Multimedia Can Sıkıntısı:-):-)
Sabah Duru Hanım'ın kafamdan aşağıya su dökerek uyandım. " Gerizekali ya manyak insan böyle mi uyandırılır ?" Hadi kalk bana anlatman gereken şeyler var " Saat kaç " Saat 06.00 sırf bana anlatman için seni erken kaldırdım " Tamam " dedim ve Poyraz hakkında olan her şeyi anlattım. " Vay anasini yaa. Sen de ne marifetler varmış kızz" Uff küçük bişey di zaten ee sen neler yapıyorsun? Dün o elindeki yüzüğü görmedim sanma " Yaaa Anıl bana evlenme teklifi etti. " Sende kabul ettin tabi " Evet çok güzeldi " başladı oda anlatmaya. " Desene o zaman hayalini gerçekleştirmiş " Aynen öyle Deniz'im ya valla mutluluktan ağladım resmen " Ya bende çok isterim öyle bişey neyse saat kaç ?" 8'e geliyor " Tamam çık odamdan üstümü giyeyim. Ama dur ne giyceme sen karar ver. Nede olsa artık modacisin. " Tamam hadi gel " dedi ve dolaba yöneldi. " Oha kesinlikle bunları giymelisin dedi ve geçen Azra ile aldığımızi verdi.
Altına da beyaz vanslarimi verdi ve odadan çıktı. Bende hızla üstümü giydim. Makyaj ve saç yaparak odamdan eşyalarımla birlikte ayrıldım. Kahvaltıda herkes vardi. Asmin ve Mert bile. Bende her şeyi anlattım onlara.
Şuan şirketteyim ve malesef ki Poyraz babam ile birlikte yurt dışına çıkmış. Banada mesaj atmış ama görmemiştm. Ben çalışmalara başladığımda kapım çaldı. " Girr " Efendim Kerem Kurtuluş geldi. Sizinle görüşmek istiyor." Tamam gelsin " dedim ve odadan çıktı. Biraz korkmadim değil çünkü Poyraz'da yok ürktüm yani. Odaya girdi " Ne var ?" Aa olmaz Deniz Hanım siz misafiri böyle mi karşılıyorsunuz?" Kes ya sen misafir değilsin. Boş insanlara misafir denmez. Çöp denir. O yüzden ne diceksen çabuk de sonra çöplüğe arkadaşlarının yanına dönersin. " Bak bak sen Deniz'e . Bak Deniz sana bir şartım var. Ya bizim şirkette çalışmaya başlarsın yada sana aklına bile getirmeyeceğin şekilde zulüm ederim. " Yok ya ben kendi şirketimden ayrılıp sizin çöplüğe gelcem. Rüyanda bile göremezsin böyle bişey. " Sana 2 gün veriyorum. Sonrasını sen düşün " Sen kimsin be " dedim ve güvenliği arayıp bunun burdan gitmesini söyledim. Ve saolsunlar gelip aldılar. Bende unursamadan çalışmalara devam ettim.
Sonra hemen bu malın tehditleri üzerine bir toplantı düzenledim. Şuan toplantı odasına doğru yürüyorum. Kapiyi açtım içeriye girdim. Herkes ayağa kalktı. Oturun işareti yaparak bende oturdum. " Arkadaşlar şimdi az sonra söyleyeceğim her şey aramızda kalcak. Poyraz'a bile söylemek yok. Anlastik mi? " Hepsi kafa salladı ve bende konuşmaya başladım."Arkadaşlar bildiğimiz gibi biz Kurtuluş Holding'in ihalesini kazandık ve tehdit ediliyoruz. Yani ben. Ama ben onları ne kadar tanıyorsam sizlere zarar vericektir" Bizim ne yapmamız gerek Deniz Hanım " İşte Simge bende onu tam olarak onu beraber çözmek istiyorum " Nasil yani? Bunu nasıl yapıcaz ?" Berkay ve hepiniz şimdi sizden şunu istiyorum. Sakın tek başınıza sokağa çikmayin. En çokta biz kızlar. Çünkü bizim zayıf noktamızi biliyorlar. Her zaman tetikte olmamız gerek ama sakın çok ta düşünceli olayın Poyraz babam Sadık Amca ve diğerleri bunu anlar." Neden şirketi bir süreliğine kapatamıyoruz ?" Eğer kapatırsak neden kapattığımızi sorarlar ve anlarlar " Peki Deniz Hanım neden Poyraz Beye yada Babanıza söylemiyoruz ?" Merve eğer söylesek biz onların gözünde korkak oluruz ve en zayıf animizda birimize zarar verebilir. Ve dediklerimin dışına sakın cikmayin şuan size arkadaş olarak değil patron olarak emir veriyorum. Çünkü birinize zarar gelirse devam eder ve vicdan azabından ölebilirim. " Teşekkür ederiz Deniz Hanım " Bişey değil eğer tehdit tarzında mesaj gelirse lütfen yanıma gelin" Peki teşekkür ederiz Deniz Hanım " Sormak istediğiniz soru varsa sorabilirsiniz " Bişey sorabilir miyim Deniz Hanım ?" Tabikide Ayşe dinliyorum seni " Efendim haddimi aşmazsa neden korkuyorsunuz ?" Çünkü onların nasıl biri olduklarını biliyorum. Nasıl insanlara kötü davrandıkları internette yazıyor. Açın bakın. O yüzden tetikte olmalıyız. " Peki efendim teşekkür ederim " Toplantı bitmiştir kolay gelsin " Sizede efendim " dediler ve odadan çıktılar. Bende en son çıkarak odama girdim. Poyraz 'ı aradım "Canım nasılsın özledim seni " İyiyim ve bende seni çok özledim bitanem " Ee neler yaptınız orada ?" Toplantı iş çok sıkılıyorum keske sen yanımda olsaydın " Bende burda anca çalışıyorum. Oraya gelsem orda da çalışırım "Sende haklısın " dedi ve kapım çaldı. Gelen Danışman Selin'di. " Canım ben seni sonra arayayim mı ?" Tamam canım dikkat et kendine "Sende canımmm " dedim ve kapatıp Selin'e döndüm. " Efendim Selin'cim " Deniz Hanım telefonuma bir mesaj geldi " Ver bakayım " dedim ve telefonu elinden aldım mesaja baktım. " Merhaba Selin Aktoy. Beni tanımazsın ama ben seni çok iyi tanırım. Söyle o Deniz denen patronuna sizi korumaya çalışırken kendi düşer deliğe "
Okuduktan sonra şaşkınlıkla Selin'e baktım " Tamam canım al çıkabilirsin "dedim ve telefonu uzattım. Aldı ve odadan çıktı. Ben hala ne yapacağımı bilmez sadece düşündüm. Boş boş kapıya baktım.Şuan aynı moddayim. Kaç saattir böyleyim bilmiyorum ama aklıma en ufak fikir dahi gelmedi. Aklıma kazidim bugün burada yaticam. Saate baktım 19.42. Şirketten yemek yemek için çıktım.
Şuan tekrar şirkete doğru gidiyorum. Şirkete girdim. Asansöre bindim ve odama çıktım. Tüm eşyalarımı alıp yukarıya çıktım. Kapılarını açıp içeriye geçtim ve kapıları kitledim. Aklıma bunları benim ilk okul arkadaşım olan Öykü'yü aramak geldi ve hemen numarasını çevirdim.
( Mutlimedia Öykü )
" Alo canım nasılsın ?" İyiyim tatlım sen? " Değilim. Hiç iyi değilim Öykü " Ne oldu Deniz dicemde Poyraz'ın ölümünün etkisi altında olduğunu biliyorum. " Yok ya Poyraz yaşıyor " Nasıl o ikimizin gözü önünde gömüldü. " Bizde öyle sanıyorduk telefonda anlatamam şirkete gelsene " Tamam canım geliyorum 10 dakikaya ordayim sen üst katta mısın ?" Evet çabuk ol. Gelirken pişmanlarini al " Tamam geliyorum " insanın iyiki böyle güzel ve iyi arkadaşları var. İnsan ne kadar yalnız kalmak istesede içindeki kalabalık onu rahatsız ediyor ve birine ihtiyacın her zaman oluyor diye düşünüyorum. O yüzden asla yaş benim için önemli değil. İnsan insan olduktan sonra yaşa bakmaz. Yani bu benim düşüncem.Kapım çaldı ve açtığımda Öykü yü görmemle boynuna atlamam bir oldu. " Dur kız yoruldum zaten ikimizde düşücez" Hadi gel seni çok özledim sana anlatmam gereken şeyler var " Ayy meraktan ölcem ilk şu Poyraz meselesini anlat " dedi ve onu yatağa doğru götürdüm ve oturduk. Bende sırayla hepsini anlattım. " Yaa canım arkadaşım benim. Bence Poyraz'a anlat herşeyi bilmesi lazım. A meselesinde zaten tartışmışsiniz. Daha da kötü olmayın " Yaa bilmiyorum ama bir süre anltamicam. Toplanti yaptım zaten. Bugünde mesaj gelmiş danışman olan Selin'e. Bana bişey olmazda onlara bişey olur diye çok korkuyorum. Vicdanımı rahatlatamam " Ya merak etme onlara bişey olmaz. Ama burda korkman gereken sen varsın Deniz. Baksana Kerem denen it seni gözüne almış. Sana zarar verebilir. Sen tabikide kendi şirketinde kalicaksin. Ama gerçekten çok dikkatli olman lazım. Poyraz'da yok burada. O yüzden sakın yalnız gezmiyorsun. Ve çaktırmamaya çalış. " Tamam sanada çok teşekkür ederim Öykü inşallah bişey olmaz. Hadi gel pijamalari giyip yatalim artık " Pijamalari giydik ve yatağa girip yattık...
Arkadaşlar yeni bölümle tekrar karşınızdayım. İnşallah beğenmişsinizdir. Uzun uzun ve sıkça yazmaya çalışıyorum. VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYİN. HEPİNİZİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM. DİĞER BÖLÜMLERDE GÖRÜŞÜRÜZ
BENİ DİĞER HESAPLARIMDAN TAKİP EDİP SORULARİNİZ VARSA ORADAN DA SORABİLİRSİNİZ.
İNSTAGRAM : mekselne
TWİTER :miraycakmak915
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM BALLAR...