FINAL
#mypastSAMBIL kami ketawa2 tu...sebab perut sy yang nda sporting tu... time sy mau buka pintu untuk mau keluar.
"JANGAN dulu keluar ba syg", bilang c christ ni bila sy mau buka suda tu pintu untuk mau turun...
"Kenapa?", sy tanya ni c christ sebab blur sy tiba2 mau suru jangan buka pintu padahal tadi cakap mau turun makan..
"Kijap sy buka pintu untuk sayang...😄😄 kasi chan ba sy be a gentleman sekijap", bilang c christ. ..berabis lagii kami dua2 ketawa ni... menyempat lagi ba c christ buat lawak ni... actually, dia ni jenis yang happy go lucky ba... jadi nda hairan la dia kuat main...
Sy kasi ya2 saja ni...tpi masi kami dua beketawa...
Terasa hatu sangat bahagia...
Ada2 saja ba cara c christ ni mau ambil hati sy...
C christ turun dari kereta then dia tingu sy ..sy tingu saja ni gelagat dia...
C christ behenti kejap d luar pintu tempat sy duduk then dia buat bentuk💖💖 pakai jari dia... sy punya hati time tu memang lumpat2 suda kegembiraan... happy la ba bofren buat suprise sampai begitu... selama ni langsung nda pernah sy kena layan begitu...
Menitis juga air mata sy dalam masa yang sama Memang merah muka sy time tu... sy malu ba kena layan begitu tapi dalam masa yang sama sy happy dan sangat2 bahagia...😄😄 siap sy senyum lebar sampai telinga... time c christ mau jalan pigi tempat sy mau buka pintu...tiba2 muncul tu 1 lelaki yang betul2 sy kenal pigi arah kamii ..dia bawa parang.. c christ time tu ngam2 membelakang tu org so, memang dia nda nampak...
"Christtt",sy teriak panggil dia then sy buka pintuu...sy betul2 panik time tu...
Tapii c christ nda sempat mengelak ...suda c noel libas tu parang pigi perut c christ. ..
" christtttt",sy teriak ni sambil pigi peluk dia...
Keadaan c christ time tu antara sedar dan tidak suda...
" tolongggggg....tolonggggg", sy teriak ni tapi sy masi peluk c christ. ..
Dalam sy panik pun sy masi dengar suara c noel berabis ketawa sana...
" sialllll....ko noellll", sy teriak ni sama c noel... sy betul2 benci tu lelaki...
Noel tarik rambut sy ni.. sy nda suda rasa tu sakit time tu...
" sy suda cakap ko...kalau sy nda dapat ko, siapa2 pun tidak akan dapat kooo!!", c noel tengking sy ni...
Time tu ramai orang pigi tempat kami... then ada yang call ambulance. .. ada juga yang pigi tulung sy buka cengkaman c noel gila....
lepas noel 'tetak' c christ terus dia pigi buang tu parang... maybe kalau tidak mungkin juga sy sekali dia pigi 'tetak 'tu... tapii sy lebih rela mati daripada hidup sama lelaki macam c noel ni...
Lepas orang awam tangkap noel...sy belarii pigi tempat c christ. ..
" christtttt...", sy teriak2 ni kasi goyang2 badan c christ. ..tpii dia nda sedar suda time tu..
" christtt jgn kasi tinggal syyyy!!", time tu sy menangis suda ni...
Nda lama tu ambulance sampai thwn dorang angkat c christ. .. sy naik sekalii ikut pigi hospital. ..time tu sy nda suda rasa sakit luka2 d badan sy... smpaii d hospital terus c christ kena kasi masuk d bilik bedah.. sy nda d benarkan masuk... time sy tunggu d luar tu , sy betul2 nda senang duduk suda...
" chirsttt...christttt", tu saja dalam kepala sy...
Sy hanya mampu berdoa time tu... sy mau kol family c christtt tpii sy nda tau no dorang... then sy kol family sy... tu malam juga dorang datang pigi hospital...
Sy pun nda tau berapa lama sy tunggu c christttt d luarr... nda suda sy pedulii berapa lama... apa yang penting sy mau c christ selamat...
" siapaa family c christ Allen", muncul2 saja tu nurse terus dia cari family c christ. ..
Dup...dup...duppp...
Macam mau pecah jantung sy sebab sy betul2 risau keadaan c christ...hati sy betul2 nda tenang time tu...
" kenapa nurse? C christ tunang sy", sy cakap ni... terus sy berdiri then tanya tu nurse. ..
"Oh begini ms..ms kena bertenang arr", bilang tu nurse then dia usap belakang sy...
" kenapaaa??", sy tanya balik ni..
" tunang ms.tiada suda... dia hilang banyak darah....
Timee tu fikiran sy betul2 kosong ni... sy bingungg...sy berabis menangiss... sy langsung nda peduli suda keadaan sekeliling sy ...familyy sampaii pun sy nda suda sedar...sy betul2 lupa dunia..Time tu nurse bagi barang2 c christ. .. sy ambil hp dia then sy kol family c christ kasi tau pasal c christ. .
" sekarangg juga sy datang", bilang bapa c christ. ..
Sy berabis menangis ni...
Time tu macam sy mau pigi bunuh saja c noel...
" gara2 ko la semua ni berlaku noell!!", sy cakap dalam hatii ni ...time tu sy berabis genggam tangan sy ..
Nda lama pu polis sampaii ..dorang tanya sy pasal tu kejadian...
Jadi sy kasi cerita dari A-Z. ..
" noel suda kena tangkap sebab d bawa pengaruh dadah", tu polis bagitau sy...
Menitis air mata sy...sebab sy rasa tu tidak setimpal pu dengan perbuatan dia sama c christ. ..
YOU ARE READING
MY PAST (COMPLETED )
ActionTp ni cerita mmg 100% kisah benar Mgisahkan kehidupan seorang gadis yg masi d bayangi dgn kisah silam dia..bermula dr kisah dia d rogol oleh Abg sdri seawal umur 10 thn...x d percaya kluarga sdri..d pulaukan..hilang keyakinan diri,suka menyendiri...