Merhaba arkadaşlar. Yepyeni bir hikayemle daha aranızdayım. ' Ne Olur Gitme' adlı hikayemin ikinci kitabı 'Senden Bana Kalan' ile Poyraz'ın Ayşe'den sonrasını anlatacağım. Yeni sürprizlerim de var. Kimler Senden Bana Kalan'ı okuyacak ?
Kısa bir tanıtım...
** *
SENDEN BANA KALAN
Ne Olur Gitme- 2
***
ON YIL SONRA...
POYRAZ
Yine bir güne uyandım. Nasıl anlatılır bilmiyorum. Çok sevdiğim bir yazarın deyişiyle ''Ne günlere uyanır insan başlara son, sonlara baş...'' bir gündü. On iki yıl önce o günde kaldım. Sevdiğim kadın ölünce benim için yaşam bitmişti. Sadece oğlum için nefes alıyordum. Sevdiğim kadından bana kalan güzel oğlum 'Bulut'...
Soğuk yatağımdan doğrulup ayaklarımı boşluğa sarkıttım. Her zaman yaptığım gibi boncuk gözlere baktım. O an boğuldum o gözlerde. Kalbimde ki bitmeyen acıyla zeytin gözlerim bir kez daha yaş doldu. Ve aktıkça aktı yanağıma, yaktıkça yaktı tenimi. Tam karşımda boydan boya duvarı kaplayan resminde kaldım uzun bir süre. Ayşe'ye olan özlemim hiç bitmedi. Acım hiç geçmedi. Onsuz koca on iki yılı ağlayarak geçirdim. Sanki her günüm oydu. Her anım, her saniyem, her nefesim Ayşe.
Yavaşça yataktan destek alıp kalktım. Giysi dolabımı açtığımda çok sevdiğim kokuyu içime çektim. Dolabın sağ tarafında ki elbiselerine uzattım sağ elimi. Beyaz tişörtünü alıp burnuma bastırdım. İçime çektim özlediğim kokusunu. Ama hissedemedim yine. Sanki gidişiyle kendine ait her şeyi almıştı. Beni bir başıma öylece bırakmıştı. Gözlerimden süzülen her damla dokundu tişörtüne. Hıçkırıklarımı bıraktım bir kez daha. Kalbim sökülürcesine ağladım. Tutamadım sitemli sözlerimi.
''Ne zormuş senden kalanlarla, paramparça yaşamak. Ne zormuş avuçlarıma akıttığım gözyaşlarıyla sensizliğe sarılmak. Boncuk göz ben seni özlemekten çok yoruldum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE OLUR GİTME
Novela JuvenilAşk; huzuru, sevgiyi, mutluluğu aradıkları bir gemiydi. O gemiye yetişmek için çok çaba sarf ettiler. Umutlar kurup, bu umutlara sarıldılar. Ama hiç biri başlarına gelecekleri bilmiyorlardı. Geçmişlerinde ki hataların boğazlarına sarılıp dünyaları...