PART 10

318 21 3
                                    

PART 10
#mypast

KALAU pigi sekolah tu noel selalu singgah sy then kami sama2 naik cater bas... tapi noel mesti mau sy d sebelah dia... dia nda mau siapa2 mau dekat sy... apa lagi kalau yang lelaki pigi dekat sy , memang noel betul2 mara sama sy...
Sebenarnya noel ni D skul pun pelajar pandai ba... memang dia selalu dapat anugerah pelajar terbaik...semuanya berubah sejak sy tolak cinta dia... betul2 100% dia berubah ...
Cikgu2 d sekolah kami pun perasaan sama perubah sy..

" fatraaa..", cikgu panggil sy...
" kenapa c noel tu semakin selalu suda nda datang sekolah.. ko pun sama juga...pelajaran kamu semakin merosot", bilang cikgu ni...
" sy selalu nda sihat cikgu...c noel sy nda tau kenapa", sy menipu lagi ni sama cikgu sy..
" kamu ada masalah ka fatra?", cikgu tanya sy ni..
Sy tunduk saja ni sebab sy binggung nda tau mau jawab..
" kalau kamu ada masalah ..kamu kasi tau cikgu mana tau cikgu dapat bantu kamu", bilang lagi tu cikgu...
Sy masi dengan gaya sy tunduk membisu saja...
" kenapa ko diam fatra?", cikgu tanya lagi ..
" tiada apa2 cikgu", sy cakap ni...
" kalau kamu ada masalah, jangan segan2 bagitau cikgu arr.. kamu boleh balik kelas", bilang cikgu... semua cikgu2 d sekolah sy ni suka ambil berat ba sama masalah pelajar...
Sy jalan ni balik kelas... time sy masuk kelas tu... punya tajam mata noel tingu sy... sy nda berani ni tinggu dia... sy diam saja pigi duduk sana tempat duduk sy...
Time kami balik sekolah tu , noel rentap tangan sy.. sy diam saja ni bekaras ikut saja langkah dia... dia bawa sy pigi sana ruma dorang...
" papp! "
Noel tampar sy...
" kenapa juga ko pigi becakap sama tu cikgu tadiii", noel tengking sy...
Sy betul2 nda suka kena tengking ba...
" ko tau ka , sy nda suka tingu ko becakap sama lelaki lain", beteriak2 suda ni noel becakap...
Sy sana mampu menangis saja ni... suda dia pukul sy 1 kali... sekarang dia semakin naik tangan... tu sakit cuma tuhan yang tau saja...
" berapa kali sy mau bagi tau sama ko yang jangan sesekali becakap sama lelaki selain sy", bilang lagi noel ni dia cekek leher sy...
Sampai sy tebatuk2 ba dia cekek leher sy...
" ko faham ka fatraaa... sy nda suka ko becakap sama lelaki lain... ko fahammm!", macam hilang akal suda noel ni pukul sy...
Sy tetap kasi zip tu mulut sy... apa lagi sy mau cakap kalau dia suda pukul sy... kalau sy menjawab sana la dia tambah mau mengamuk sma saja..
" noel kasi mati saja sy ba",sy cakap ni... menitis air mata sy tinggu karenah noel d depan mata...
" buduuu! Mana boleh sy kasi mati ko", bilang noel ni..
Lepas dia kasi lepas tangan dia.. dia ambil barang dari beg sekolah dia...
Tekejut sy tinggu noel kasi keluar tu gam...
Dia paksa sy mau isap tu gam ... kalau sy melawan sana la dia berabis tampar sy...
( sy susa mau kasi bayang balik apa yang berlaku time tu..) 😭😭
Noel kasi tolak tu kepala sy then, dia kasi letak sana lidung sy palastik supaya sy boleh tehidu tu gam...time tu mati jak sy ingat oh...macam tersekat d korongkong tu nafas sy... sesak sebab telampau tehidup tu gam.
Suda la sy ni kicil2 .. noel pun apa lagi sana la dia berabis isap tu gam yang d tangan dia...
Time dia 'high 'tu sana la dia berabis kasi tolak tu kepala sy smpai sy terbersin bersin bah tehidu tu gam..punya lama tu noel tahan kepala sy tu ...sampai sy rasa sy betul2 sesak nafas...then keadaan kick sudah mengKali  sy time tu , smpai kena bawa make love pun sy betul2 nda  sedar suda...

Sy betul2 kecewa sama perbuatan noel.. semakin lama semakin menjadi gaya2 dia... sejak kebelakangan ni noel semakin berubah...
" jangan ko fikir ko boleh lari dari sy", bilang noel ni d belakang sy...
" sanggup betul oh ko buat sy begini noel", sy cakap ni... time tu sy betul2 sedih sama perubahan besar c noel...
Noel d depan sy sekarang bukan noel yang sy pernah kenal dulu...
" sy cakap sedia fatra... tidak ada sesiapapun yang boleh rampas ko dari sy", bilang noel ni sambil ketawa2 macam orang hilang akal...
" takkan ko mau seksa sy sampai begini noel... ko cakap ko sayang sy tapii macam ko maj seksa sy pula", sy cakap ni... betul2 sy nda boleh simpan suda tu sakit hati d hati ba...
" hahaha sy masi sayang ko ba fatra... see, sy masi d samping ko", bilang noel ni sambil dia pigi usap2 pipi sy...
" kalau ko banyak cakap , ko tau kan apa jadi sama ko ", bilang noel ni yang membuatkan terbantut apa2 benda yang sy mau cakap sama dia...
Sy diam saja ni...
" ba bangun la ..nti sy hantar ko pulang", bilang noel ni... sy sendiri nda faham sama perangai noel ni...
Betul2 susa mau jangka..
" cepatt laaa", bilang noel ni...
Sy cepat2 besiap then ikut bunyut c noel pigi naik kereta... siapa sangka anak orang berada boleh beperangai pelik macam tu...
Sy sendiri pun nda akan sangka perubahan besar sama noel lepas dia tau sy ada crush ...
Bila sampai ruma sy cepat2 pigi mandi then sy pigi cari makan d dapur... sejak kebelakangan ni badan sy semakin susut... sebab kadang2 noel kurung sy sampaikan makan minum nda terjaga disebabkan perangai dia yang kuat cemburu...
Yaa, sy sedar juga sy betul2 tertekan sama noel .. sy suda sedaya upaya mau kasi lupa dia tapiu sy nda mampu kalau nda terjumpa noel...
Bukan sy nda pernah kasi ignore saja noel... tapi tu hari sy ba sy nda mampu lawan... pernah sekali tu sy try nda pigi jumpa noel tapii sy rasa ni badan sy betul2 panas then fikiran sy cuma ada noel... kadang2 sg nda boleh befikiran secara waras kalau nda tejumpa dia ...
" fatraaa kenapa petang suda baru ko balik", bilang kakak no.2 sy ni.. sambil dia masak sana d dapur..
" oh tadi sy ikut kawan pigi study group sana d ruma kawan", menipu lagi ba sy... sy cepat2 mau masuk bilik ni...sy takut ni kakak nampak lebam2 d badan sy...
" oh..ngam laitu... ko rajin2 belajar arr", bialng c kakak ni... nasib baik juga c kakak nda curiga sama diri sy... tapii sy nda tau kenapa sy mau kasi tapuk perbuatan noel dari dorang semua. ..

To be  continue
Stay tuned

MY PAST (COMPLETED )Where stories live. Discover now