pe fața mea. Nu credeam că plouă, așa că am deschis ochii și l-am văzut pe Cristi de-asupra mea.

— Nu intri în apă? întrebă el, zâmbindu-mi.

— Nu...nu am mai înotat de mult și îmi este puțin frică.

— Oh haide. Te rog! Nu pot înota singur toată ziua! Te rog mult!

— Bine, bine. Vin!

M-am ridicat de pe șezlong și l-am privit pe Cristi zâmbind ștrengar, apoi am zbughit-o către apă. Am făcut două roate și apoi am sărit în apă, cu capul înainte. L-am văzut și pe Cristi alergând ca un besmetic, după mine. După ce s-a arucat în apă și m-a stropit puțin, am început să râd, dar după nu l-am mai văzut. Mă uitam speriată în jur, poate voia să-mi facă o farsă. Apa era destul de adâncă. Mă speriasem foarte tare, iar adrenalina mi-a crescut instantaneu când ceva m-a ridicat pe sus. Era Cristi și mă ținea în cârcă. Mi-am pus mâinile pe capul lui și am început să râd. M-am lăsat ușor cu capul în jos pentru a fii la același nivel cu capul lui, și am continuat să râd.

— Nu m-am mai distrat așa de mult! am spus eu.

— Eu mă distrez mereu cu tine...a spus el, apropiindu-și capul de al meu.

La început nu am înțeles ce vrea să facă. Dar chiar când am înțeles că vrea să mă sărute, era foarte aproape. Însă am fost salvată de tușitul unui băiat. M-am ridicat rapid și m-am uitat înspre șezlongurile noastre și l-am văzut pe Vlad.

— Oh, bună Vlad! a spus Cristi, întorcându-se cu fața la el. Ce-i cu tine pe aici?

— Am venit să mă bălăcesc și să înot. Că doar pentru asta sunt piscinele. Nu pentru mozoleală, comentă el, intrând în apă.

— Te-ai distrat cu Loren? întreb eu, sprijinindu-mi capul de mână, care era sprijinită de capul lui Cristi.

— De ce întrebi? Ești geloasă? întrebă Vlad.

Atunci nodul a reapărut. Ale dracului noduri! Eram geloasă?!

— N-Nu...de ce întrebi?

— Eh, așa.

— Și scroafa ta blondă ce mai face? întrebă și Cristi.

— Nu este a mea.

— Oh, ba este. Ce crezi? Alexis a auzit când îți băgai morcovelul în ea. Cică gemea.

Atunci m-am înroșit.

— Ce făceam?

— Aha.

— Nu aș face niciodată asta! Mai ales cu Loren!

— Ba sunt sigur că ai face-o.

— Alexis, îmi dai voie? întrebă Vlad, întinzând mâinile către mine.

Am apropat cu o mișcare a capului, apoi Vlad m-a luat pe sus ca pe un copilaș și m-a lăsat jos. Ori eram eu prea ușoară, ori avea el mai multă forță. După ce m-a lăsat în apă, Vlad a sărit pe Cristi și amândoi s-au scufundat în apă. M-am speriat îngrozitor!

Au ieșit apoi la suprafață și fiecare își țineau o mână în mâna celuilalt.

— Ia liniștiți-vă! am strigat eu.

Cum nu se opreau, am mers la mal și am prins tot ce am apucat, de la loțiuni până la pachete de șervețele și am aruncat în ei.

— Dacă nu vă potoliți, vă dau cap în cap! am strigat eu.

Vlad și Cristi s-a apropiat unul de altul în timp ce-și strigau lucruri urâte. Apoi și-au lipit frunțile și au început să se împingă unul în altul, ca taurii, în timp ce-și șopteau lucruri. Am intrat încet în apă când am observat că nu sunt atenți la mine, pentru a auzi ce-și șoptesc.

because i love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum