No bo to chłopaki . Po filmie poszłyśmy się pakować . I o 22 poszliśmy spać . Mac pytał sie czy Martyna się w nim od początku roku kochała. Ja powiedziałam że tak . I po co mu to było? No właśnie . Moja inteligencja jest świetna. Jutro idziemy do skateparku , trochę pojeździć.
____________________________________
Kiedy leniwie wstałam łóżka podeszłam do szafy i wybrałam czarne jensy i krótką bluze o kolorze niebieskim. Bo dziś nie miałam weny na przebieranie się. Gdy byłam już w połowie schodów poczułam zapach dobrze mi znany jajecznicy! Jej klej jak dawno jej nie jadłam. Po krótkiej chwili byłam już w kuchni i widziałam że wszyscy czekają na danie ktore podaje Martinus. Byłam ciekawa jak smakuje to w jego wykonaniu ale najpierw dałam a raczej całowałam sie przez pięć minut z moim skarbem . Następnie poszłam zjeść . Ciągle rozmawialiśmy , na każdy no dobra prawie każdy temat. Po śniadaniu poszliśmy po deski i od razu na skatepark to było jedne z lubianych przeze mnie miejsc. Ale ten wypad na park był słaby bo nasza zakochana para ciągle się miziała . Aż nie podeszłam i kazałam im jeździć a nie się ciągle ale to ciągle miziać jak Idiotka z Debilem. Ale szczerze mówiąc to pasowali do siebie podobne charaktery wygląd zachowanie itp.
W domu tak jakby prawiłam im ''kazania'' oni po moim wypowiedzeniu się każdy się śmiał ale z czego ? Tego nikt nie wie . Powiem tylko jedno , otacza mnie banda debilizmu i Idiotyzmu. I na tym chyba skończę bo mózg mi wypali.
******************************
Hejo! Mam pomysł na nową książkę . Wiecie takie bad boys i te sprawy . No więc pytanko : czy chcecie?
Piszcie kom i jak się podoba to głosujcie. WOW pierwszy raz rzebram o komy i głoski.
Pa
CZYTASZ
Czy warto wierzyć? Marcus & Martinus
FanfictionOla z Polski od 3 lat mieszka w Norwegii poznaje tam dwójkę wspaniałych chłopaków . znajomość? przyjaźń?czy coś więcej? Tego dowiecie się jak bedziecie czytać.