Sabah uyandığımda bağırış sesleri duydum ve hemen kalktım. Aşağıya gözümü okşarken indim " Noluyo ya ne yapıyorsunuz ?" Gittiğimde kavga ediyorlardi annem ile Asmin. Anlamadığım bir şekilde Asmin eşyalarını and bavulunu alarak evden çıktı ki bu benim umrumda mı ? NAYIR. Tekrar yukarıya çıkıp odama girdim. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Odama geçip klasik kalem etek gömlek stiletto giydim. Saçlarımı at kuyruğu yaptım telefonumu ve çantamı alarak aşağıya indim. " Babam nerede ?" Babanın işi varmış erken çıktı" Tamam " dedim ve kahvaltıya oturdum. Kahvaltımı yapıp evden hızlıca çıktım. Arabaya bindim çalıştırırken yanımdakini farkettim. " Ne işin var senin burda? Poyraz" Deniz ben özür dilerim. Hey dudaklarina ne yaptın neden bu haldeler ?" Seni ilgilendirmez in arabamdan " Tamam ama bu konu kapanmadi Deniz" dedi ve arabadan indi. Bende şirkete doğru sürdüm arabayı. Şirkete geçtiğimde odama geçtim. Masanın üstünde bişey vardı yaklaşık açtığımda şaşırdım . Poyraz'ın ve benim fotoğrafım vardı ( Ölen Poyraz ) çevreme baktım ve Poyraz'ın bana baktığını gördüm ve kalkıp perdemi kapattım. Resmide çantama koyup çalışmaya başladım. Taki kapım çalınana kadar "Girr " Giren babam ve avukatımız Duygu Hanım 'di. " Buyrun "dedim ve koltuğu işaret ettim "Merhaba Deniz Hanım " Merhaba Duygu " Hemen konuya gir Duygu . Deniz 'in işleri var" dedi babam. " Peki efendim. Şimdi bildiğimiz gibi Duru Hanım annenizin şirketinde hisselere sahip. Asmin Hanım da kozmetik şirketinde hisseleri var. Ve sizede bu şirket düşüyor. Babanızın emekli olma yaşı geldiği için hisseleri size devretmek istiyor. Ki eğer sizde isterseniz %50 yerine %70 hisseler size sahip olucak " dedi. " Tabi isterim bu benim istediğim ilk şey arasında ama ihale ?" Dedim babama sorar gibi " Merak etme ortaklar var kızım aynı şekilde Poyraz da sana yardımcı olucak" Tamam o zaman " dedim ve Duygu nun uzattigi kağıtları imzaladim. Sona babamı öptüm ve odadan çıktılar. Sekreter telefonumu alarak Miray'ı aradım " Miray bana sütlü kahve getirir misin ?" Peki efendim hemen " dedi ve telefonu kapattım. Ben dalmışken kapım çaldı " Miray kahveyi bırak ve bana geçen toplantıdaki raporları getir" dedim ve kalın bir ses ile " Ben Miray değilim " dedi . Kafamı kaldirdim Poyraz 'ı gördüm " Ne var yine ne için geldin yeter ya bırak peşimi işin yok mu senin be ?" Deniz ben seninle bişey konuşmak için geldim ama burası olmaz" Uf işim var çık odamdan " Deniz !" Dedi bağırarak " İsmimi mi ezberlemeye çalışıyorsun ?" Deniz yeter artık ya. Anlaticam herşeyi . Ben Poyraz . Poyraz'li Deniz'in . Evet seni öptüm. Dayanamıyorum artık. Sen olduğunu bildiğim halde dokunamiyorum sana. Beni 4 yıldır ölü olarak biliyorsun. Ama değilim işte. Ölü felan değilim o lanet ablan yüzünden kavuşamiyorum sana. Özür dilerim seni üzdüm. Her gün mezara gittiğinde bende seninle gidiyordum. Dediklerini seninle duyup seninle ağlıyordum. Seni seviyorum Hırçın Deniz'im. " ben şok olmuş bir şekilde bakarken gözümden yaşlar akiyordu ve Poyraz'im da ağlıyordu. Sonra Poyraz odadan çıktı ben duyduklarimi idrak edip odamdan çıktım Poyraz'ın odasına girdim. Ağlıyordu. Beni gördü daha çok şiddetli ağlamaya başladı. Yanına gittim " özür dilerim Poyraz. Bilmiyordum. Seni kırdığım için özür dilerim. Poyraz'ım. " dedim ve dudaklarına kapandım. Karşılık vermedi bir süre tam çekicekken kendimi belimi tuttu karşılık vermeye başladı. Nefessiz kalinca ayrıldık koskocaman sarıldım kokusunu içime çektim . " Deniz'im seni çok seviyorum " dedi. " Aşığım lan sana " dedim eski günlerdeki gibi. " Aşk benim işim var gitmem gerek. Görüşürüz sonra seni seviyorum " Tamam bal dikkat et kendine seviyorum seni " dedi. Odasından çıktım odama girdim. Perdemi açtım ilk başta. Çantamdan makyaj çantamı çıkarıp makyajımi tazeledim ve telefonumu alarak odadan çıktım. Asmin'e güzel bir hesap sorma vakti geldiği için onun yanına gidicektim. Asmin'i aradım " Nerdesin ?" Şirketteyim de neden ?" Geliyorum oraya " dedim ve adimlarimi hızlandırdım. Arabaya binip şirkete doğru sürdüm.
Yaklaşık 15 dakika sonra şirkete geldim. Danışmana doğru yürüdüm " Asmin nerede? " Siz kimsiniz ve randevunuz var mı ?" Deniz Sağlam şimdi nerede? " Hoşgeldiniz Deniz Hanım Asmin Hanım 4.katta toplantı odasında " tamam " dedim ve asansöre doğru gittim ve hızlıca binerken bir mal bana çarptı. " Oha yavaş olsana bee. Mal " Bilerek çarpmadik herhalde. Mal sensin " dedi. " Bak zaten sinirliyim. Basma damarıma delirtme beni " Yok ya naparsin damarına basarsam ?" Sen kaşindin canım " dedim ve orta kısmına vurup asansöre bindim ve 4.kata bastım. Yukarıya çıkıp toplantı odasını bulmaya çalıştım ama malesef ki bulamadım bende çareyi bağırmakla buldum. " Nerede şu lanet toplantı odası ?" Biri yanıma geldi " Buyrun hanımefendi burada " dedi ve bana eşlik etti. " Teşekkür ederim " dedim ve tıklatmadan içeriye girdim. Herkes bir an bana bakti. " Ne var ? Açıkta bir yer mi gördünüz?" Dediğimde ise herkes tekrar önüne döndü. " Asmin gel buraya" dedim ve odadan çıktım. Arkamdan geldiğini topuklu ayakkabılarınin sesinden anladım . Odasını bildiğim için odaya girdim. Ve önüme döndüm bağırmaya başladım "Ne lan derdin? Kiskaniyorsan söyle . 4 yıl ağladım lan ben koskoca 4 yıl onsuz kaldım. Senin yüzünden . Sen nr biçim bir kardeşsin. İnsan kardeşine yapar mı böyle bir şey yapar mı ? Senden nefret ediyorum Asmin " dedim ve o anlık bir şeyle yüzüne tokat attım . " Ben ben sadece senin iyiliğini istedim. Özür dilerim Deniz. Gerçekten özür dilerim . " Özür dileyince geçiyor mu? Lan ben senin yüzüne 4 yıl kendimi harap ettim. Asla gözüme görünme " dedim ve odadan çıktım. Telefonuma mesaj geldi
Kimden : Asmin
Özür dilerim kardeşim . Seni çok seviyorum.
Kime : Asmin
Kes be kardeş miş. Sen öldürdün onu. Birdaha sakın beni arama mesaj atma. Sen benim için öldün
Dedim ve hızla şirketten çıktım. Sonra bizim şirkete gidip yarınki ihale toplantisi için hazırlık yaptık Poyraz ile birlikte. Beraber şirketten çıktık bize geçtik. İhale için babamla konuşacaktık çünkü. " Bitanem sen nereye gittin? " Hiç ya Asmin i görmeye gittim. " Bişey yapmadın dimi ?" Yok canım napicam ki? " Bilmem. Yani en son beni kıskandığında da bunu demiştin ama kızı gördüğümde ameliyattan çıkmıştı." Bişey yapmadım ki sadece tokat attım o kadar . O zaten Allah'indan bulmuş. Boşver sen onu ee ihale sahipleri ile konuştun mu ?" Konuştum. Yarın bizim şirkette büyük toplantı var. Herşey hazır. Bizim sunacağımız büyük proje onlarınkinin yanında hiç bir şey" Evet duymuştum öyle bişey ama ne bileyim içimde kötü bir his var ya " Herşey iyi geçicek inan. Ne demişler iyi düşün iyi olsun " Aynen öyle heyecandan ölücem. İhaleyi kaybedersek SAĞLAM MİMARLIK'I kaybederiz " Hayır kaybetmicez sus" Peki " dedim ve yarın için tüm dualarimi okudum.