PART 11
#mypastSEJAK kebelakangan ni sy perasan suda ni sama perubahan badan noel... kalau dulu dia berisi sikit tapii sekarang dia semakin kurus... kalau dulu dia terurus lagi tapii sekarang kan keadaan noel semakin nda terurus suda ni... dulu kan manada dia merokok tu padahal sekarang dia la 'tai' rokok...
'Ringggg'....
hp sy bebunyi ni...
Then sy pigi angkat tanpa tingu siapa pemanggil..
" hello fatra.." bilang noel ni... time tu sy betul2 tekejut ni dengar suara dia... sebab lemah lembut ni dia becakap sama sy...
" kenapa?", sy cakap ni ..
" ko keluar sekarang..sy d luar suda ni", bilang noel... sy terus letak tu hp then sy belari keluar... kalau lambat sikit memang noel tengking suda sy...
Noel betul2 tau jadual harian kakak sy ni... even Malam2 pun macam dia tau2 saja ni kakak sy tiada d ruma... kalau kakak sy tiada memang noel selalu bawa kluar..dia selalu bawa pigi rumah Dia, or pigi sana tepi sungai, kalau tidak pun kami stay d dalam kereta saja ni..yg penting sy sama2 dia.. tapi itu pun nda sah kalau sy nda rasa tu sepak terajang dia..
sampai la lebam2 1 badan sy noel kerjakan...
sepanjang sy sama2 noel,mati ja nda sy rasa time tu...
" ko nda payah la pigi sekolah bisuk tu", bilang noel ni sambil dia belek2 badan sy yang penuh lebam...
Sy diam saja time tu... sy malas mau bedebat sama noel... last2 nti sy juga yang kena belasah...
Nda lama tu noel start kereta then dia bawa sy jalan ni... lepas sampai d kedai 24jam dia suru sy turun pigi membeli...
" sy nda mau la...banyak lebam ni d muka sy", sy cakap ni sama noel...
" sy cakap pigiiii", bilang noel tapi sy masi diam membatu sana d sebelah sy...
"Budu ka sy mau kena suru pigi beli kon*om...",sy cakap dalam hatii... betul2 gila suda ni fikiran noel...
" cepatt laaa...", noel tengking sy ni d sebelah dia...
Sy masi diam membisu d sebelah dia... sy duduk bekaras sana..." pap...papp...papp!"..
Noel tampar2 sy... dia mara kalau sy nda ikut apa yang dia suru...
Sy tahan saja ni air mata sy time tu... padahal sakit baitu kena tampar...'Bukk!'..
Noel tumbuk kepala sy... tapii sy tetap juga nda mau pigi... biar pun kepala sy benjol suda..
Bila sy suda kesakitan betul dan nda mampu bertahan...sy terpaksa juga pigi beli apa yang dia suru sy...sebab nti dia belasah sy sampai nyawa2 ikan tu...
Bila kami sampai d ruma noel... sana la noel kurung sy d bilik dia...
Langsung nda pun dia tanya sy pasal makan or minum...
Dia akan kurung sy sampai tiada orang d ruma dorang tu...so, memang sy nda akan dapat mandi, makan ataupun minum... terpaksa sy tahan saja la sambil menangis setiap kesakitan yang noel kasi hadiah
Untuk sy..
" nda payah lagi ko keluar2 ...duduk saja dalam bilik ni", bilang noel sambi dia tutup tu pintu bilik...then sy dengar noel lock tu pintu dari luar... sy berabis menangis ni... sy tapuk2 menangis sebab kalau noel nampak sy menangis sana la dia lagi suka kasi sakit sy tu...
Beberapa hari noel kurung sy tu... tu lebam2 pun behilang suda semua... baru sy dapat keluar dari bilik noel ni... then baru sy dapat mandi..
" nanti bisuk kita sama2 jalan pigi sekolah..nanti sy singgah ko", bilang noel ni... sambil dia usap2 kepala sy dengan penuh kasi sayang..
"Ba", sy jawap pendek sja ni... sebab kalau sy nda jawab nah sana la penyebab noel pukul sy nanti...
Time sampai d ruma kakak sy..sebelum sy turun tu noel cium dahi sy... macam sy betul2 rasa d sayangi ni... kadang2 sampaikan sy lupa yang noel selalu pukul sy ba...Keesokan harinya, sy sama noel pigi sekolah macam selalu la... tapii sy suda warning awal2 jangan becakap sama mana2 lelaki sepanjang d sekolah... and yess... terutama c clif sebab clif pernah kasi bocor rahsia noel kan...
Kawan2 noel yang lain tu memang makan duit suap saja dari noel... for reason jadi mata2 c noel untuk perhatikan setiap pergerakan sy...
Sepanjang masa persekolahan pergerakan sy memang noel kawal ketat... kalau silap sikit..memang sy makan sepak terajang dia suda...
One day, noel panggil sy ni tiba2... ngam2 time tu sy duduk2 sana tempat duduk sy then semuabpelajar yang lain suda keluar pigi kantin seba time rehat ba ni....
" fatraa...mari sini kijap", bilang noel ni sambil dia pakai isyarat tangan...
Sy cepat2 la pigi dekat dia sebab nti2 sy makan sepak penampar..sy juga yang susa...
Noel tarik tangan sy ni bawa jalan...sy pun ikut saja la mana noel bawa sy...
" fatraa ko pigi curi tuna laptop cikgu", keras ni suara noel sambil dia renung tajam sama sy...
Baru sy dengar perkataan 'curi sama cikgu' mau mengigil 1 badan sy ba...
" sy kehabisan suda syabu ...kering suda tu duit belanja yang dady sy bagi ", bilang noel ni...
Dalam ketakutan terpaksa juga sy turut ..tapii malang tak merbau... cikgu kedapatan perbuataan sy tu... time ni sy betul2 kena siasat ba... time tu sy cuma menangis ni...
Tu hati sy betul2 mau kasi tau cikgu ba apa yang berlaku sebenarnya tapii sy nda mampu buka tu mulut sy mau becakap hal sebenar sama cikgu...
" fatraaa, cikgu nda pernah terfikir sampai tahap begini perbuatan ko", bilang cikgu ni...
Sy dengan gaya sy yang diam sambik menitis air mata sja la... sy betul2 takut suda time ni... c noel mana mau akun tu kalau sy cakap dia yang suru... so, memang sy pendam saja dalam hatii... ( bila sy fikir balik sekarangkan, sy menyesal betul nda bagi tau tu cikgu pasal apa yang berlaku)
" cikgu tinggu macam ada benda yang ko mau bagi tau cikgu", bilang cikgu sambil dia duduk menghadap tempat duduk sy...
Sy berabis mau kasi tau ba tapii tu mulutkan macam kena zip ni...
Dari tu kes , sy selalu dalam pemerhatiaan guru2 suda... sebab banyak yang cakap sy semakin berubah ba... termasuk kawan2 1 kelas sy yang tegur sy ni... sy bersyukur juga sebab tu kes curi laptop tubkan nda kena bawa pigi kes polis... memang matii oh sy kalau jadi kes polis....
Sy selalu suda ni kena kaunseling... tapi noel nda suka tu , sebab lelaki ba tu cikgu yang bagi sy kaunseling... setiap kali sy masuk bilik kaunseling kan setiap kali tu badan sy lebam2 ...noel kerja kan...To be continue
Stay tuned
YOU ARE READING
MY PAST (COMPLETED )
AksiTp ni cerita mmg 100% kisah benar Mgisahkan kehidupan seorang gadis yg masi d bayangi dgn kisah silam dia..bermula dr kisah dia d rogol oleh Abg sdri seawal umur 10 thn...x d percaya kluarga sdri..d pulaukan..hilang keyakinan diri,suka menyendiri...