Gözlerimi açtığımda yanımda kerem vardı ve beni izliyordu.Bende onu izlemeye başladım yüzüme bakıp tebessüm etti bende ona ama aklımda bir soru vardı o adam kimdi ve neden benim peşimi bırakmıyordu.
Anlayamıyorum geçmişime dair hiçbirşey hatırlamıyorum ve bu gerçekten çok kötü.
Hayat çok garip bir gün gözlerimi hastanede açtım. Annemi ve kocamı tanıdım sonra bebegim olduğunu anne olduğumu öğrendim ama daha sonrasını bilmiyorum.
Ayağa kalkacağım sırada bacak aramda bir sızı hissetmiştim neydi bu sızı benim yurumeme engel olan...
Kerem benim zorlanmış olduğumu görmüş olmalı ki bana yardım etmişti.
Banyoya girmiştim.
Banyodan çıktıktan sonra saçımı kuruladım ve kıyafet dolabının önüne geldiğimde keremde arkanmdan belime sarılmıştı. Aynadan yüzüne baktığımda bana gülümsemişti bende ona bakıp gülümsedim.
Kerem gittikten sonra kıyafet seçmeye başlamıştım.
Kıyafeti alıp üzerime giymiştim.Bu gün kerem beni işlediğimiz yere götürecekmiş doğrusu merak etmiştim.
Aşağıya indim annem mutfakta kahvaltıyı hazırlıyordu gidip yardım ettim.
Biliyorum suan benim yatakta yatıyor olmam lazım ama bu işler bana göre değil...
................
Kahvaltıyı yaptıktan sonra evden çıkmıştık.
...........
Şirket gibi bir yere gelmiştik ben aşağıya indim ve kerem geldikten sonra elini tutum.
Içeri girdiğimizde herkes bize bakıyordu.
Kerem beni bir odaya çıkarmıştı.
Kerem:" afra bu oda senin " demişti.
Bu oda benimdi. Birden başıma sizi girdi ve dizlerimin üstüne düşmem bir oldu. Kulaklarımda hıçkırık sesleri vardı.
Kerem yanima gelip beni kaldırmaya çalışmıştı.Kerem beni ayağa kaldirmisti.
Başımın ağrısı geçmişti ama hıçkırık sesleri kulaklarımda yankılanıyordu .
Kerem:" neyin var?" Diye sormuştu.
Afra:" birseyim yok sadece başım ağrıdı o kadar" dedim.
Kerem:" tamam birşey olursa soyle" demişti.
Afra:" kerem lütfen eve gidelim dayananıyorum bana burda birşeyler olmuş hisediyorum." Demiştim.
Burda birşeyler vardı hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan
ChickLitAilesi tarafından hor görülen,hayata yapayalnız başlamış bir kız. Afra karşısına aniden çıkan Barlas 'ın büyüsüne kapılmadan nasıl hayatına devam edecek.Kız kardeşinin ölümünden sonra nasıl hayatına devam edecek. *aşk ve acı'nın olduğu bir hikaye Bu...