Ben afra solmaz 21 yaşındayım bir oglum ve birde karnimda çocuğum var.
Hic beklemediğim anda barlas çıkmıştı karşıma ona oyle aşık olmuştum ki ama o bunun kiymetini anlamadı.Sonra bir gün merveyle evlendi.
Evlerine gittiğimde beni kovmaktan beter etmişti.
Ben dayanamayıp intihar etmeye çalışmıştım.
Evet yapmıştım bunu ama başaramadım ben ölmeyi bile başaramayan kızım!
Sonra kereme alışmaya başladım
Ve en son sevmeye başlamıştım.
Şimdiyse ne ladar yakin olsak bile o kadar uzağız birbirimizden...
.............Gözlerimi açtığımda saate baktım saat 06:00' di.
Sadece 2 saat uyumuştum.
Ayaga kalktım ve etrafima baktığımda eylül kereme sarılmış yatıyordu. Biraz kıskandım ama olsun onlar kari kocalar.
Ah ne diyorum ben boyle!
Kiskaniyorum iste hemde cok kıskanıyorum!
Barlasa baktığımda benim yanıma yatmıştı.
Banyoya girip rutin islerimi halletim ve sessizce mutfağa girdim.
Sargılı olan ellimi sudan uzak tutmaya çalışmıştım.
Cunku suya deydiği zaman sızlıyordu.
Kahvaltı hazırlayacaktım.
Kimse uyanmadan...
...........................
Salataliklarida doğradıktan sonra masaya koydugumda hersey tamamdı.
Masa çok lezzetli gözüküyordu.
Sıra salona gidip uyandırmak vardı.
Salona gittigim an gördüklerim beni şoka sokmuştu. Kerem suan eylüle bakip "seni seviyorum aşkım" demişti.
Dolan gözlerimi geri itip salona girdim.
Afra:" hadi herkes uyansin kahvaltı hazır" dediğimde kerem ve eylül duyduğunda bana bakmıştı ama barlas uyuyordu.
Bende keremin onunde gidip barlasin dudağından öptüm.
Afra:" barlas aşkım hadi uyan artik kahvaltı hazırladım" dediğimde kerem beni izliyordu.
Barlas gözlerini açmıştı.
Barlas:" bu ne güzel uyandirma şekli bence her sabah boyle yapmalısın!" Dediginde dudagima öpücük kondurup ayağa kalktı.
Barlas ve eylül mutfaga gittikten sonra keremle biz salonda kalmıştık. Kerem yanima gelmisti.
Kerem:" naptigini sanıyorsun sen!"dediginde yuzune baktım.
Afra:" senin yaptığını!" Dedim tam gidecekken kerem kolumdan tutmuştu.
Kerem:" bunu yapamazsın sen sadece beni öpebilirsin!" Dediğinde Yüzüne yaklaştım.
Afra:" sende sadece bana seni seviyorum diyebilirsin!" Dedim ve mutfağa gidip masaya oturmuştum.
iştahım kaçmıştı.
Birsey yemek istemiyorum ama bir kac birsey yedikten sonra doyduğumu hissettim.
Masadan kalktım.
Afra:" ben odama çıkıyorum" dedigimde barlas tamam demişti.
Mutfaktan ayrılıp merdivenlerden yukarı çıkmıştım ve odama girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan
ChickLitAilesi tarafından hor görülen,hayata yapayalnız başlamış bir kız. Afra karşısına aniden çıkan Barlas 'ın büyüsüne kapılmadan nasıl hayatına devam edecek.Kız kardeşinin ölümünden sonra nasıl hayatına devam edecek. *aşk ve acı'nın olduğu bir hikaye Bu...