Pikemin üstümden çekilmesiyle gözlerimi araladım.
‘’kalk hadi uykucu akşam düğünün var sen hala uyuyorsun’’ dedi ablam.
‘’ saat kaç?’’ dedim uykulu sesimle.
‘’saat 9 oldu tatlım’’ dedi ablam. Bir hışımla yataktan kalktım. Akşam 7 de düğünüm vardı. Benim adım Ayşe Yılmaz ve sevdiğim adamla, tek aşkımla evleneceğim bugün. Banyoya girdim hemen kıyafetlerimi çıkarıp ılık suyu açtım.
1 yıl önce tanışmıştık Poyrazla. Çok tuhaf başlayan hikâyemiz şimdi mutlu sonla bitecekti ve ben ona deliler gibi aşığım.
****
1 yıl önce
Anne çıkıyorum ben yoksa daha okulun ilk gününden geç kalacağım. Deyip annemin cevabını dinlemeden koşarak evden çıktım. Mavi mini bir etek üstüne beyaz sıfır kol tişört ve beyaz konsersimi giymiştim. Siyah ve kahve karışımı bir tonu olan uzun saçıma mavi kurdelemi takmıştım. Otobüs durağına koşarak geldim. Hemen gelen otobüse binip teknik yıldız eğitim fakültesine yol aldım. Bugün üniversitede ilk günümdü. Yeni bir hayat beni bekliyordu. Matematik öğretmenliğini kazanmıştım. Otobüste baya sıcaktı. Ve kalabalık ayakta duruyordum. Kalabalık ortamda hele de sıcaksa nefes alamıyordum. Daha fazla dayanamadım zaten okula da az kalmıştı. Stop düğmesine basıp zar zor insanlara çarparak otobüsten dışarı attım kendimi. Okula doğru yürümeye başladım. Duvar dibinde yürüyordum çünkü gölge bir tek buralar kalmıştı. Tuhafım diyorum ya güneşte fazla kalınca ya da sıcakta nefes alamıyorum. Telefonum çalınca beyaz çantamdan çıkarırken not defterimi düşürdüm. Onu eğilip aldım. Tam kalktığımda üstüme doğru tanımadığım bir cisim düştü. Yere düştüm. Gözümü açtığımda bir çift zeytin gözle karşılaştım ve dudaklarımda bir sıcaklık. Başımı yere çarpmamıştım çünkü başımı iki kol sarıyordu. Dur! Bir saniye bu benim ilk öpücüğüm… İlk öpücüğümü çaldı… Kendime geldiğimde üstümdeki cismi yitip ayağı kalktım.
‘’sen kimsin ne hakla beni öpersin ‘’ diye kükredim.
‘’pardon isteyerek olmadı. Ben…’’ derken birilerinin elinde sopayla bize doğru geldiğini gördüm. Karşımda ki çocuk kolumdan tuttuğu gibi koşmaya başladı. Ben niye koşuyordum şimdi. Önümüze gelen bazı engellerinde üstünden atlayarak koşmaya başladık. Bir süre koşup peşimizdekileri atlattıktan sonra bir betonun üstüne oturup dinlenmeye başladık.
‘’baya iyi koşuyorsun’’ dedi çocuk sırıtarak.
‘’kes sesini beni niye sürükledin peşinden ve sen nasıl duvardan atlayıp üstüme düşüp bir de beni…’’ deyip öptüğünü söyleyemeden utanıp başımı yere eğdim’’hem de ilk ti’’ dedim sadece kendimin duyacağı kısık sesle söylemiştim ama yanımdaki sırıtınca duyduğunu anladım ve daha çok kızardım.’’
‘’o zaman sevgilimsin artık ‘’dedi piç gülümsemesi takınarak.
‘’nedenmiş o ben senin gibi bir abazayla çıkmam’’ dedim kaşlarımı çatarak.
Kolumdan tutup ‘’ bak kızım yıllar önce yemin ettim. Ben hiçbir kızı öpmem diye ve eğer bir kızı öpersem yâda onu öpmemi başarırsa, daha doğrusu ilk öpücüğümü alırsa o kız benim önce sevgilim sonrada karım olacak ve sen bundan sonra sevgilimsin’’ dedi tam ağzımı açmıştım ki ‘’ itiraz yok’’ deyip kestirip attı. Allah ım ne yapacaktım ben başıma yine almıştım bela. Birden okul aklıma gelince yanından hızla kalkıp okula doğru koştum o da arkamdan bağırıyordu’’ benden kurtulamazsın kızım nereye gidersen bulurum seni benim adım POYRAZ ÇAĞIRAN’’ cidden aldık belayı ama atıyor bence nereden bulacak beni J
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE OLUR GİTME
Teen FictionAşk; huzuru, sevgiyi, mutluluğu aradıkları bir gemiydi. O gemiye yetişmek için çok çaba sarf ettiler. Umutlar kurup, bu umutlara sarıldılar. Ama hiç biri başlarına gelecekleri bilmiyorlardı. Geçmişlerinde ki hataların boğazlarına sarılıp dünyaları...