Gözlerimi açtığımda saate baktım saat 07:00 ' di ayaga kalktım ve gözlerimi ovaladım.Hareket ettiğimde karnımın üstü ağrıyordu.
Umursamayıp aşağıya indim ve mutfağa girdiğimde barlas masada oturup kahvaltı yapıyordu.
Kerem ve eylül neredeydi?
Afra:" kerem ve eylül nerdeler?" Diye sordum.
Barlas:" gittiler" dediğinde içimde boşluk oluşmuştu.
Afra:" neden bana haber vermediniz!" Dediğimde elindeki çatalı bıraktı.
Barlas:" dun olanlari kerem bana anlattı üstelik cok yorgun olduğun için uyandirmadim ayrica ilacın bangonum üstünde kahvaltı yaptimtan sonra içersin! " dedi ve ayaga kalktı " ha bu arada ben şirkette gidiyorum aksam gec geleceğim!" Dedi ve evden çıktı.
Kerem bunu bana nasil yapar!
Bana haber vermesi lazımdı!
Barlasin bana aldığı telefonu elime alıp keremin numarasini tuşladım.
Çalıyordu ama açmıyordu.
Telefonu masaya koydugumda gözüme birşey çarpmıştı.
Ilaclarim onlari icmek zorundaydım bebeğim için kendim için...
Ilaclari elime alıp agzima atmıştım ve ardindan suyu içip masaya oturmuştum.
Küçüklüğümden belli ilaclardan nefret ederdim en cokta haplardan!
Birseyler yeyip masadan kalkmıştım ve salona girdim.
Televizyonu Açtım.
Bir film vardı ve onu açmıştım. Duygusal bir filmdi.
Iki insan birbirini cok seviyor
Benim ve keremin hikayesi gibi...
Birgün çocuk kiza onla evlenmek istediğini onu çok sevdiğini söylüyor ama kiz baskasini seviyor.
Kiz sevdiği çocuğun evlendiğini duyduğunda intihar eder ve hafızasını kaybeder.
Sonra kiz onu seven çocuğu sevmeye başlar ve mutludurlar bir gün kizin eski sevdigi çocuk kizi sever ve kizi tehdit eder.
Kiz çocuktan ayrilmak zorunda kalır ama bunda sadece tek bir fark var çocuk intihar eder yani kendini uçurumdan aşağıya atar.
Ondan sonra kiz başkasını asla sevmez...
Film boyle bittiğinde kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.
Ilk sahneleri benim hayatım gibiydi ama tek fark vardı çocuk kendini öldürüyordu sirf sevdiği ondan gitti diye...
Goz yaşlarımı silip yukarı emirin odasına girdim.
Girdigimde ayse teyze emiri salıyordu.
Ayse:" kızım dun sana dediklerimi düşündün mü? " diye sordu.
Afra:" ayşe teyze bilmiyorum daha önce birini sevdin mi? Ama inan bana sevdiğini kolay kolay unutamazsın bunu hicbir insan yapamaz" dediginde ayse teyze emiri uyutup beni elimden tuttu ve disari çıkardı.
Ayse:"bak afra ya sevdiğini kendi ellerinle bırakıp onun yasamasina izin verirsin yada onu kendi ellerinle ölüme itersin! Ve sen benim barlasimi uzersen bende seni üzerim " diye bağırmıştı.
Afra:" ayse teyze ne diyorsun sen! Ben sevdigim kişiyi niye öldüreyim! Ben sevdiğimi bırakamam anladin mi? Şimdi sana söylüyorum bir daha sevdiğimin hakkında bana birsey söylersen yada konu açarsan bil ki seni barlasa soylerim!" Dediğimde yüzüme sert bir tokat yemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan
ChickLitAilesi tarafından hor görülen,hayata yapayalnız başlamış bir kız. Afra karşısına aniden çıkan Barlas 'ın büyüsüne kapılmadan nasıl hayatına devam edecek.Kız kardeşinin ölümünden sonra nasıl hayatına devam edecek. *aşk ve acı'nın olduğu bir hikaye Bu...