hatırlıyorum!

78 13 2
                                    

Multi kerem😍

Herşeyim berbat tamamen berbat durumdaydım ne olacağım nasıl olacağım umrumda değildi tek istediğim geçmişimde ne olduğuydu hafızamı kaybetmeden önce ne yaşadığımda barlasin dedikleri aklımdan çıkmıyordu.

Benim bebeğim o adamdandı ve ben o adamı tanımıyorum!

Kerem kaç defa kapıyı çalmıştı açmıyordum sadece yanlız kalmak istiyorum herşeyi düşünmek ama düşünecek neyim vardı ki? Hicbirşey hatırlayamıyorum!

Kahretsin! 

Kapının kilidini açıp odadan çıktım aşağıya inip mutfağa girdim.

Susamıştım ve uzanıp bir bardak  almıştım suyu doldurup içmiştim ki başıma yine sızı girmişti sızı yüzünden bardak elimden düşmüştü.

Sesi annem duymuş olmalı ki koşarak yanima geldi beni yavaşça kaldırıp salona götürmüştü ve mutfağa geri dönmüştü bende koltuğa uzanmıştım.

Birşey hatırlamıştım.

Barlas!

O adamın bana yaptığını bana zorla sahip olusunu hatırlamıştım.

Bunu hatırlamıştım! Hemen ayağa kalktım ve mutfağa gittim.

Anneme baktım ve ağzımdan sadece su cümle çıkmıştı.

Afra:" anne barlas denen  o adam bana zorla sahip oldu mu?" Dedim yüzüme donmuscasina bakıyordu.

Esma:" nerden çıktı bu şimdi ?"demişti.

Afra:" sana sadece bunu sordum anne bana cevabını ver!"

Esma:" e..-evet" demişti.

Bunu duyduktan sonra telefonumu alıp evden çıkmıştım koşuyordum nereye gideceğimi bilmeden napacagimi bilmeden koşuyordum.

Canım yanıyordu hemde çok bana tecevüz edilmişti.

 
Bu acılardan  kurtulmak istiyorum.

Biraz daha yürüdüm eve geri dönmüştüm ama o eve gitmek istemiyorum çünkü bu evde birşey var beni mahveden her günümü bana zehir eden.

Evin kapısını çaldigimda annem açmıştı kapıyı.

Yanından geçtim ve koltuğa oturdum birden ağlamaya başladım

Yanından geçtim ve koltuğa oturdum birden ağlamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    ( evdeyken düşünün)

annem yanima gelip bana sarılmıştı bende sarılmıştım yüzümü omzuna bastırıp hıçkırarak ağlamaya başladım.
Geriye çekilip yüzüne baktım.

Afra:" anne bana herşeyi anlat lütfen artık öğrenmek istiyorum" dedim.

Annem bana herşeyi anlatmıştı. Ağlamam dahada şiddetlenmişti.

Senden Bana KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin