× № 13 ×

12 1 2
                                    

Ať učiníš jakékoliv rozhodnutí, je to špatně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ať učiníš jakékoliv rozhodnutí, je to špatně. Proto je hrozně těžký vybrat si třeba už jen mezi cheeseburgrem a big macem.

Tvůj úsměv je špatně, tvůj pláč je špatný. Můžeš udělat cokoliv, ale nikdy nikoho nezachráníš, houpeš se na záchranném kruhu a jen čekáš, kdy kolem projede někdo na motorovém člunu a propíchne ti ho.

Vím, že to chápeš, i když ti to neříkám z očí do očí. Vždycky jsi byla ta jediná duše s pochopením a smyslem vycítit tu bolest, i když s tím umíš být občas nehorázně otravná.

Můžeme být rádi, že moje volání o pomoc už nikdo neuslyší. Bude se mi stýskat, ale vím, že mě přijedeš navštívit a přineseš mi ty žlutý camelky, co mám v druhým šuplíku s ponožkama.

Tvá tajemství znič, spal, udělej z nich toaletní papír, hlavně ať je nikdy nikdo nenajde. Nikdy bych ti neublížil. Ty ostatní někde vystav ať se každý pokochá, jo?

Hlavně nebuď kvůli mně, nebo kvůli někomu jinému smutná, to mi musíš slíbit. Vždycky si tvrdila, jak zničené hračky jsme, že si s námi svět pohrál a teď nás už nic nečeká. To už neříkej, možná to je pravda, ale čím víc to budeš opakovat, tím víc tomu propadneme.

Moc bych chtěl, abys byla jediná a nejšťastnější Tatranka na světě, protože ty si to zasloužíš. Každý si to zaslouží, ale tebe si teď představuju štěstím bez sebe, jako když jsme si prohlíželi ty fotky ze Stockholmu, a plánovali náš výlet. Jiskřičky v očích a jemný smích, jak sis pohrávala s růžky polštářů...

Takže, asi tu nebudu dělat nějaké shrnutí, protože ty moc dobře víš, jak v tom jsem marný, ale vím že mi brzy odepíšeš, a já zase tobě. Adresu máš z druhé strany papíru dole, tak mi napiš, že přijedeš co nejdřív, a jak mě máš ráda, protože já tě mám taky rád, a víš, jakou by nám to oběma udělalo radost.

Nevím jestli mi to za tu bolest stálo, ale nechat tě tam, v bezpečně nebezpečném městě, bylo lepší, než aby jsi se táhla se mnou přes půlku Spojených států až sem. Přijeď na víkend, půjdeme k jezeru a opečeme si marshmallows. Budu se těšit.

Tvůj hloupej Miles


49 Goderich Rd, Hamilton, Kanada  

LAST SECRET EVERKde žijí příběhy. Začni objevovat