hizmetçi mi?

67 11 0
                                    


Bütün günümü ayşe teyzenin bana verdiği emirleri yapmakla meşguldum.

suan ayaklarımın ağrısından ayakta bile zor duruyordum.

Artık mecalim kalmadigi için koltuğa oturmuştum.

Ayse teyze yanıma gelip bana sinirle bağırdı.

Ayse:" niye oturdun sen kalksana! Bu evin bütün işini sen yapacaksın!" Dediğinde ayağa kalkıp sinirle ayse teyzenin yüzüne baktım.

Afra:" sen yapsana? Ha? Noldu? Sustun!" Diye bagirdigimda yüzüme yedigim tokatla yere düşmüştüm.

Sabrim taşıyordu.

Ayaga kalktım kalkmasinada giz yaşlarımın akmasını durduramadım.

Afra:" neden ayse teyze neden beni sevmiyorsun? Ben  sana ne yaptım?" Dediğimde yüzüme yaklaştı.

Gozlerine baktım ve o gözlerindeki nefreti gördüm.

Ayse:" bak bu gözlerime o nefret ateşini görebiliyormusun? Işte bu nefret seni hayatımızdan cikarana kadar da sönmeyecek!" Demişti.

Afra:" bunu yapma! En azından oğluna yapma! Eger yaparsan onun ve benim hayatımı mahvedersin!  Görmüyormusun oğlunun beni ne kadar fazla sevdigini?" Dedim.

Ayse:" biliyorum ama sen gidince senden vazgececeginide biliyorum" dediğinde yuzumde aci bir gulumseme oluşmuştu.

Eğer kerem olsaydı ben bu lafları duyduktan sonra onun yanına giderdim ama o yoktu.

Afra:" tamam elinden geleni yap! Ama sakın unutma barlasi kimseye vermem!" Dedim ve odama çıktım.

Bu gün barlas yoktu çünkü şirkete gitmesi gerekti ve akşama kadar  gelmedi.

Banyoya girdim ve suyu  ilik ayarlayıp içine girmiştim.

Bu cok iyi gelmişti bu yorgunlugun üzerine dus almak iyi gelmişti.

Banyodan çıktıktan sonra pijamalarimi giyip saçımı topuz yaptıktan sonra yatağıma yatmıştım.

Şimdiden barlasin yokluğunu hissettim. Çünkü onun kokusu ve sıcaklığı yoktu yanımda.

Ayağa kalktım uykum kaçmıştı.

Barlasin yokluğu içimde boşluk oluşturuyordu.

Pencereye yaklaşıp cami açtım ve o solculuğun tum bedenime işlemesine izin verdim.

Gözlerimi yıldızlara odakladım.

Biliyormusunuz her insanın bir yıldızı varmış ilk dogdugunda o yildiz küçükmüş sonra büyüdüğünde oda büyürmüş sonra öldüğündeyse o yıldız onunla birlikte kayarmış.

Nerdesin barlas sende birakma beni kerem gibi...

Pencereyi kapatıp yatağıma uzandım.

..................................

Gözlerime güneşin ışıkları vurmasıyla aralamıştım.

Yatakta oturur pozisyona gelip barlasa baktım.

Dun gelmişti anlaşılan.
Eğilip yanağına bir öpücük bıraktım.

Ayaga tam kalkacakken beni kolumdan tutup yataga yatırmıştı ve üstüme çıkmıştı.

Barlas:" sen beni her zaman boyle uyandirsan?" Dediginde yuzumde gülümseme oluşmuştu.

Afra:" olmazzz!" Dedim saka maksatlı ama barlas beni gıdıklamaya başlamıştı.

Senden Bana KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin