PART 17
#mypastBUKAN semuanya persahabatan boleh menghancurkan kita... c christ memang jauh berbeza sama noel...
Sy rasa bangga ada kawan macam c christ.... ya sebab sepanjang sy kenal sama dia , langsung nda pernah ni dia ambil kesempatan or kasi sakit sy seperti noel buat sama sy... even c christ terlalu baik sama sy tpii sy tetap masi berhati2. ...sy nda mau 'pisang berbuah dua kali'... sy cukup2 trauma sma perbuatan c noel...
Time sy d ruma c christ...sy tidur d bilik dia then c christ pula tidur d ruang tamu... sy betul2 selesa sama c christ then yaaa...timbul bunga2 suda d hati sy sebab even c christ tau masalah sy sama c noel tapi selama sy kenal dia dia langsung nda pernah ambil kesempatan sama sy...
Time sy tidur d ruma bapa c christ,sy kunci rapat2 pintu bilik c christ...
"Bummm...."
Hujan lebat ni..
Sy duduk sana d sudut bilik c christ... sy betul2 trauma situasi begini... asal hujan lebat and beguntur memang begagar badan sy ..sampai brpeluh2 ni... sy akan teringat balik zaman kanak2 sy yang hitam... sy menangis ni sambil peluk lutut sy sambil beduduk..
"Kenapa la hidup sy sangat2 malang?",sy tanya ni sama diri sy sendiri...
Suda bertahun2 sy nda balik kg...bertahun2 juga la sy nda jumpa family sy kecuali kakak sy no.2 yg tempat sy tinggal sekarang tu... kalau kakak sy balik kg pun sy memang langsung nda ikut... sy betul2 benci sama abg sy c fero tu... sy rasa jijik sama diri sy sendiri bila nampak sy...
Pasal zaman kanak2 sy tu, langsung sy nda pernah bagitau c christ... sy malu sama diri sy kalau kasi tau christ pasal ada abg begitu...
Lagipun sy nda christ nda pernah declare sy pasal hubungan kami...
Tapii sy rasa selamat bila sama2 c christ... dia sentiasa kasi lindung sy apa pun berlaku...
Ya, sy takut andai 1 hari nanti c christ akan kasi tinggal sy...1TAHUN KEMUDIAN
Suda 1 bulan sy jaga mami sy , sepanjang tu langsung mami sy nda mau becakap sama sy tapi nasib baik juga la dadi sy bertegur sapa suda sama sy... sy nda la rasa jangkal sangat...
" mami ko boleh keluar suda hospital hari ni", bilang c dadi ...
" oh", pindik saja sy jawap sebab sy nda tau mau cakap apa lagi... even sy ni mami sy nda pernah peduli suda tapi d hati sy masi ada perasaan sayang sama family sy... sy happy la mami sy boleh keluar hospital suda...
"Fatraa, nti ko ikut kami balik...lama suda ko nda balik d ruma", bilang dadi sy...
"Eeee...
" nda payah la banyak alasan ...ruma ko juga baitu... dadi mau betul ko balik d ruma..lagipun ko suda habis sekolah...bertahun2 ko nda balik d sana", bilang dadi ni dia potong cakap sy...
Sy masi berbelah hati ni sebab kan ada abg sy c fero sana ni... sy betul2 risau tapi sy nda sampai hati ba kasi ignore pujukan dadi sy😢..
Dalam keadaan terpaksa , sy ikut juga dady sy balik kg...
So, tu malam sy nda dapat tidur ni ...macam2 ni dalam kepala sy... sy masi tebayang2 mata 'gete' abg sy...
So tu malam sy takut2 ni tidur... tu tempat kan memberi kesan yang paling dalam sama kehidupan sy sekarang...
Tu malam hujan lebat ni d kg...
Dalam sy ketakutan...sy betul2 nda dapat tahan tu rasa mengantuk... penatkan jauh perjalanan balik kg...
Time sy mau mamai2 suda tu , sy rasa ni ada tangan menjalar d badan sy...
" bubb..."
Kena tumbuk perut sy... sy cuba melawan tapi mulut sy kena tekup...
Habis koyak rabak pakaian sy... sy menangis suda ni..dalam bergenang air mata sy tu sy boleh nampak senyuman c fero... sy betul2 benci sama senyuman dia ni... dalam pergelutan tu dia kasi masuk anu dia...
Sy berabis mau tendang belakang dia tapii dia suda lock segala tangan sama kaki sy...dia punya tangan sebelah bikin tekup mulut sy...
Sy hanya mampu menangis...
After fero puas kasi lepas nafsu dia, dia ketawa2 time pakai pakaian...
" sy nda pukul ko kalau ko layan sy bagus2", bilang c fero ni...then dia cepat2 keluar...
Sy peluk badan sy ni, sambil menangis...
Sy betul2 rasa jijik sama diri sy... sy tepuk tu bantal d muka sy then sy berabis menangis sampai sy nda sedar suda bila masa sy tetidur...Besok pagi tu sy betul2 rasa badan sy lemah... tapi sy cuba gagahkan diri mau bangun...
Time kami breakfast tu.. sy kira mau bagitau dadi sy pasal perbuatan fero tu malam tapi sy tau dorang nda akan percaya sama sy... suda la selama ni pun dorang mana percaya sama sy... sy diam saja la d depan mami sama dadi sy...
Ringgg....
keluar nama c christ... sy senyum sebab sy rindu dia...
" hello fatraa...ok juga ko d sana ka?", bilang c christ...
" ooo..hiii ... o...okey juga sy ni", tergagap2 ba sy mau becakap sebab sy masi keliru antara mau bagitau c christ atau tidak perbuatan abg sy tu... tapii sy malau ni kalau mau bagitau..
" fatraa...ko dengar ka?", bilang c christ ni...
" aa...arr..apa?", sy blur2 ni ...fikiran sy melayang2 suda...
" sy bagitau ko nti hujung mggu sy pigi d sana kg kamu", bilang c christ ni...
" buli juga ba..", sy cakap ni sebab mami sama dadi sy kenal suda sama c christ kan...sebab sepanjang mami sy d hospital memang c christ selalu datang lawat sy...
"Byee... kita jumpa hujung mgu", bilang c christ ni...
" ok...bye", sy ikut saja rentak c christ becakap... fokus fikiran sama masi sama perangai c fero yang bikin panas...Seperti yang c christ cakap tu, hujung mggu tu c christ datang d ruma kami... sy la paling gembira time tu... kalau ada c christ nda la sy rasa tersisih ba...
Tapi sy perasan juga mata abg sy tinggu c christ memang ketara la dia nda suka kedatangan c christ d ruma dadi sy tu...
" ngam la juga ko jalan2 d sini... ", bilang dadi sy ni...
" ya tu la angkol... bukan selalu dapat melawat d sini",bilang c christ ni...
Memang rancak la dorang becerita... sy diam saja ni dsri tadi... sy nda tau apa mau cakap ba time tu... yang sy tau hatii sy memang rasa happy dengan adanya c christ d sisi sy... sy betul2 rasa selamat bila sama2 dia... lagipun sepanjang c christ d kg sy tu , abg sy mana boleh buat apa2 sama sy....To be continue
Stay tuned
YOU ARE READING
MY PAST (COMPLETED )
ActionTp ni cerita mmg 100% kisah benar Mgisahkan kehidupan seorang gadis yg masi d bayangi dgn kisah silam dia..bermula dr kisah dia d rogol oleh Abg sdri seawal umur 10 thn...x d percaya kluarga sdri..d pulaukan..hilang keyakinan diri,suka menyendiri...