PART 9
#mypastSIAPA kita meramal takdir... Sekali pun kita cuba mengelak tapii kalau suda terikat... mana mungkin kita boleh menjauhkan diri... Menjadi seorang perempuan memang kedengarannya sangat mudah dan indah .. Namun, jauh d sudut hati adakah perempuan seperti kita menerima layanan dan perlindungan bertaraf lima bintang? Padahal d luar sana orang sekeliling membuat spekulasi sesama sendiri, meskipun tidak mengetahui apakah yang d lalui oleh seorang perempuan...
Lepas sy jumpa noel tu, sy memang susa berenggang sama dia suda... kadang2 kalau sy balik ruma kakak sy pun hanya c noel saja dalam fikiran sy...
Padahal Dari situ la layanan noel sama sy semakin berubah..
" sy sayang ko ba fatra", bilang c noel ni dia peluk sy ..
Sy senyum saja tingu keadaan noel...
Masuk pertenggahan tahun noel semakin jauh berubah.
Dulu dia seorang yang periang kan tapi sy perasaan betul ni noel semakin kurus dan bukan lagi macam tapi memang nda terurus langsung...
" fatra ko stay sama sy arr", bilang c noel ni sambil dia kambai2 sy... sy angguk2 saja ni...time tu kami lepak d ruma noel ba... sebab tu time mama sama bapa noel tiada d ruma.. noel anak orang berada , so memang apa yang dia mau kan semua dia dapat..
Sejak kebelakangan ni sy selalu suda escape d sekolah...
Nda lama tu sy nampak noel kasi keluar tu pek plastik kecil dari kocek seluar dia...
" apa nama tu?", sy tanya noel sebab Sy yang blurr time tu.. sy nda tau apa tu benda ba...tu la sebab sy tanya dia tu..
Tu benda kan macam batu yang kilat2 ni...
" syabu", pendek saja dia jawab sy... begagar sy dengar apa yang dia cakap tu...
Sana la c noel berabis hidu tu syabu guna straw...
Sy macam budu2 ni d sebelah dia sebab dia masi pegang tangan dia... sy pun ikut budu juga ba... dengar saja cakap dia...
Mengkali dia kick suda tu syabu...merah ni mata dia...
" fatra ko hidu", bilang c noel ni dia suruh sy ..
" sy nda mau", sy cakap ni ...
" sy suru ko hidu tu", bilang c noel ni tapi sy nda mau hidu apa yang dia suru...
" kenapa ba ko nda pandai mendingar ni", bilang noel then dia terus Dia tolak kepala sy..
Keluar air mata sy time tu... sy berabis melawan tapi sy nda mampu lawan dion...
" noell...", sy panggil2 nama dia sambil menangis sebab sy mau merayu ba sebenarnya sama dia supaya dia nda paksa sy ...
"Pappp!"..
Noel tampar pipi sy... sy pigang pipi sy sambil menitis air mata... pedih ni pipi sy rasa...
" sy sayang ko ba fatra tapii kenapa ko nda suka sy", bilang c noel ni ... dia menangis sambil ketawa tinggu sy kesakitan ...
Sy time tu cuma mampu menangis dwngan layanan noel...
Sy nda sangka sampai begitu sekali noel bedendam sama sy lepas sy tolak cinta dia...
" ko hidu tu sy suruuu!", noel teriak sy ni...
Sy geleng kepala tnda nda mau tapii noel tampar lagi sy balik...
Sy rasa suda masin ni d mulut sy... sy tau luka suda dalam mulut sy akibat pukul c noel...
" noel jangan paksa sy", sy cakap ni..laju mengalir air mata sy...
" sy cakappp hidu", bilang noel ni then dia tolak kepala sy... sampai sy batuk2 sebab sy mana pernah ambil ni barang...
" sy betul2 sayang ko fatraa", bilang noel ni ... balik2 dia cakap begitu sambil dia singut2 telampau 'high' suda.. mana dia sedar suda dia pukul sy...
Sy d sebelah dia menangis ni..
" sampai begini ka noel mau seksa", sy cakap dalam hati... sy betul2 kecewa sama perbuatan noel...
Noel rentap baju sy... sy cuba melawan ni tapiii setiap kali sy melawan...sana la sy makan penampar...
" noell, jangan buat sy beginiii", sy teriak2 ni ...
" ko teriak2 la ... ko teriak sampai habis suara pun tiada juga yang dengar tu... takkan ko nda tau mama sama bapa sy tiada d ruma", bilang c noel ni sambil ketawa2 sana...
Tendang kaki noel then cuba bangun tapiii semakin noel menganas... dia kasi tekup muka sana d syabu tu..
Pelan2 ni sy rasa gelap pandangan sy then macam mau berat, berat then berat kepala sy.. yang sy ingat tkme tu sy menangis la...Bila sy sedar, gelap suda ni...sy cepat2 bangun then sy nampak baju sy koyak rabak suda d sebelah sy... sy tingu badan sy.. sy menangis ni tinggu keadaan diri sy..
Sambil sy menangis sy kutip pakai sy yang betaburan...
" bangun suda ko", bilang noel ni mengeliat d sebelah sy...
Tambah sy sakit hati tingu senyuman noel...
" noel kenapa ko buat sy begini", sy cakap ni tapi noel diam saja ni tinggu sy..
Dia bangun then dia pigi buka almari dia ...
" nah ko pakai yang ni", bilang noel ni sambil dia kasi hulur tu baju dia sama sy...
Baju sy tiada suda makna kalau mau pakai punn..
Sy sambil tu baju yang noel kasi hulur sama sy then sy cepat2 pakai..
Baru sy rasa ni sakit kedua2 belah pipi sy time tu...
Noel tolong sy lap tu darah yang mengalir d siring2 bibir sy...
" sorry", bilang noel ni...
" sy mau balik", sy cakap ni sambil buka tu pintu bilik noel...
" sy hantar ko", bilang noel ni sambil dia rentap tu tanggan sy dri tombol pintu...
Sepanjang perjalanan tu, masing2 kami mendiamkan diri...
Sy sendiri pun nda tau apa sy mau cakap sama noel... sy benci apa yang dia buat sama sy tapii dalam masa yang sama sy betul2 rindu kalau nda nampak dia...
" bisuk kita pigi sekolah arr syg", bilang noel ni sambil dia pigang tangan sy...
Sy diam saja ni dingar apa yang dia cakap...
" ko dengar ka tidak ni", bilang c noel tanya sy lagi...
" dengar", pendek saja sy jawab...
" jadi kenapa sy becakap ko nda menjawab tadi", bilang noel ni sambil dia tingu tajam sama sy...
" tiada yang sy perlu mau jawab...sebab ko sendiri pun tau apa jawapan sy", sy cakap ni sambil tunduk... sy nda mampu lawan panahan mata noel tingu sy...
Time sampai depan ruma kakak sy... noel cium tangan sy sebelum sy keluar dari tu kereta noel...To be continue
Stay tuned
YOU ARE READING
MY PAST (COMPLETED )
ActionTp ni cerita mmg 100% kisah benar Mgisahkan kehidupan seorang gadis yg masi d bayangi dgn kisah silam dia..bermula dr kisah dia d rogol oleh Abg sdri seawal umur 10 thn...x d percaya kluarga sdri..d pulaukan..hilang keyakinan diri,suka menyendiri...