12. „Îi vom face o farsă lui Cristi!"

360 14 1
                                    

În ziua următoare...

Era ora două dimineața, însă eu nu puteam să dorm din cauza că...aveam insomnii. Mă jucam pe telefon. Cristi stătea și dormea drăguț pe perna lui. Navigând pe instagram, am văzut un clip cu o fată care se filma în timp ce făcea prank-uri. Atunci, o idee mi-a încolțit în minte. Am verificat dacă blondul doarme, apoi am mers spre bagajul lui grăbită, să văd dacă și-a luat camera de filmat. Mi-am luat leptopul din rucsac și l-am pregătit pentru după filmare. Cristi nici nu se așteaptă la ce-i voi face...

Am pornit camera și am ieșit afară din cameră în timp ce mă filmam.

— Bună, fani ai lui Cristi! am șoptit eu, închizând ușa. Eu sunt Alexis, și tocmai am ieșit din camera mea. Cristi încă doarme și este ora...2:37 noaptea! spun, uitându-mă la ceas. Vă iau cu mine și mergem să-l trezim pe Vlad care doarme la două camere distanță, pentru că îi vom face o farsă lui Cristi.

Deși nu eram vloggeriță, mie îmi plăcea să fac poze și mă pricepeam cât de cât să umblu cu camerele de filmat. Am probat ușa să văd dacă e deschisă. Am intrat în camera lui Vlad și a Lorenei, și am mers către patul lui Vlad, în timp ce-mi filmam drumul.

— Vlad! șoptesc eu, zgâlțâindu-l. Trezește-te! Vlad!

— Cât câcat e ceasu'? întrebă el, cu o voce răgușită, ridicându-se în fund. Și ce faci la noi în cameră?

— I-ați ceva peste boxerii ăia și ieși afară, îți explic totul.

— Este necesar? întrebă el. Mă simt bine așa.

— Mai repede!

Am ieșit afară și m-am rezemat de perete în timp ce mă filmam. Mi-am trecut mâna prin păr, începând să vorbesc:
— Probabil mulți nu mă cunoașteți. Sunt colegă cu Vlad și cu Cristi. Ei s-au mutat de curând în liceul nostru. Sunt și eu tot din Constanța, dar sunt cu un an mai mică decât ei. O să îl așteptăm pe Vlad și apoi vă explic ce facem.

După câteva secunde, blondul a ieșit din camera lui, apropiindu-se de mine.

— Care-i treaba? întrebă el.

— Salută-i pe toți abonații lui Cristi! șoptesc eu.

Vlad a făcut un dab, apoi m-a întrebat ce am de gând. După ce i-am explicat planul meu, a început să chicotească. Însă eu i-am pus mâna la gură.

— Nu trebuie să ne audă nimeni, spun eu, accectuând fiecare cuvânt.

Am mers împreună cu Vlad la bucătăria restaurantului, care surprinzător, era deschisă. Am căutat prin frigider tot ce aveam nevoie, apoi am mers în camera mea și a lui Cristi.

— Bun, și acum? întrebă Vlad.

— Umm, începe prin a-i pune frișcă în jurul capului. Fă-o așa, să arate ca o aură de înger, spun eu, abținându-mi râsul.

Am pus camera pe masa telivizorului, îndreptată spre pat, apoi am mers spre Vlad, ca să-l ajut. Împreună cu el l-am îndreptat pe Cristi și i-am împreunat mâinile, ca și cum ar fi într-un sicriu. Am tăiat două feliuțe de castraveți și le-am pus pe ochii lui Cristi.

because i love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum