PART 16
#mypastYaaaa... akhirnya kami habis suda PLKN... sedih ni mau bepisah sama kawan2 sy terutama c cherry ni... sebab dia la banyak bantu sy berubat... setiap hujung minggu ni dia bawa sy balik kg dia... even sy nda baik sepenuhnya tapii sy bersyukur ada orang sanggup tolong sy...
" ko mesti lawan arr fatra kalau ko rasa nda selesa badan ko... jangan ikut kata hati", sy masi ingat pesan mami c cherry...
Last d kami sama2 d pekan ...😢😢nangis2 la kami ni mau bepisah sebab Balik suda kan tempat masing2 ..nda tau bila lagi dapat bejumpa..
dan opkos la c christ janji lepas PLKN kami nda akan lost contact sebab tu la dia bagi sy HP pula..😂😂
sy macam selalu la balik sana d rumah Kakak sy then c christ balik kg dia..Noel??
Nda payah cakap la sebab memang dia berabis mau jumpa sy tapi sy lock habis2 tu pintu ruma...
Sy sentiasa bekurung dalam ruma..sy nda keluar2... sy betul2 takut tejumpa nti c noel pigi culik sy time tu...Beberapa hari sy habis PLKN , keluar suda result SPM kami...
Ringggg....
Hp sy bebunyi.. sy memang tau siapa yang call sy ...
" hello", sy cakap ni lepas angkat tu hp...
" fatraa nti sy kasi kawan ko time ambil result arr...jangan ko susa hati sana", bilang c christ
Sy betul2 bersyukur ba masa ambil result SPM tu nasib baik juga c christ volunteer pigi kasi kawan sy ambil...
Kalau nda memang sy kasi biar saja tu result behabuk sana d sekolah...
Time kami sampai tu d sekolah, mata c noel tingu sy macam mau telan sy ni.. sy boleh tau dia betul2 mara masa tu sebab nda dapat buat apa2 sama sy...
Tambah dia mara ada lelaki d samping sy...😂😂
Begagar ba juga lutut sy time tu tapii ada c christ kan d sebelah sy... tu la c noel nda berani buat apa2..then lepas ambil tu result kan ,sy sempat juga 'say bye2' sama kawan2 sy lain then sy trus cepat2 pigi tempat c christ...
ada juga c noel p kejar tapi punya sy belari...umpama pertandingan.lumba lari ba sy belari time tu..haha
" fatra berhentiii", c noel teriak tapi sy mana mau peduli suda...
C noel teriak lagi ba suruh sy brhenti.. semua ni pelajar tingu kami... yaiii... betul2 bikin malu tapii sy cuma fikir keselamatan sy time tu...
Bila noel nampak c christ terus dia behenti sebab kan ada juga cikgu time tu...
Lepas tu memang kerap c noel pigi mengintip sana d kawasan ruma kakak sy tapii sy sama c christ bukan selalu keluar... dan memang sy duduk terperap dalam ruma saja...Beberapa hari dari sy sambil result tu...
" christ, sy betul2 bosan oh ... sy fikir mau cari kerja ni", sy cakap sama c christ time c christ call sy...
" tapii bahaya ba fatraa nti ko tejumpa c noel lagi...bahaya tu dia", bilang c christ ni...
Sy terus tediam no bila nama c noel kena sebut... sy trauma dengar tu nama ba..
" nda apa la christ...sy pun takut juga tejumpa dia", sy cakap ni...
Lepas kami becakap2 sama c christ tu kami end call la...
Sy ni bukan jenis suka duduk dia... memang sy betul2 bosan bila duduk d ruma saja...ngam2 anty c christ cari orang mau jaga butik dia ba terus c christ rekomen sy ni.. then start dari sana la sy bekerja suda... c christ la yang ambil , hantar sy pigi kerja...
2BULAN KEMUDIAN
" ko fikir ko mampu lari dari sy!", c noel cakp ni then dia tarik rambut sy...
Sy sendiri nda tau d mana silapnya buli2 noel tau d mana tempat sy kerja...
Dia kasi hampas kepala sy pigi dinding.. suda la sy tiada kawan time tu... sy teriak2 ni tapii noel mana peduli suda semua tu...
" ko sekarang berlagak suda sebab ada bf baru suda kan sundalll!", beteriak2 ba c noel cakap...
"Papppp"... dia bagi sy 1 tampar...
Sy mau melawan juga tapi mcm mana mau kasi lepas tangan sy time tu...dia terus lock ni... sy nda mampu buat apa2 ni ...lagipun tenaga c noel lebih kuat dsri sy ba...yang sy cuma mampu menangis sambil berdoa supaya ada yang nampak noel buat sy begitu...
" ko fikir sy susa sangat ka mau cari ko?😏 ", dengan sinis nya noel cakap begitu...
Sy cuba2 juga mau melawan tapiii...
" ko mau bf ko kena langgsr lorii? Melawan laaa..melawan laaa...", noel ugut sy ni then dia kasi hampas lagi sy pigi dinding...
Sy betul2 rasa lemah ni...sy nda mampu suda mau brdiri...
" ko lari pigi mana sekalipun , sy akan dapat cari ko juga", bilang noel sambil dia.ambil sy punya dompet... semua kad bank, ic semua d dalam tu ...
" kalau ko cuba lari , sy kasi langgat lori tu bf ko", bilang noel... sy betul2 mau mati ba dengar tu ugutan dia... sy betul2 nda mampu hadam tu setiap perkataan yang dia cakap tu...
Sy takut ba sebenarnya... dia akan libatkan c christ ...
Time balik dsri kerja c christ ambil sy ni...
" fatraa kenapa juga ko punya muka lebam2 ni?", bilang c christ... sy nda berani ni mau bagitau hal yang berlaku...
Tapii bila c christ balik2 tanya sy kenapa muka sy lebam2...
" c noel datang pigi butik then dia pukul sy... dompet sama dokumen penting semua doa suda ambil", sy cakap ni...
Ya...c christ betul2 tekejut ni...
Then c christ trrus simpang pigi jalan lain ni...
Time sy bingung2 tu , sy risau juga ba sebab c christ buat keputusan mendadak...
" kita pigi buat laporan polis", bilang c christ ni...
Sy ikut saja la sebab ni semua untuk kebaikan sy...
Time kami buat laporan tu... sy kasi cerita semua apa yang noel buat sama sy... lepas siap buat laporan polis trrus c christ bawa sy balik ruma bapa dia... sebab time ni kakak sy jalan pigi outstation so, sy memang tiada kan tinggal d ruma...
" sy nda mau kasi biar2 c noel pigi ganggu lagi ko ", bilang c christ ni...
Sy betul2 terharu sama keprihitinan c christ untuk sy...
Kami singgah sekejap saja d sana ruma kakak sy untuk ambil pakaian sy...then kami teruskan perjalanan pigi ruma bapa c noel..To be continue
Stay tuned
YOU ARE READING
MY PAST (COMPLETED )
ActionTp ni cerita mmg 100% kisah benar Mgisahkan kehidupan seorang gadis yg masi d bayangi dgn kisah silam dia..bermula dr kisah dia d rogol oleh Abg sdri seawal umur 10 thn...x d percaya kluarga sdri..d pulaukan..hilang keyakinan diri,suka menyendiri...