PROLOG 🔞🔞🔞
#mypastWALAU kenangan itu suda bertahun2 berlalu tapii kenangan itu la menjadi titik hitam dalam lipatan sejarah hidup sy sebagai manusia..
" mami sakit teruk sana hospital", bilang c kak shane...
Macam kena kilat hati sy dengar apa yang baru keluar dari mulut kak shane...setelah sekian lama sy nda balik dan langsung tidak ambil tahu pasal family sy, baru sekarang sy dengar pasal family sy...
Bukan sy nda mau ambil peduli tapi sy memang sengaja nda ambil peduli suda lepas apa yang dorang tuduh2 sy...siap sy kena cakap anak derhaka... and yes!sy memang anak derhaka sebab suda bertahun2 sy nda balik d kg dan langsung tidak ambil tahu pasal dorang d kg...
" fatra ko dengar ka apa yang sy cakap", bilang kakak shane ni sambil dia goncang2 badan sy...
"Ya sy dengar...", sy jawab dengan lemah... siapa ba senang hati dengar bila orang tua sendiri sakit... even dulu mami sy pernah tuduh sy macam2 tapii sy nda juga ba sampai hati mendoakan yang nda bagus sama mami sy... walaupun sy betul2 sakit hati bila ingat balik kenangan masalah budak2 dulu.." tapii masalahnya sekarang ni fatra, tiada yang jaga mami d hospital sebab masing2 pun sibuk", bilang kak shane ni..
Terdetik d sudut hati sy rasa kesian sama mami sy ni sebab langsung tiada yang jaga mami sy sana juga kan...
Even hati ni sangat sakit dan pedih bila orang tu sendiri yang tuduh sy macam2 tapii sy dengan sedaya upaya nda simpan dendam untuk mami sy... sy berusaha juga mau bagi kemaafan untuk dorang..
" kalau begitu,biar la sy jaga mami", sy cakap ni...
" betul2 ni ko mau jaga mami", balik2 kak shane tanya sy ni betul atau tidak. .
" ya kak...nda apa la kak...biar kali ni sy yang jaga mami d hospital..lagipun lama suda kan sy tidak jumpa dorang tu..", sy menawarkan diri... sedih ba dengan keadaan begitu, tiada yang menjaga mami..." ba ngam la lagipun memang lama suda ko nda balik jenguk orang tua kita..tambah2 lagi sekarang sy pun bz ni kerja betimbun", bilang kak shane ni...dia ni kerani d 1 company d xx ba...sy faham memang bz kerja dia...
So, d sana la sy melangkah ke hidup baru menjaga mami sy yang sakit d hospital...
1bulan mami sy d hospital, 1 bulan juga sy jaga mami... dengan perasaan rasa sayang yang masi tersisa d hati sy memberanikan diri saja becakap sama mami tapi kadang2 mami sy kasi krik2 saja sy ni... sy ignore saja tu perasaan sakit hati time tu sebab memang tujuan sy mau jaga mami sy... sepanjang sy d sana dadi sy ada juga datang. .. sama tu abg saitan sebab dia kan bekerja sama dadi sy...time tu sy nampak dia ,macam sy mau ampasss pakai batu saja tu kepala dia... muka macam tai saja sy tingu...sy betul2 benci sama dia... tapi menyempat juga dia tingu sy dengan pandangan miang... macam beberapa tahun dahulu..
Depan orang tua , atokeiiii memang terlebih baik kalah2 tu malaikat tapi kalau d belakang memang kalah2 tu saitan ba tanduk dia keluar..
Nasib baik juga la dadi bertegur sapa juga sama sy time sepanjang sy jaga mami sy tu...nda juga sy betul2 rasa jangkal... dan sy bersyukur dadi layan sy bagus2..
Berbanding Dengan penuh kebencian mami sy tingu sy tapii sy balas dengan baik even itu betul2 menghiris duka lama d hati... tapi tidak apa la kan, orang tua juga..Lepas 1bulan mami sy kena tahan d wad ...mami sy d benarkan balik kg...
time tu dadi sy bawa sy balik ni...sebab suda betahun2 sy nda balik d ruma dorang dadi...adi sy yang bungsu pun ambil SPM suda...padahal last sy d sana dorang masi kecil2... sy nda sedar begitu cepat masa berlalu...mami sy kena penyakit ' kanser rahim ' ba tu la sebab dia kena operation. ..bila suda baik keputusan kondisi mami sy baru dia kena kasi benar pulang....
Sampai saja d halaman ruma, sakit kepala sy imbas balik kenangan pahit di sini.. tapi sy cuba sedaya upaya lawan tu perasaan sy..1st sy tidur sana memang sy takut2 juga ya la ada tu orang 'gila s*x' kan sama2 tinggal sana... memang mau hati2 sama dia ni..
Tu malam time sy mau lena2 suda tidur tiba2 mulut sy kena tekup...
" ko fikir ko mampu lari dari sy fatra😏", bilang abg fero sambil dia ketawa2 dia tolak sy pigi dinding... punya sy tekejut tingu muka abg fero 1inci lagi dari muka sy...padahla tu pintu bilik kan sy suda kunci ba dari dalam..." biar ko lari jauh2 sekalipun mustahil 1hari nanti ko tidak akan balik sini...and yes!semuanya suda terjawab hari ni...ya memang ko balik sini...ko tau ka bertahun2 sy tunggu ko pulang", sambung abg fero sambil dia kasi koyak baju sy...
" buduu...siall bagus ko mampus la", sy cakap ni sambil berabis melawan tapii abg fero tumbuk perut sy...
" kalau ko mau melawan memang nahas ko terima fatra", bilang abg fero ni mau mengugut sy ... tampar tumbuk la jadi makanan sy time tu..Dalam dia becakap2 tu sempat juga sy tergigit tangan dia tapiii satu tamparan yang kuat juga sy terima...
" bagus ko duduk diam2 sana daripada ko teruk sy kerjakan", bilang abg fero ni sambil dia kasi koyak2 baju sy...
dengan segala kudrat yang ada sy dapat juga tendang belakang dia...
" bubbb", abg fero tumbuk perut sy sampai sy rasa mau termuntah...
" nah!sadap ka tumbukan sy ...tu la mau ada hati melawan sy..", bilang abg fero ni...sambil dia tiup muka sy...
Dia suda duduk d atas perut sy yang dia tumbuk tadi...sakit time tu cuma tuhan yang tau...
Mau mati suda sy rasa...dengan penuh kerakusan abg fero ramas br**** sy...
" semakin besar suda s*s* ko dari yang dulu kan fatra", bilang abg fero ni sambil dia senyum2 miang sana...
" tuhhh!".
sy ludah muka dia dengan penuh kebencian...
"Perempuan bodoh sial", bilang abg fero sambil dia tampar2 pipi sy kiri,kanan...Dengan penuh ketakutan, sy berabis buka tu tangan abg fero then sy teriak panggil dadi sy... sy berabis berdoa dalam hati yang dadi sy dengar sy terik2...
Time tu sy nda fikir suda kesakitan abg fero pukul sy...dalam fikir sy mau kasi selamatkan diri saja...sy nda mau lagi dia buat sy begitu... sy akan berusaha lawan dia semampu yang boleh.. dan paling penting sy tidak mau dia anggap sy selemah yang dulu.." dadyyyy", sy berabis teriak ni bila sy dapat buka tu tangan abg fero pigi tutup mulut sy..
" sial punya anak!!", bilang dady sy ni sambil dia tarik abg fero...then dia tampar2...
Sy bersyukur betul2 time tu sebab dorang dady nampak dengan mata sendiri perbuatan yang abg fero yang dorang agung2 dulu ...
Lepas dadi sy ikat abg fero... dadi sy peluk sy ni...berabis dia mintaa maaf...
Setiap malam sy selalu menangisi setiap kali sy terimbau balik titik hitam itu... sampai sekarang sy masi bergagar telampau trauma bila ingat balik apa yang berlaku tapii sy mau jadi kan ini story sebagai pengajaran bagi kita semua...
To be continue
Stay tuned
YOU ARE READING
MY PAST (COMPLETED )
ActionTp ni cerita mmg 100% kisah benar Mgisahkan kehidupan seorang gadis yg masi d bayangi dgn kisah silam dia..bermula dr kisah dia d rogol oleh Abg sdri seawal umur 10 thn...x d percaya kluarga sdri..d pulaukan..hilang keyakinan diri,suka menyendiri...