Bu gün ihale günüydü. Umarım güzel geçerdi.
Bir salona girmiştik, burası muazzam bir yerdi. Emre bey, barlas ve ben ilerliyorduk.
Bir yere geçip oturduk, emre bey sağıma barlasta soluma oturmuştu. Elini elimin üzerine koymuştu. Elini elimde hissettiğimde bir garip olmuştum.
Elimi hemen çekip başımı aşağıya eğdim. Kokusu beni mest ediyordu. Kokusunu o kadar çok özlemiştim ki... neyse ki düşüncelerimden emre beyin elinde tuttuğu numarayı havaya kaldırıp o eşyayı satın almak isteyene kadar dağıtmıştım.
Emre bey bana dönüp gülümsedi, bende dönüp sıcak bir gülümsemeyle yüzüne baktım.
Barlasa baktığımda bacaklarıma bakıyordu. Allah kahretsin ki elbisem çok kısaydı. Giydiğim elbise yarım kolluydu ve göğüsünün oldugu yerde çarpı şeklinde ipler geçiyordu. Bacaklarımı hemen ellerimle kapatmaya çalıştım.
Barlas anlamış olacak ki kolumdan tutup beni hızla oldugum yerden kaldırmıştı. Kolumdan çekiştirerek salondan çıkartmıştı.
" napmaya çalışıyorsun aptal!" Diye bağırmıştı. " ne yapmışım aptal?" Diye bağırıp gözlerine sinirle bakmaya başladım. " bu kıyafet ne lan! Deli mi etmek istiyorsun beni?" Dediginde gözünün içine baktım. " sanane? Buna sen karışamazsın! Senin devrin yıllar önce bitti! Ne hakla bana karışırsın !" Diye bağırmıştım. Yüzüme yaklaşıp sıcak nefesini yüzüme üflediginde tenim cayır cayır yanıyordu. " beni zor durumda bırakıyorsun! Yapma!" Demişti. Onu iktirip yüzüne baktım.
Demmeki onu zorluyordum. Umrumda değildi!
" kes artık barlas! Bitti ! Anladın mı? Bitti!" Dedim. Tam gidiyorken kolumdan çekip dudaklarıma yapıştı.
Onu iktiriyordum ama ne çare ki gitmiyordu! Ben karşılık vermeyince dudağımı dişlemişti. Dudaklarımı aralayınca bir ses çıkarmıştı.
En sonunda boş anına gelince onu iktirip yüzüne sert bir tokat atmıştım.
Bir yandanda dudağımı tutuyordum kanamıştı. Hayvan nasıl dişlediyse artık!
" sen nasıl beni öpersin? " diye bağırmıştım. Dudaklarımı silip yüzüne baktım. " afra benimsin! Bunu daha anlamadın mı? Seni benden kerem bile almaya çalıştı, hani nerde şimdi? Başkasının koynunda!" Dediğinde sinirden gözlerim dolmuştu.
" yeter kes artık! Kes şu sesini!" Dedim. Yürüyerek emre beyin yanına gidip oturmuştum. Barlasta arkamdan gelip yanıma oturmuştu. Herseyi öğrenmek istiyordum, öğrenmeden de burdan gitmeyecektim. Barlasın beni neden bıraktığını aklım almıyordu. Haladaha o günü düşününce çıldırasım geliyordu!
Peki ya ondan sonra olanlar?
Akıl hastanesine yatmam, sonra çocuklarımı başkalarına vermeleri? Bunlara ne demeli kafayı yemek üzereydim yine!
Emre beye durumu açıklayıp ordan çıkmıştım. Asonsöre binip odama çıkmıştım. İhale kaldığımız otelin icinde olduğu için rahat haraket edebiliyordum.
Odaya ilerlerken barlasın beni öpüşü aklımdan çıkmıyordu. O bana bakışı o gözünde gördüğüm arzu...
Biliyorum bende onu istiyordum ama olmazdı işte! Olamazdı!
Ben bu hatayı kendime tekrardan yapamazdım.
O benim için bitmişti ve öylede kalacaktı!
Odama girip kapıyı kilitlemiştim. Yatağa oturup düşünmeye başladım.
Yaşadıklarımı düşünüyordum. Mantıklı bir açıklaması yoktu. Belkide vardıda ben bilmiyordum.
Bu olanlar çok saçma seviyorum ama sevmiyormuşum gibi davranıyorum. Canım yanıyor ama yanmıyormuş gibi davranıyorum. Istiyorum ama istemiyormuş gibi davranıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan
ChickLitAilesi tarafından hor görülen,hayata yapayalnız başlamış bir kız. Afra karşısına aniden çıkan Barlas 'ın büyüsüne kapılmadan nasıl hayatına devam edecek.Kız kardeşinin ölümünden sonra nasıl hayatına devam edecek. *aşk ve acı'nın olduğu bir hikaye Bu...