Güneş ışığı gözlerime değdiğinde gözlerimin ağır göz kapaklarını açmıştım.Yanağımda sertlik hisettim.
Parmağımla dokundugumda kurumuş göz yaşım olduğunu anlamıştım.
Dus alacağım için bornozumu alip banyoya girdim ve suyu açtım...
Suyu acmamla birlikte ağzımdan hıçkırık kaçmıştı.
Sudan sesim çıkmayacağı için rahat rahat ağlayabilirdim.
Gözyaşlarım benden izinsiz akmaya başlamıştı.
Neden gittin neden!
Birbirimizi o kadar çok seviyorken bizi bırakıp gittin!
Ah be kerem sen benim keremimdin neden yaptın...
Soğuk suyu en son dereceye ayarlamıştım.
Suyun altına girip keremi düşünmeye başlamıştım...
Bana ne guzel bakıyordu o güzel gözlerinin içindeki bana olan aşkını görebiliyordum o güzel gülüşünü en çok bana gösteriyordu ama hepsi bir anda yok oldu.
Ona doyamadan gitmişti.
Birinin beni kucağına almasıyla gözlerimi kapattım.
Kokusundan anlamıştım barlas olduğunu...
Üstümü değiştirip beni yatağa yatırmıştı ve kendi kendine sövmeye başladı.
Barlas:" deli misin kızım sen kendini mi öldürmeye çalışıyorsun?" Diye sinirle bağırmıştı.
Gözlerim dolmuştu. Ama kendimi toparladım.
Afra:" yeter artık anla barlas yasamak istemiyorum!" Diye bağırmıştım.
Barlas Yüzüme baktı.
Barlas:" sen yaşamazsan ben nasil yaşarım ha ! Söylesene! Anla artık ben seni seviyorum!" Dediginde beynimde yankilanmaya başlamıştı.
" seni seviyorum"
" seni seviyorum"
" seni seviyorum"Susmuştum ve barlasa arkamı döndüm.
Birden üşümüştüm ve yorgani üstüme çekmiştim.
Barlas bunu anlamış olacakki elini alnıma değdirmişti ve degdirmesiyle çekmesi bir olmuştu.
Barlas Yüzüme telaşla bakıyordu hemen eline telefonu alıp doktoru aramıştı.
Bende birşey diyemiyordum. dudaklarım titriyordu.
Ben örtünmeye çalıştıkça barlas üstümü acıyordu.
Afra:" üşüyorum barlas" demiştim.
Barlas:" ateşin çıkmış doktoru aradim yolda geliyor" Demişti.
Sonbahar ayındaydık ve hava soğumaya başlamıştı.
Ben cok üşüyordum ve barlasin bos anindan yararlanarak yorgana sarılmıştım.
Kapi caldiginda barlas aşağıya inip kapiyi açtı.
Bende fırsat bilip daha fazla sarıldığımda cok usudugumun farkına vardım.
Doktor ve barlas iceriye girdiğinde doktor hemen yanima geldi ve üstümü açmaya çalıştı ben izin vermeyince barlasta doktora yardım etmişti.
Üşumekten ölebilirdim.Ben örtünmeye çalıştığımda doktorun bana iğne yaptığını gördüm.
Gozlerim yavaşça kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan
ChickLitAilesi tarafından hor görülen,hayata yapayalnız başlamış bir kız. Afra karşısına aniden çıkan Barlas 'ın büyüsüne kapılmadan nasıl hayatına devam edecek.Kız kardeşinin ölümünden sonra nasıl hayatına devam edecek. *aşk ve acı'nın olduğu bir hikaye Bu...